profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

10 aug 2023

Top bedrijf

Profipack is een goed bedrijf erg klantvriendelijke klantenservice ze denken echt met je mee
22 aug 2023
Wat een TOP beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 aug 2023

Topbedrijf

Supersnelle bestelling, meteen toesturen en zending direct zonder discussie corrigeren. Top!
22 aug 2023
We gaan er bijna van blozen, wat een fantastische beoordeling dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 jun 2023

Vriendelijk te woord gestaan door Willem

Vriendelijk te woord gestaan door Wllem. Veel krus tegen een goede prijs. Snelle levering.
22 jun 2023
Willem is 1 van onze Profi-toppers, als u hulp of advies nodig heeft staat het Profi-team altijd voor u klaar! Dank u wel voor de leuke beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 apr 2023

Vlotte bestelling, goede prijs

Vlotte bestelling, vlotte afhandeling en levering. Goede prijs voor het bolletjesplastiek.
4 mei 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 aug 2023
Wat mij betreft kan hier niets aan worden verbeterd was duidelijk en mega snelle levering
1 sep 2023
Dank u wel voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 jul 2023
Alles prima maar DHL informeerde erg laat dus totaal beoordeling levering daarom 4 sterren
12 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, en veel plezier van de verhuisdekens. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 jun 2023
Snelle levering. Goed verpakt :) Liever alles in 1 levering dan in meerdere pakketten.
16 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Soms past het simpelweg niet in 1 pakket of wordt 1 pakket voor de bezorgers te zwaar. Zeker de rollen noppenfolie hebben een behoorlijk volume. Met vriendelijke groet, Team Profipack
IG
Ina G.
Stade

Top

Zeer snelle levering, zeer eerlijke prijs en uitstekende kwaliteit, het kan niet beter!
13 jun 2023
Wat fijn deze TOP beoordeling te lezen, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 mei 2023
Werd netjes gebeld omdat er een product niet op voorraad was, en dat is super opgelost.
Antwoord van profipack.nl
En dan een SUPER beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 nov 2023
Als nieuwe klant kunnen bestellen zonder vooraf te betalen. En snelle gratis levering
WH
9 sep 2023
Vlot en goed verpakt geleverd. Product is conform beschrijving. Precies wat ik zocht.
20 sep 2023
Niet meer verder zoeken en contact opnemen met Profipack voor de big bags! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 jun 2023

Zeer goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, snelle levering. Ook nog verzekerd zonder bijkomende kosten. Super.
7 jun 2023
24 jul 2023
Fijne sales/ klantenservice. Denken mee en bij twijgfel reageren ze meteen. Super!!
24 jul 2023
Wat een super beoordeling, dank u wel! Heeft u vragen of twijfelt u, ons Profi-team staat voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Profipack
2 jun 2023

Enige minpuntje

Jammer dat Biller niet werkte en dat we als bedrijf niet op rekening kunnen betalen
2 jun 2023
Goedendag, Biller is een onafhankelijk financieel bedrijf. Wij kunnen helaas niet zien waarom Biller een klant weigert. Dit kan al zijn om een onvolledig KvK nummer of een andere onvolledigheid. Lukt het niet via Biller, belt of mailt u dan ons team om te kijken naar een ander oplossing. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 nov 2023
Levering versterkte verpakings tapeTape. Levering is volgens afspraak verlopen.
12 mei 2023
randisolatie besteld en de volgende dag al in huis super snel geleverd blij mee
16 mei 2023
Wij worden blij van blije klanten, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 nov 2023
goede kwaliteit verhuisdekens, in ons geval afdekkleden tijdens werkzaamheden.
8 okt 2023
Alles op de aangegeven tijd op aangegeven afleveradres in goede orde ontvangen
23 sep 2023
Super snel. Had een track&trace verwacht. Maar de volgende dag was het er al
Bestellen en betalen gingen zeer gemakkelijk en de levertijd was uitmuntend.
4 jul 2023
Dit is een mooi bericht, hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack