profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

13 jun 2023
Top bedrijf. Goed advies en zeer snel geleverd. Ga zo door.
16 jun 2023
We gaan zeker door, zeker na zo'n Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
groot assortiment , hele scherpe prijzen , snelle levering
22 aug 2023
Dat betekend alles bestellen bij Profipack! Danku voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
GM
Gerda M.
Waalwijk
11 aug 2023
Prima producten en een snelle levering van je bestelling.
24 jul 2023
Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding en snelle levering
25 jul 2023
Fijn dat de noppenfolie en zwitserse legerdekens goed bevallen! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Altijd snel geleverd en netjes verpakt. Ook prima prijs.
Snelle levering en erg behulpzaam bij de klantenservice!
7 jun 2023
PROFIPACK ensures fast delivery and excellent packaging.
9 jun 2023
Thank you very much! Greetings, Team Profipack
Geleverd volgens afspraak. Product is zoals beschreven
8 sep 2023
De dozen zijn beter van kwaliteit dan ik verwacht had))
8 sep 2023
Fijn dat de postdozen van betere kwaliteit zijn dan verwacht! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mei 2023
JUST PERFECT EVERY TIME..... MORE ORDERS NEXT WEEK.....
25 mei 2023
Thank you for your wonderful review! Greetings, Team Profipack
16 mei 2023
Prima service weer. Alles optijd en verzorgd ontvangen.
16 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Betrouwbaar. Netjes Bevestiging en factuur ontvangen.
25 sep 2023
Prettige ondersteuning, goed geprijsd & goed geregeld.
5 sep 2023
snelle en goede duidelijke reactie en snelle levering
8 sep 2023
Als de afzuigzakken dan ook nog bevallen, dan is er niets meer aan toe te voegen. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
14 aug 2023
Besteld en binnen twee dagen keurig verpakt ontvangen.
22 aug 2023
De wikkelfolie, tape en dispensers konden we uit voorraad leveren, dan kan en het snel gaan en kunt u ook keurig aan het verpakken. Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 aug 2023
Gemakkelijk bestellen, goede prijzen en snel geleverd.
22 aug 2023
Dank u voor deze beoordeling en veel inpakplezier met de dozen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 jul 2023
Goed product en snel bezorgd, volgende dag al bezorgd!
24 jul 2023
Wij proberen voorraadartikelen nog dezelfde dag te verzenden, super als dat zo wordt gewaardeerd, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
JD
Janita d.
Hoogblokland
Snelle levering en artikelen zijn van goede kwaliteit!
2 jun 2023
Wij worden vrolijk van zulke mooie beoordelingen, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 dec 2023
Goed verpakt! En de kerstpakketten zijn mooi gevuld 😊
Snelle levering, goeie prijs en kwaliteit verhouding