profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

22 mei 2023
Veel plezier van de plastic krimphoezen en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Veel wikkelplzier met de handwikkelfolie en dispenser. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 mei 2023
17 mei 2023
Veel plezier van U Schuimprofiel hoekstukken en de Waarschuwingstape 'breekbaar', dat alles zonder te breken aan komt op bestemming! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
13 mei 2023
16 mei 2023
Veel inpakplezier en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 mei 2023
12 mei 2023
Ook de natronkraft goed aangekomen, dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
Veel inpakplezier en hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
EE
Ed E.
Zaltbommel
8 mei 2023
Veel plezier van de kartonnen hoekprofielen en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
5 sterren voor de paper eazy navulset, hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
Wij blijven blij worden van 5 sterren, we hopen dat u blij wordt van de coex verzendzakken! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 mei 2023
5 sterren voor de bagagegordel spanband, hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling voor de afbreekmesjes! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 mei 2023
Veel plezier van de Sizzlepak in een super leuke kleur! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 mei 2023
4 mei 2023
5 sterren voor de bundelfolie, hartelijk dank en succes met bundelen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 mei 2023
4 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 apr 2023
4 mei 2023
Veel inpakplezier met de doosjes en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 apr 2023
4 mei 2023
Fijn dat de kokers goed bevallen! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 apr 2023
4 mei 2023
5 sterren, we blijven er blilj van worden, dank u wel! Succes met de plastic zakken. Met vriendelijke groet, Team Profipack

Zijdepapier niet naar verwachting

29 jul 2023
Voor de 2e keer achtereen dat een bestelling niet geleverd wordt door DHL. Dhl geeft aan dat het pakket te groot is, profipack blijk aangeven dat het gewoon kan. Oftewel van het kastje naar de muur. We zitten nu weer zonder verpakkingsmaterialen!
23 aug 2023
Goedemorgen, Wij verzenden dagelijks meerdere rollen noppenfolie. Het blijft dan ook bijzonder dat er bij u wordt aangegeven dat het pakket te groot zou zijn. De klacht is bij DHL doorgegeven, zodat er in de toekomst rekening mee gehouden wordt. Met vriendelijke groet, Team Profipack