profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor profipack.nl

869 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022
Echt een topservice van Profipack! Na het ontdekken van een productiefout in enveloppen die ik besteld had, belde ik met Profipack hierover. De volgende dag had ik al een nieuwe doos binnen met goede enveloppen. Echt helemaal super, dank voor jullie snelheid en service!

9 mrt. 2022
Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

10 nov. 2022
Vooral hadden we de factuur direct Bij andere moet je veel na mailen voor je de factuur ontvangt. Wel betalen maar geen factuur. Dat is een gruwel. De complimenten voo r de administratieve afhandeling.
10 nov. 2022
Goedendag, We verzenden de factuur via de mail zodra de bestelling is verzonden en de pakbonnen zijn verwerkt. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de afdeling en danken u hartelijk voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
perfectly delivered on the date we had indicated. the packaging was a bit sloppy, but it all arrived undamaged anyway, so no real issues with that.
Antwoord van profipack.nl
Thank you very much for your review, kind regards Team Profipack
6 nov. 2022
Snelle levering, maar iets andere dekens dan besteld (2 van bestelde soort, rest van stevigere soort)
11 nov. 2022
Hartelijk dank voor de beoordeling en we kijken de dekens even na! Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov. 2022
Goed op tijd bij afhaallocatie en netjes verpakt en juiste artikelen !
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 nov. 2022
Bedrijven die bedelen om een review, ik heb er een hekel aan!
We danken u toch voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
snelle levering, duidelijke artikelomschriving
Goede kwaliteit en ziel bezorgen
Antwoord van profipack.nl
Al weten wij niet zo goed wat "ziel" betekent, we zien het als een mooi compliment, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Snelle levering.
7 nov. 2022
11 nov. 2022
Dank u wel voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.nl
Veel inpakplezier met de dozen en kokers en we zien u graag weer terug! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Antwoord van profipack.nl
Veel plezier van de brievenbus doosjes en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 nov. 2022
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor de beoordeling en veel plezier van de omsnoeringsmachine. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 nov. 2022
17 nov. 2022
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier van de krimpfolie. Met vriendelijke groet. Team Profipack
15 nov. 2022
17 nov. 2022
Hartelijk dank voor uw bestelling en succes met inpakken in de dozen. Met vriendelijke groet. Team Profipack
10 nov. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 okt. 2022
Snelheid van levering. Had alleen bij de opmerking gezet woensdag leveren maar het werd dinsdag.
7 okt. 2022
Wij worden blij van tevreden klanten, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
3 nov. 2022
bij afwijkende afbeelding de afwijking vermelden. bv losse houder voor bundelfolie
17 nov. 2022
Hartelijk dank voor de beoordeling en de tip, we gaan dit doorzetten naar de webshopafdeling. Met vriendelijke groet, team Profipack
6 okt. 2022
Leveringen zeer snel en duidelijk op site om te zoeken
6 okt. 2022
Wat goed te horen dat u zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Profipack.