profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

836 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

RB
Rene B.
Bergschenhoek
Het is nu beter te bestellen omdat de mogelijkheid is een keuze te maken om factuur sturen. Wel zouden wij graag zien dat de vulkussentjes in een grote zak wordt verpakt en niet in een grote doos, de eerste keer dat er bij jullie besteld was ontvingen wij die nog in een grote zak.
2 aug 2023
Snel geleverd, ook het telefoontje dat het product ik besteld had niet op vooraad was en vervangen kon worden tegen een soort gelijk product wat dan wel duurder zou zijn zonder extra kosten voor mij of ik hier me akkoord ging! Ja goede ervaring oja het product is ook zeer degelijk
22 aug 2023
Wat goed te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad, we zien u graag weer terug. Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
13 jul 2023
Positief: prompte reactie op mail en teruggave verzendkosten. Negatief: de hoekbeschermers zaten ongeordend in een gigantisch grote doos. Ik ben wel zeker een uur bezig geweest om de boel te ordenen en in meerdere dozen te herverpakken.
Antwoord van profipack.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling, we nemen uw tip mee en gaan kijken hoe dit beter kan! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 okt 2023
Wellicht op de foto's wat spullen in beeld brengen waardoor je een zekere context hebt mbt welke maat je koopt. (ik kocht pijnzakken, wellicht zoiets als een melkfles erbij zetten zodat men een goede indruk heeft van het formaat)
15 aug 2023
Gewoon goed en snel, producten zoals omschreven. Maar. Een deel levering i.v.m. voorraad is niet erg maar wel even overleggen met de klant of er een alternatief nodig is. Nu kwamen we er achter d.m.v. de pakbon.
22 aug 2023
Goedendag, Heb even gekeken en zie dat er inderdaad een voorraadverchil is geweest, waardoor er een nalevering is geweest. Als het goed is, is alles nu geleverd. Met vriendelijke groet, Team Profipack

De dozen zijn prima maar met onnodige verpakking

De dozen zijn prima maar er zat een enorme grote dikke doos er om heen met allemaal papier er in. Dit kan anders want dit is geld weggooien. Bind de dozen vast dan kunnen ze zo verzonden worden.
7 nov 2023
Hallo Hennie, Bedankt voor uw beoordeling! Wij begrijpen wat u bedoelt, en wij weten als geen ander wat verpakkingen kosten. Echter gebeurt het nog wel eens dat pakketten tijdens het vervoer beschadigd raken. Het opnieuw verzenden van beschadigde zendingen is helaas ook nog steeds niet gratis. Het zoeken naar de juiste verpakking blijft daarom altijd een lopend proces en dat maakt ons werk juist zo leuk! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 sep 2023

soepel verloop en hulp

Online de dozen gevonden en bij jullie uitgekomen. Soepel verloop online aankoop. Telefonische hulp met betalingsmogelijkheden ook oké. Levering eveneens goed verlopen. Dankjewel.
20 sep 2023
Dat is wederzijds Dankjewel! We zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 mei 2023
Producten prima, levering later dan toezegging op website! Maandagmiddag 15:00 uur bestelt, donderdag geleverd! DHL is helaas bijna nooit op tijd!
Antwoord van profipack.nl
Wij geven aan op welke dag we gaan verzenden. Al levert DHL meestal de volgende werkdag, kan het inderdaad soms iets langer duren. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
21 nov 2023
was onduidelijk dat de 2 bestelde producten in een doos geleverd werden omdat er 2 track and trace codes waren waarvan er een gebruikt werd
AK
Ab K.
Rotterdam
17 sep 2023
Vanwege het te strakke bandjes om de dozen zijn 4 dozen van de 50 onbruikbaar geworden, dus dat kunnen ze beter niet meer doen
Antwoord van profipack.nl
Zoals besproken, is dit zeker iets om mee te nemen, onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 okt 2023

Het probleem goed en snel opgelost.

Er werden in eerste instantie de verkeerde dozen geleverd, maar Profipack heeft het snel en goed opgelost.
18 jul 2023
Bedrijf doet netjes wat het belooft. Verras mij positief en je krijgt wellicht een hogere score.
19 jul 2023
Goedemorgen! Wij houden van verrassingen! Een bedrijf wat netjes doet wat het beloofd, is al een positieve verrassing op zich toch? ;-) En als volgende positieve verrassing is er ook nog een kortingscode naar u gemaild voor uw beoordeling. Wij zouden het leuk vinden als u ons nu positief verrast! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 jul 2023
Alles prima maar DHL informeerde erg laat dus totaal beoordeling levering daarom 4 sterren
12 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, en veel plezier van de verhuisdekens. Met vriendelijke groet, Team Profipack
15 jun 2023
Snelle levering. Goed verpakt :) Liever alles in 1 levering dan in meerdere pakketten.
16 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Soms past het simpelweg niet in 1 pakket of wordt 1 pakket voor de bezorgers te zwaar. Zeker de rollen noppenfolie hebben een behoorlijk volume. Met vriendelijke groet, Team Profipack