hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241MEMiddelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

742 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

zeer goede en snelle service en verzending

Op tijd geleverd, verder geen bijzonderheden

dank voor het service. nette bedrijf

snel afgeleverd zij al langer klant

prima bedrijf en snelle levering.

levering is door beschadeging niet aangekomen maar volgende dag een nieuw product afgestuurd super geregeld

goede levering en op tijd

redelijk

Bestelling keurig afgehandeld

Ruim assortiment, overzichtelijke site, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit. Niets op aan te merken, bestellen, ontvangen en gebruiken. Ongecompliceerd dus. Fijn is dat

Top

Het product is precies zoals ik verwacht had, top De levering was uitstekend. Ik heb echter vooraf vragen gesteld over de betaling via WhatsApp, daar kreeg ik geen volledige antwoorden op.

Bestelling verloopt heel vlot, levering op afgesproken dag en goede kwaliteit

ongelooflijk.... bestel je 10 doosjes stofzuigerzakken.... krijg je ze ook nog gewoon 10miljoensterren verdiend hoor ik ben nog van de leg.... Echt waar hoor mijn hele familie stond pafffff

goed en snellen service

1 week geleden
Ik heb ontvangen wat ik had besteld.

1 week geleden
Snel geleverd