hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

op tijd bezorgd, het zag er goed uit

snelle, service, goed prijs. Papier zit te strak op de rol.

Goede service, prima producten

Goed verpakt, prijs kwaliteit was ook goed. Aanrader? Ja

Uitgebreide keuze, duidelijke website. Tip: verwittig de klant wanneer de bestelling is verzonden en/of track and trace code

Sneller leveren

Bestel een zwarte dispencer maar krijgt een witte. Ga hem niet omruilen Teveel moeite

Ga zo door. Vriendelijk geholpen en keurig behandeld.

De klant informeren als iets niet voorradig is

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Redelijk vlotte levering van de spullen.

Door de coronacrisis helaas geen toiletpapier meer in de winkels. Dankzij Hygienepapier kunnen wij weer even vooruit.

De bestelling is er nog niet. Een update zou klantvriendelijk zijn

Een week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niets gehoord. Communicatie verbeteren!

Goed kwaliteit , snel geleverd !

goede afhandeling van bestelling.

Goede service! Mooie prijzen

Goeie webshop. Goeie ervaring.

Bestelling wordt niet geleverd en factuur staat wel klaar, waardeloos!!

Artikel en snelle verzending