hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.22/5.00

915 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
4 weken geleden
Na 9 dagen gekregen wat we besteld hadden. Bedrijf is onbereikbaar telefonisch (gewoon met bandje we nemen geen telefoon op..hoe dan) en ook op mail wordt niet gereageerd.. hier doen ze zichzelf te kort want uiteindelijk wel de juiste spullen gekregen. maar... ik zou als bedrijf hier echt anders mee om gaan.... dus advies ...DOE DAAR IETS AAN.
3 weken geleden
Levering een kleine week te laat, zonder communicatie mogelijkheden. Producten zijn, eenmaal geleverd, prima.
3 weken geleden
volgens opdracht en (redelijk) tijdig geleverd ondanks de virussituatie.
4 weken geleden
Heb nog helemaal niets gehoord wanneer de handgel bezorgd gaat worden!
3 weken geleden
goed contact per mail. Jacco denkt mee met je bestelling. Top
3 weken geleden
duidelijk aangeven wanneer de levering verwacht mag worden.
3 weken geleden
De zeep is prima de pompje werken niet
2 weken geleden
Goed geleverd. Verbetering niet nodig
4 weken geleden
betere communicatie over de levertijd
4 weken geleden
is goed kwaliteit tegen goede prijs
3 weken geleden
Snel, makkelijk en duidelijk.
Nog niks binnen gehad
Fijn spul
4 weken geleden
Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??
4 weken geleden
0 sterren mag niet Bestelling wordt opgenomen, geld wordt geïncasseerd (30/4). Tot vandaag van vandaag (8/4), niet eens een Track en Trace code dat zending verzonden is. Telefoon wordt niet opgenomen, reactietermijn op de site houdt men zich ook al niet aan, alleen een automatisch mail antwoord. Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil storneren, mijn geld terug, zoniet aangifte.....STIL
3 weken geleden
Er werd verteld op de site dat levering binnen 2 werkdagen was. Uiteindelijk heb ik 2 x moeten mailen en appendages om hem uiteindelijk na ruim anderhalf weekje ontvangen. Tevens vind ik de communicatie zeer slecht. Ik snap dat het nu erg druk is vanwege corona maar ze mogen toch wel even netjes communiceren
4 weken geleden
Een week geleden besteld nog steeds niet binnen. 2x een mail gestuurd en gevraagd om opheldering. Steeds een antwoord dat het erg druk is en te wachten tot 3 werkdagen na de bestelling. Heb ik gedaan en nogmaals een mail verzonden met weer het zelfde antwoord. Kortom een gebed zonder eind.
4 weken geleden
Order wordt niet binnen de beloofde tijd afgestuurd. Telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op mail. Een week geleden besteld, tot op heden niks meer dan een orderbevestiging gehad, product zou binnen 2 dagen afgestuurd zijn. Waardeloos en een bedrijf om nooit meer bij te bestellen.
3 weken geleden
Hoe kan ik een beoordeling geven terwijl mijn product nog steeds niet geleverd is? Een verbetering zou zijn, meer duidelijkheid verschaffen over de te verwachten levering en wanneer dit toch niet haalbaar is, daar de klant van op de hoogte stellen.
3 weken geleden
We hebben vorige week een bestelling geplaatst en nog steeds geen track and trace code ontvangen. En dus zitten zonder desinfectie nu we deze week gaan starten. Alsnog nu nog ergens anders proberen te bestellen...we balen