hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

weet niet

1 week geleden
Vlotte levering ondanks de drukte door het coronavirus

goed papier snel geleverd

Super bedrijf en snel levering ondanks Corona Virus

1 week geleden
spullen op tijd versturen, ik heb nog niets gehad. Bovendien moeten jullie op website melden als iets niet op voorraad is en als iets niet op tijd geleverd word een email sturen.

prima allemaal.

1 week geleden
Snel geleverd. Goed verpakt.

1 week geleden
Binnen de aangekondigde levertijd bezorgd

ER VALT NIKS TE BEOORDELEN, WANT IK HEB WEL BESTELD EN BETAALD MAAR NIETS ONTVANGEN, EN TELEFONISCH IS HYGIENE.NL OOK NIET TE BEREIKEN. OP 19 MAART J.L. GAVEN ZE OP DAT HET AANGEBODEN WAS BIJ POST.NL EN DAT IK BINNEN 2 DAGEN VAN POST NL DE TRACK EN TRACE CODE ZOU ONTVANGEN. VANDAAG HEB IK DIE ONTVANGEN 25 MRT, MAAR ER STAAT WEL OP DAT HET NOG HELEMAAL NIET IS AANGEBODEN BIJ DE POST. DUS ER VALT NI

1 week geleden
Snelle levering, overzichtelijke site, goede prijzen!

1 week geleden
Ze werken met post NL en dat is al een grote plus! Super website en producten ook. Heel tevreden.

d

1 week geleden
Levering is nog altijd niet gebeurd,ondanks correcte betaling. Hebben wel begrip voor de omstandigheden! Een woordje uitleg zou duidelijkheid kunnen scheppen. Hou het toch maar gezond!

1 week geleden
Het wordt binnen een paar dagen bezorgd na bestelling.

1 week geleden
Bestellen via website is makkelijk en snel. Goed aangegeven hoe de bezorging verloopt en dat we van PostNL een track en track ontvangen. Goed verpakt dus ook geen last van defecten.

Alles prima verlopen

1 week geleden
Duurt lang voor dat we de levering binnen hebben. Zeggen vandaag

1 week geleden
goede service, snel en goed geleverd

Nette service.

Te late levering, telf. niet bereikbaar vanwege((enorme Corona drukte)) en als er via whatsapp contact is wordt het afgedaan met standaard antwoorden. Zal er zeker nooit meer bestellen!!