hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241ME  Middelharnis

Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 927 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hygienepapier.nl

Stipte en correcte levering

Prima site, fatsoenlijke prijzen en snelle levering: top

Snelle service.

Snelle levering Artikelen netjes verpakt Mooi webaanbod

1 week geleden
Prima website en snelle levering

1 week geleden
netjes op tijd bestelde spullen compleet afgeleverd

Snelle service

Prima geregeld

2 weken geleden
snelle levering, mooie prijs, vriendelijk personeel

Snelle correcte levering

2 weken geleden
Vlotte service, goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering

2 weken geleden
Telefonisch contact genomen over een bestelling: men was zeer vriendelijk. De goederen werden ook snel geleverd.

2 weken geleden
Ik kreeg mijn bestelling keurig afgeleverd en heb er niet lang op hoeven wachten.

prima en snel geregeld.

Perfecte service

dank

2 weken geleden
Prima service goede helpdesk, artikel was uitverkocht iets duurder alternatief voor dezelfde prijs gekregen, top.

2 weken geleden
Erg goede service en de producten waren snel geleverd. Ik blijf zeker bestellen

2 weken geleden
Er was eerlijk overleg. Wordt niet zomaar wat verkocht. Ik was eigenwijs. Door het product op eigen risico te kopen. En heb geluk gehad dat het product doet waar ik het voor heb aangeschafd.

2 weken geleden
Snelle en goede service en goede kwaliteit. Fijn bedrijf om mee te werken.