hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

2 werkdagen werd vier werkdagen, beetje jammer, verder tevreden

Goed en netjes gelevert

1 week geleden
Na de bestelling volgt geen bevestiging van de levertijd en weet je niet waar je aan toe bent.

1 week geleden
Mooie wegwerphandschoenen,alleen een beetje lange levertijd maar dat zal wel door t Corana virus komen. Had een mailtje gestuurd wanneer ze geleverd zouden worden en werd keurig beantwoord

1 week geleden
geen papier en geen reactie op mijn mail .dus wel betaald maar geen product geen aanwijzing wanneer het komt!

1 week geleden
Ik heb een week op mijn bestelling moeten wachten, maar dat zal wwaarschijnlijk te maken hebben met de corona crisis. Verder wel O.K.

1 week geleden
Snelheid keurige levering goed product

Geen mening

1 week geleden
Website is overzichtelijk Had later even gebeld hoe en wat met de bestelling ivm Coronavirus of dat het langer duurder maar had het met 4 dagen binnen top

1 week geleden
Prima assortiment goede kwaliteit en prima service.

alles wordt netjes gebracht .

Goede service en producten

snelheid + juistheid van levering

1 week geleden
levering duurde iets langer dan verwacht, maar logisch gezien het corona virus

1 week geleden
papier besteld en keurig geleverd, maar niet bezorgd. Handtekening verplicht 1 maal aanbieden en daarna afhalen op afhaalpunt ! leuk hoor 7 Km verder in een winkelstraat niet bereikbaar per auto.

1 week geleden
Vorige week een bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niets ontvangen en niets gecommuniceerd...

1 week geleden
Duidelijke info. Kon niet binnen twee dagen geleverd worden, maar gezien de corona invasie zeer begrijpelijk

2 weken geleden
Ondanks de enorme drukt, toch snel geleverd

Tip top in orde

2 weken geleden
Geen update over de bezorging. Was geheel onduidelijk wanneer de order bezorgd zou worden. Daarbij duurde 't een dag of 4 voordat ik 't in huis had. Product is uitstekend, de handschoenen