hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen
hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

889 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
Er werd verteld op de site dat levering binnen 2 werkdagen was. Uiteindelijk heb ik 2 x moeten mailen en appendages om hem uiteindelijk na ruim anderhalf weekje ontvangen. Tevens vind ik de communicatie zeer slecht. Ik snap dat het nu erg druk is vanwege corona maar ze mogen toch wel even netjes communiceren
Een week geleden besteld nog steeds niet binnen. 2x een mail gestuurd en gevraagd om opheldering. Steeds een antwoord dat het erg druk is en te wachten tot 3 werkdagen na de bestelling. Heb ik gedaan en nogmaals een mail verzonden met weer het zelfde antwoord. Kortom een gebed zonder eind.
Order wordt niet binnen de beloofde tijd afgestuurd. Telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op mail. Een week geleden besteld, tot op heden niks meer dan een orderbevestiging gehad, product zou binnen 2 dagen afgestuurd zijn. Waardeloos en een bedrijf om nooit meer bij te bestellen.
Er staat op de website levering in 2 dagen.Dat klopt niet dus dat zou ik weghalen. Heb ook nog steeds geen factuur gekregen en omdat ik het zakelijk heb besteld heb ik die echt nodig voor mijn boekhouding. Ik heb gebeld maar ook telefonisch niet bereikbaar. Kan wcht niet
Hoe kan ik een beoordeling geven terwijl mijn product nog steeds niet geleverd is? Een verbetering zou zijn, meer duidelijkheid verschaffen over de te verwachten levering en wanneer dit toch niet haalbaar is, daar de klant van op de hoogte stellen.
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf!! Na een week nog geen producten ontvangen. Bellen en mailen is niet mogelijk. Geen contact. Misschien niet de meest nette manier maar ik hoop op deze manier een reactie te ontvangen. Silvia
Ik kon niet nul sterren geven. Nu 8 dagen geleden dat ik besteld en betaald heb. Ik wacht nog steeds.... Geen bericht, geen track&trace. Wel een algemene reactie op mijn mail met sorry, geduld, drukdruk. Niet blij mee dus.
We hebben vorige week een bestelling geplaatst en nog steeds geen track and trace code ontvangen. En dus zitten zonder desinfectie nu we deze week gaan starten. Alsnog nu nog ergens anders proberen te bestellen...we balen
We hebben het pakket niet ontvangen. postnl geeft aan dat het pakket is afgeleverd. er was echter op het moment van aflevering niemand in het pand aanwezig. toch zegt men dat het is afgeleverd. de vraag blijft waar dan?
Slechte communicatie. Wacht al ruim een week op melding wanneer geleverd gaat worden. Slechts automatische reacties op mails. Geen telefonisch contact mogelijk. Vraag me af of er überhaupt geleverd gaat worden.
Vind het erg jammer dat jullie in deze tijd totaal onbereikbaar zijn. zowel telefonisch als per mail. Heb op 1 mei gemaild, op 8 mei nogmaals maar tot op vandaag nog geen reactie ontvangen. Heel erg jammer
1 mei desinfectie spullen besteld die ik hard nodig heb in praktijk. Vandaag 7 mei nog niks ontvangen. Hoop dat levering snel volgt. Telefonisch niet bereikbaar en op de mail geen antwoord. Jammer
Bestelling na 6 werkdagen nog niet ontvangen. Op website staat 2 werkdagen. Pas na bestelling en na 4 werkdagen wordt aangegeven dat het min 4 werkdagen duurt. Maar ook dat wordt niet gehaald!
Wacht al 9 dagen op besteld en betaald product. Zijn telefonisch niet bereikbaar Krijg geen reactie op mail. Waarom geven ze geen indicatie wanneer het product geleverd wordt?
We ontvangen deze mail terwijl de bestelling nog niet binnen is en wij zonder middelen zitten tijdens de eerste training met ongeveer 50 kinderen verdeeld over de gehele avond.
Na mijn bestelling heb ik alleen de factuur ontvangen. Geen spoor van de gekochte producten. Telefonisch niet bereikbaar en op mijn mail krijg ik (nog) geen reactie.
Producten zijn zogenaamd op voorraad, ben nu al een week aan het wachten en nog geen verzendbevestiging. Zijn telefonisch en via mail totaal niet bereikbaar.
Beloven bezorging binnen 2 werkdagen, maar duurt een volle week! Als je ze er op aan spreekt krijg je geen excuses, alleen te horen dat het niet sneller kan.
Ik heb het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Het betreft desinfecterende handgel 1000 ml. Debiteur: 1037512 Order: 62607 van 29-04-2020
Levering binnen 2 werkdagen zolang de voorraad strekt? Voorraad was voldoende stond op e website maar product na een week nog niet ontvangen.