hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

redelijk snel geleverd voor concurerende prijs

2 weken geleden
Snel bezorgd, ondanks het corona Virus. Top.

Snelheid

Snelle levering, goede kwaliteit

mail snel beantwoord

2 weken geleden
De goederen zijn na een week nog niet geleverd. Je moet zelf contact opnemen om info te krijgen. Via de app worden steeds beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Telefoon wordt niet opgenomen. Dit riekt naar een bedrijf dat misbruik maakt van de situatie en niet duidelijk communiceert.

2 weken geleden
Uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle reactie op een vraag

2 weken geleden
Duidelijke website, makkelijk bestelproces en uitstekende service.

Goed materiaal prima service

Snelle en vlotte levering

Duidelijke communicatie

2 weken geleden
Makkelijke site en goede service.

2 weken geleden
Ik heb een masker gekocht dat is gemaakt van een zachte stof (zoals katoen), heel klein voor mijn gezicht. Ik kon geen informatie over de maat vinden, dus ik ging ervan uit dat het een artikel met een enkele maat was, maar dat was het niet. er zijn twee elastische banden om het hoofd te doen en dan blijft het masker stevig op de mond. Deze banden worden alleen met nietjes op het masker geplakt, wa

Snel geleverd

2 weken geleden
Makkelijke te bereiken voor persoonlijk contact voor inlichtingen

2 weken geleden
Na betaling is bestelling onverwachts geannuleerd!?

Goede service

2 weken geleden
Ik heb mijn bestelling nooit 100051512 binnen gehad en krijg ook geen gehoor. Ik snap dat er een corona crises is maar er was verteld op donderdag en vrijdag dat het al bij post nl ligt. Dus niet er nog steeds niet.