hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241ME  Middelharnis

Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 927 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hygienepapier.nl

Snelle en prima levering

Prima gewoon

Fijne site. Weel keuze. Goede uitleg bij produkten

snelle levering. overzichtelijke site

2 weken geleden
ik vindt de site niet fijn om te zoeken. en als je in het winkelmandje zit moet je iedere keer het bezorg adres en factuur adres aan vinken.

2 weken geleden
Ik had mijn bestelling twee dagen later in huis. Ook op zaterdag

2 weken geleden
Prima service, goede kwaliteit en betaalbaar

2 weken geleden
super snel geleverd, dank u wel.

2 weken geleden
De webpagina was erg onlogische en blokkeerde steeds, waardoor het online bestellen niet minder dan een ramp was. Bijna had ik het opgegeven Heb extra e-mail erachteraan gestuurd. Kreeg na enige tijd pas reactie met excuses, en er zou naar eorden gekeken. Ondertussen kon ik gelukkig zelf middels een truc (nl eerst doen alsof je wilt betalen) pas de nodige gegevens aan- en invullen).

2 weken geleden
Zeer goed,perfecte aflevering,mooi op tijd kan niet beter,doe zo verder

2 weken geleden
Goede en snelle afhandeling van bestelling, hiervoor dank.

goede producten snelle sevice

3 weken geleden
Goeie handschoentjes om met inkt te werken , alles top

Levering 2 keer uitgesteld

3 weken geleden
Eenvoudig besteld, betaald en binnen de twee werkdagen geleverd. Netjes spatwaterdicht verpakt.

Vlot besteld en geleverd zoals aangegeven stond op de website.

Super snel top levering

3 weken geleden
Levering op een verkeerd huisnummer. Terwijl op de bestelling (factuur en leveringsadres) alles goed stond. Gelukkig kregen wij een mail dat de bestelling bezorgd was en hebben wij zelf de spullen daar opgehaald. Ons huisnummer is 1 en het is bezorgd op nummer 4. Waarschijnlijk bij jullie verkeerd ingevuld

3 weken geleden
Snelle levering, duidelijke communicatie, goedkope artikelen

3 weken geleden
Snelle levering en keurig verpakt.