hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
De geleverde zending is niet compleet. Telefonisch contact opgenomen. Echter alleen per e-mail te bereiken. Ik wacht nog op een reactie.
Bestelling gedaan en nog niets gehoord. Jullie maken niet waar wat je op de site schrijft mbt binnen 24 uur. Manage de verwachtingen!
Ik heb mijn pakket nog steeds niet binnen, het was een verjaardag kado, site is misleidend er staat levering binnen 48 uur.
 Antwoord van hygienepapier.nl
Excuses voor de vertraging. Door de huidige situatie omtrent het corona virus hebben we helaas een achterstand van een paar dagen. We hebben dit nu ook op de website vermeld. De bestelling is maandag meegegaan met PostNL.
Totaal geen contact te krijgen ,week geleden al bestelling gedaan ,nog niets binnen en je kunt ook niemand bellen of appen
Levering is 7 dagen na bestelling en betaling nog steeds niet aangekomen. Zojuist heb ik hierover een mail gestuurd.
Nog geen producten ontvangen na 1 week. Teleurstellend. Niet bereikbaar per telefoon en geen reactie op mail. Jammer
Er wordt steeds beloofd dat de bestelling wordt verstuurd binnen een of twee dagen. Er gebeurt niets
De bestelling is na een week nog niet geleverd. Een email heeft ook nog geen antwoord opgeleverd :(
Moeizame bestelling, waarschijnlijk te weinig mensen in deze tijd. In de tuin afgeleverd door DHL !
Het is nu 6 mei en op 29-04 heb ik een bestelling gedaan en die is nog steeds niet gearriveerd!
Ik heb 29 april besteld en betaald een bevestiging ontvangen maar geen goederen ontvangen !!
Bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. Op een Email wordt niet gereageerd.
Week geleden besteld en betaald, nog steeds niets binnen, en ook geen info over vertraging
nog steeds niks ontvangen...ook al mail gestuurd !..wel een beoordeling geven, heel apart
heb nog niets ontvangen en ook geen antwoord op mijn mail. telefoon wordt niet opgenomen.
Niet bereikbaar, slechte site en geen opvolging na betaling. Zit al een week te wachten.
In plaat van een beoordeling heb zou ik liever de materialen bezorgd krijgen!!!
Heb na een week nog niks ontvangen. Op de website staat een tot twee dagen.
Na een week de bestelling nog niet binnen en geen respons op mijn mail...
Helaas niets ontvangen. Wanneer is mijn bestelling verstuurd? E.Smit