hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

snelle en correcte levering

Snel geleverd, prima vloerreiniger

Prima service!

3 weken geleden
Bij de aflevering van de Tork dispenser zaten het ophangsysteem en sleuteltje er niet bij. Ik had eerst gebeld maar werd verzocht om een mail te sturen. Dit gedaan en kreeg een korte antwoord dat het met post wordt mee gestuurd. De volgende dag niet binnen gekregen, weer een mail gestuurd en de antwoorden waren niet bepaald klant vriendelijk. Nu zijn wij intussen 3 dagen verder en heb de spullen n

3 weken geleden
Bestellen en bezorgen ging volkomen naar verwachting. Prettige ervaring: bij een telefoontje naar de klantenservice kreeg ik direct iemand aan de telefoon. Dat is nog eens service ! Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

3 weken geleden
Snelle reactie en snelle levering

Snel

4 weken geleden
Website duidelijk en telefonische ondersteuning was goed.

Goede snelle service

4 weken geleden
Snelle levering, netjes verpakt. Het papier vind ik persoonlijk minder. Bij het drogen van de handen, schuurt het erg snel.

Snelle levering, goede communicatie en service.

Mijn klacht over de levering werd goed afgehandeld.

Niet geleverd

Goedkope producten en snelle levering. Een nieuw kapje voor een toiletrolhouder werd ook zonder problemen vervangen.

Dat het op snel is geleverd. Ik had begrepen dat ik een factuur zou krijgen maar ik moest de factuur eerst betalen voordat het werd verzonden ( zeker omdat ik voor het eerst een bestelling hebt gedaan!)

Eenvoudig te bestellen, overzichtelijke site en snelle levering.

Correcte levering van onze bestelling.

Snelle afhandeling en levering!

Orderbevestiging ontvangen Via Whatsapp gevraagd wanneer de order wordt verzonden Verzendaankondiging ontvangen Vervolgens mail met niet op voorraad’ Creditnota opgevraagd maar nog geen restitutie ontvangen.