hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen
hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
Jullie leveren helemaal niks
Ik heb nog niets ontvangen
Slechte communicatie
Niet bereikbaar
Niets ontvangen
Mooie wegwerphandschoenen,alleen een beetje lange levertijd maar dat zal wel door t Corana virus komen😉. Had een mailtje gestuurd wanneer ze geleverd zouden worden en werd keurig beantwoord😄
Geen update over de bezorging. Was geheel onduidelijk wanneer de order bezorgd zou worden. Daarbij duurde 't een dag of 4 voordat ik 't in huis had. Product is uitstekend, de handschoenen
Bestellen via website is makkelijk en snel. Goed aangegeven hoe de bezorging verloopt en dat we van PostNL een track en track ontvangen. Goed verpakt dus ook geen last van defecten.
Website is overzichtelijk Had later even gebeld hoe en wat met de bestelling ivm Coronavirus of dat het langer duurder maar had het met 4 dagen binnen top
Ik heb een week op mijn bestelling moeten wachten, maar dat zal wwaarschijnlijk te maken hebben met de corona crisis. Verder wel O.K.
Uitgebreide keuze, duidelijke website. Tip: verwittig de klant wanneer de bestelling is verzonden en/of track and trace code
Door de coronacrisis helaas geen toiletpapier meer in de winkels. Dankzij Hygienepapier kunnen wij weer even vooruit.
Duidelijke info. Kon niet binnen twee dagen geleverd worden, maar gezien de corona invasie zeer begrijpelijk
Ze werken met post NL en dat is al een grote plus! Super website en producten ook. Heel tevreden.
Na de bestelling volgt geen bevestiging van de levertijd en weet je niet waar je aan toe bent.
levering duurde iets langer dan verwacht, maar logisch gezien het corona virus
Duidelijke website, makkelijk bestelproces en uitstekende service.
Uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle reactie op een vraag
Makkelijke te bereiken voor persoonlijk contact voor inlichtingen
Duurt lang voor dat we de levering binnen hebben. Zeggen vandaag