hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen
hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

898 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Fijne service
Bestellings is deels geleverd, nog geen bericht over de afhandeling daarvan.
Goed geleverd. Verbetering niet nodig
volgens opdracht en (redelijk) tijdig geleverd ondanks de virussituatie.
goed contact per mail. Jacco denkt mee met je bestelling. Top
Er werd verteld op de site dat levering binnen 2 werkdagen was. Uiteindelijk heb ik 2 x moeten mailen en appendages om hem uiteindelijk na ruim anderhalf weekje ontvangen. Tevens vind ik de communicatie zeer slecht. Ik snap dat het nu erg druk is vanwege corona maar ze mogen toch wel even netjes communiceren
Levering een kleine week te laat, zonder communicatie mogelijkheden. Producten zijn, eenmaal geleverd, prima.
Het product dat gekocht is ook versturen!
Snel, makkelijk en duidelijk.
Totaal geen contact te krijgen ,week geleden al bestelling gedaan ,nog niets binnen en je kunt ook niemand bellen of appen
Ik heb mijn bestelling tot op heden niet ontvangen.
We hebben vorige week een bestelling geplaatst en nog steeds geen track and trace code ontvangen. En dus zitten zonder desinfectie nu we deze week gaan starten. Alsnog nu nog ergens anders proberen te bestellen...we balen
Fijn spul
Niet bereikbaar
Levering nog steeds niet binnen.
Bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. Op een Email wordt niet gereageerd.
Hoe kan ik een beoordeling geven terwijl mijn product nog steeds niet geleverd is? Een verbetering zou zijn, meer duidelijkheid verschaffen over de te verwachten levering en wanneer dit toch niet haalbaar is, daar de klant van op de hoogte stellen.
na een week nog niet ontvangen
Slechte communicatie. Wacht al ruim een week op melding wanneer geleverd gaat worden. Slechts automatische reacties op mails. Geen telefonisch contact mogelijk. Vraag me af of er überhaupt geleverd gaat worden.
Lange levertijd en niet telefonisch bereikbaar