hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sneller leveren

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

De bestelling is er nog niet. Een update zou klantvriendelijk zijn

Een week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niets gehoord. Communicatie verbeteren!

Bestelling wordt niet geleverd en factuur staat wel klaar, waardeloos!!

ER VALT NIKS TE BEOORDELEN, WANT IK HEB WEL BESTELD EN BETAALD MAAR NIETS ONTVANGEN, EN TELEFONISCH IS HYGIENE.NL OOK NIET TE BEREIKEN. OP 19 MAART J.L. GAVEN ZE OP DAT HET AANGEBODEN WAS BIJ POST.NL EN DAT IK BINNEN 2 DAGEN VAN POST NL DE TRACK EN TRACE CODE ZOU ONTVANGEN. VANDAAG HEB IK DIE ONTVANGEN 25 MRT, MAAR ER STAAT WEL OP DAT HET NOG HELEMAAL NIET IS AANGEBODEN BIJ DE POST. DUS ER VALT NI

1 week geleden
Levering is nog altijd niet gebeurd,ondanks correcte betaling. Hebben wel begrip voor de omstandigheden! Een woordje uitleg zou duidelijkheid kunnen scheppen. Hou het toch maar gezond!

Te late levering, telf. niet bereikbaar vanwege((enorme Corona drukte)) en als er via whatsapp contact is wordt het afgedaan met standaard antwoorden. Zal er zeker nooit meer bestellen!!

1 week geleden
geen papier en geen reactie op mijn mail .dus wel betaald maar geen product geen aanwijzing wanneer het komt!

1 week geleden
papier besteld en keurig geleverd, maar niet bezorgd. Handtekening verplicht 1 maal aanbieden en daarna afhalen op afhaalpunt ! leuk hoor 7 Km verder in een winkelstraat niet bereikbaar per auto.

1 week geleden
Vorige week een bestelling geplaatst en betaald, tot op heden niets ontvangen en niets gecommuniceerd...

2 weken geleden
De goederen zijn na een week nog niet geleverd. Je moet zelf contact opnemen om info te krijgen. Via de app worden steeds beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Telefoon wordt niet opgenomen. Dit riekt naar een bedrijf dat misbruik maakt van de situatie en niet duidelijk communiceert.

2 weken geleden
Na betaling is bestelling onverwachts geannuleerd!?

2 weken geleden
Ik heb mijn bestelling nooit 100051512 binnen gehad en krijg ook geen gehoor. Ik snap dat er een corona crises is maar er was verteld op donderdag en vrijdag dat het al bij post nl ligt. Dus niet er nog steeds niet.

3 weken geleden
Bij de aflevering van de Tork dispenser zaten het ophangsysteem en sleuteltje er niet bij. Ik had eerst gebeld maar werd verzocht om een mail te sturen. Dit gedaan en kreeg een korte antwoord dat het met post wordt mee gestuurd. De volgende dag niet binnen gekregen, weer een mail gestuurd en de antwoorden waren niet bepaald klant vriendelijk. Nu zijn wij intussen 3 dagen verder en heb de spullen n

4 weken geleden
Niet geleverd

Orderbevestiging ontvangen Via Whatsapp gevraagd wanneer de order wordt verzonden Verzendaankondiging ontvangen Vervolgens mail met niet op voorraad’ Creditnota opgevraagd maar nog geen restitutie ontvangen.

ondanks beloftes de spullen op voorraad zouden zijn kregen we onze bestelling 3 dagen te laat

De bezorging is een aantal keer achter elkaar uitgesteld terwijl ik elke dag mailtjes ontving dat ik die dag wel mijn bestelling zou ontvangen. Bovendien waren het spullen die ik dringend nodig had voor de medische verzorging van mijn vader. Nu wordt de bestelling na meerdere keren eindelijk bij een afhaalpunt bezorgd. Doe dat dan gelijk vanaf de eerste keer?

Product gebruik ik al jaren. Ik krijg bij de levering losse emmers die niet ingepakt is waardoor de emmers zijn beschadig