hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241MEMiddelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

De bezorging is een aantal keer achter elkaar uitgesteld terwijl ik elke dag mailtjes ontving dat ik die dag wel mijn bestelling zou ontvangen. Bovendien waren het spullen die ik dringend nodig had voor de medische verzorging van mijn vader. Nu wordt de bestelling na meerdere keren eindelijk bij een afhaalpunt bezorgd. Doe dat dan gelijk vanaf de eerste keer?

Product gebruik ik al jaren. Ik krijg bij de levering losse emmers die niet ingepakt is waardoor de emmers zijn beschadig

wederom goed en snel geleverd voor een zeer goede prijs

Zoals altijd een correcte en snelle levering van de bestelde producten. En geef een 10.

Top bedrijf, snelle levering, goede communicatie

Na een week nog steeds niets ontvangen en ook geen bericht van de status gehad. Waardeloze tent