hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Bestel een zwarte dispencer maar krijgt een witte. Ga hem niet omruilen Teveel moeite

De klant informeren als iets niet voorradig is

1 week geleden
spullen op tijd versturen, ik heb nog niets gehad. Bovendien moeten jullie op website melden als iets niet op voorraad is en als iets niet op tijd geleverd word een email sturen.

2 weken geleden
Ik heb een masker gekocht dat is gemaakt van een zachte stof (zoals katoen), heel klein voor mijn gezicht. Ik kon geen informatie over de maat vinden, dus ik ging ervan uit dat het een artikel met een enkele maat was, maar dat was het niet. er zijn twee elastische banden om het hoofd te doen en dan blijft het masker stevig op de mond. Deze banden worden alleen met nietjes op het masker geplakt, wa

Veel te duur

de melding van post nl is achterwege gebleven waardoor geen ontvangst mogelijk was

Lange levertijd en de helft van de bestelling pas uitgeleverd. Bij het bestellen wordt het ook niet aangegeven als er een levertijd op zit.

Zeer jammer dat er voor de terugzending uit eigen zak de verzending betaald moet worden, verder niks over te klagen.

Product besteld, leek voorradig, maar de volgende dag ontvingen we een keurig mailtje dat het product niet op voorraad was. Vervelend, maar oke. Nu krijgen we het verzoek voor deze beoordeling, echter we hebben nog altijd niets ontvangen. Ik kan daarom niets zeggen over het product. De levering heeft nog niet plaatsgevonden, dus onvoldoende en de service mbt mij mailen is oke.

De producten waren prima in orde, alleen heb ik een paar weken op mijn bestelling moeten wachten. Ik heb zelf contact gezocht en toen begrepen dat er iets mis was met de voorraad. Graag zou ik dan als bedrijf willen weten dat we er nog even op moeten wachten ... zeker als het op wc-papier gaat. Ik kan dat moeilijk aan mijn klanten verkopen

Zeer slechte kwaliteit poetslappen bezorgd. Alles kon direct de container in. Totaal onbruikbare polyester troep.

dit zijn gewoon todden, hier kun je niet mee poetsen. hier kan ik dus niks mee