hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen
hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
Bestellings is deels geleverd, nog geen bericht over de afhandeling daarvan.
De feedback die ik tot op dit moment kan geven is niet goed. 1 week geleden bestelling geplaatst maar helaas nog helemaal niets mogen ontvangen. Telefonisch en per e-mail onbereikbaar. Jammer. Begrijp dat dit enerzijds door de drukte komt vanwege de Corona crisis, maar ben dat op z'n minst bereikbaar en laat de klant weten hoelang het nog (kan) gaat duren. Dus onvoldoende voor nu.
Er staat op de website levering in 2 dagen.Dat klopt niet dus dat zou ik weghalen. Heb ook nog steeds geen factuur gekregen en omdat ik het zakelijk heb besteld heb ik die echt nodig voor mijn boekhouding. Ik heb gebeld maar ook telefonisch niet bereikbaar. Kan wcht niet
Vind het erg jammer dat jullie in deze tijd totaal onbereikbaar zijn. zowel telefonisch als per mail. Heb op 1 mei gemaild, op 8 mei nogmaals maar tot op vandaag nog geen reactie ontvangen. Heel erg jammer
1 mei desinfectie spullen besteld die ik hard nodig heb in praktijk. Vandaag 7 mei nog niks ontvangen. Hoop dat levering snel volgt. Telefonisch niet bereikbaar en op de mail geen antwoord. Jammer
Levering binnen 2 werkdagen zolang de voorraad strekt? Voorraad was voldoende stond op e website maar product na een week nog niet ontvangen.
Nog geen producten ontvangen na 1 week. Teleurstellend. Niet bereikbaar per telefoon en geen reactie op mail. Jammer
Moeizame bestelling, waarschijnlijk te weinig mensen in deze tijd. In de tuin afgeleverd door DHL !
Bestelling 26-4 geplaatst, maar hoor verder niets.
Lange levertijd en niet telefonisch bereikbaar
Bestelling is na een week nog niet binnen.
Levering nog steeds niet binnen.
Ik heb een masker gekocht dat is gemaakt van een zachte stof (zoals katoen), heel klein voor mijn gezicht. Ik kon geen informatie over de maat vinden, dus ik ging ervan uit dat het een artikel met een enkele maat was, maar dat was het niet. er zijn twee elastische banden om het hoofd te doen en dan blijft het masker stevig op de mond. Deze banden worden alleen met nietjes op het masker geplakt, waardoor het een kunstcollage-werk is. Ik zie meteen dat de weerstand van het hele item laag is, dus ik moest er nog wat nietjes overheen doen. De kosten waren 9,25. Helemaal ontevreden.
spullen op tijd versturen, ik heb nog niets gehad. Bovendien moeten jullie op website melden als iets niet op voorraad is en als iets niet op tijd geleverd word een email sturen.
Bestel een zwarte dispencer maar krijgt een witte. Ga hem niet omruilen Teveel moeite
De klant informeren als iets niet voorradig is
Product besteld, leek voorradig, maar de volgende dag ontvingen we een keurig mailtje dat het product niet op voorraad was. Vervelend, maar oke. Nu krijgen we het verzoek voor deze beoordeling, echter we hebben nog altijd niets ontvangen. Ik kan daarom niets zeggen over het product. De levering heeft nog niet plaatsgevonden, dus onvoldoende en de service mbt mij mailen is oke.
De producten waren prima in orde, alleen heb ik een paar weken op mijn bestelling moeten wachten. Ik heb zelf contact gezocht en toen begrepen dat er iets mis was met de voorraad. Graag zou ik dan als bedrijf willen weten dat we er nog even op moeten wachten ... zeker als het op wc-papier gaat. Ik kan dat moeilijk aan mijn klanten verkopen
Lange levertijd en de helft van de bestelling pas uitgeleverd. Bij het bestellen wordt het ook niet aangegeven als er een levertijd op zit.
Zeer jammer dat er voor de terugzending uit eigen zak de verzending betaald moet worden, verder niks over te klagen.