hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241ME  Middelharnis

Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 927 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hygienepapier.nl

Bestelling was op een verkeerd adres geleverd. Kan natuurlijk ook een fout zijn vd bezorger. Product was slecht, in dit geval rollen poetspapier waarvan je het karton in de midden moet verwijderen alvorens hem in de dispensor te plaatsen. Dit karton is zeer moeilijk te verwijderen. Op het laatst met een tangetje steeds kleine stukjes eruit moeten halen. Dit als klacht doorgegeven, niets meer van d

ik was van gedacht dat de rollen wit papier ook in vellen konden afgetrokken worden ik heb 129,45 euro betaald, en heb toch verzendkosten moeten betalen, ik dacht dat gratis was vanaf 100 euro.

1 week geleden
Er kwam geen bericht over de bezorging en tijd. ik heb via de site zelf die vraag gesteld waarop iemand mij persoonlijk de bezorgtijd die hij zag staan heeft gemaild. Vervolgens was er geen bezorging in dat tijdsbestek (wel een uur later).

2 weken geleden
Er was eerlijk overleg. Wordt niet zomaar wat verkocht. Ik was eigenwijs. Door het product op eigen risico te kopen. En heb geluk gehad dat het product doet waar ik het voor heb aangeschafd.

2 weken geleden
ik vindt de site niet fijn om te zoeken. en als je in het winkelmandje zit moet je iedere keer het bezorg adres en factuur adres aan vinken.

2 weken geleden
De webpagina was erg onlogische en blokkeerde steeds, waardoor het online bestellen niet minder dan een ramp was. Bijna had ik het opgegeven Heb extra e-mail erachteraan gestuurd. Kreeg na enige tijd pas reactie met excuses, en er zou naar eorden gekeken. Ondertussen kon ik gelukkig zelf middels een truc (nl eerst doen alsof je wilt betalen) pas de nodige gegevens aan- en invullen).

3 weken geleden
Levering 2 keer uitgesteld

3 weken geleden
Levering op een verkeerd huisnummer. Terwijl op de bestelling (factuur en leveringsadres) alles goed stond. Gelukkig kregen wij een mail dat de bestelling bezorgd was en hebben wij zelf de spullen daar opgehaald. Ons huisnummer is 1 en het is bezorgd op nummer 4. Waarschijnlijk bij jullie verkeerd ingevuld

Het is allemaal redelijk gegaan. Hadden vertraging bij bezorgen.

Ptima product

Redelijk

Poetsdoeken niet allemaal wit of gedeeltelijk wit heel veel stiknaden van T shirts Voldoet voor mij niet aan de verwachting . Zal ook geen nieuwe bestelling plaatsen .

ik ben tevreden

onze bestelling wordt op een zaterdag geleverd worden. Bovendien het was niet aan het juiste adres.

Veel te hoge leveringkost

Ik bestel houten lepels in een doosje (foto website) en krijg een enorme plastic zak met losse lepels geleverd. Na bellen met de klantenservice krijg ik te horen dat het uitgezocht zal worden en hoor ik niets meer terug.

Top produkt. Jammer dat er geen vulling bij zit

Alles ok

BTW over verzendkosten vind ik belachelijk. Waarom worden de bedragen niet met btw neer gezet?