hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.20/5.00

888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
10 dagen levertijd vind ik behoorlijk lang
 Antwoord van hygienepapier.nl
Beste, Bedankt voor uw bestelling bij ons en dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Helaas zit er op sommige producten een iets langere levertijd door de huidige omstandigheden. Wij doen ons uiterste best dit zo goed mogelijk te beperken en bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Excuses dat dat in uw geval niet is gelukt. Wij hopen dat uw producten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Mariska van Wageningen Hygienepapier.nl
Na 9 dagen gekregen wat we besteld hadden. Bedrijf is onbereikbaar telefonisch (gewoon met bandje we nemen geen telefoon op..hoe dan) en ook op mail wordt niet gereageerd.. hier doen ze zichzelf te kort want uiteindelijk wel de juiste spullen gekregen. maar... ik zou als bedrijf hier echt anders mee om gaan.... dus advies ...DOE DAAR IETS AAN.
Er wordt op de website vermeld dat er binnen 48 uur geleverd wordt. Dit klopt niet. Per mail gevraagd wanneer er geleverd wordt, geen reactie. Toen een app gestuurd waarop wel werd gereageerd. Kortom: op 26 april besteld en op 2 mei ontvangen.
Levering een kleine week te laat, zonder communicatie mogelijkheden. Producten zijn, eenmaal geleverd, prima.
Een week niks meer over de bestelling gehoord, en ineens stond de bezorger voor de deur. Ben er blij mee.
Heb nog helemaal niets gehoord wanneer de handgel bezorgd gaat worden!
duidelijk aangeven wanneer de levering verwacht mag worden.
verwarring van twee websites
super snelle levering!
Nog niks binnen gehad
Geen update over de bezorging. Was geheel onduidelijk wanneer de order bezorgd zou worden. Daarbij duurde 't een dag of 4 voordat ik 't in huis had. Product is uitstekend, de handschoenen
Ik heb een week op mijn bestelling moeten wachten, maar dat zal wwaarschijnlijk te maken hebben met de corona crisis. Verder wel O.K.
weet niet
d
Bestelling was op een verkeerd adres geleverd. Kan natuurlijk ook een fout zijn vd bezorger. Product was slecht, in dit geval rollen poetspapier waarvan je het karton in de midden moet verwijderen alvorens hem in de dispensor te plaatsen. Dit karton is zeer moeilijk te verwijderen. Op het laatst met een tangetje steeds kleine stukjes eruit moeten halen. Dit als klacht doorgegeven, niets meer van de klantenservice gehoord.
De webpagina was erg onlogische en blokkeerde steeds, waardoor het online bestellen niet minder dan een ramp was. Bijna had ik het opgegeven! Heb extra e-mail erachteraan gestuurd. Kreeg na enige tijd pas reactie met excuses, en er zou naar eorden gekeken. Ondertussen kon ik gelukkig zelf middels een truc (nl eerst doen alsof je wilt betalen) pas de nodige gegevens aan- en invullen).
Levering op een verkeerd huisnummer. Terwijl op de bestelling (factuur en leveringsadres) alles goed stond. Gelukkig kregen wij een mail dat de bestelling bezorgd was en hebben wij zelf de spullen daar opgehaald. Ons huisnummer is 1 en het is bezorgd op nummer 4. Waarschijnlijk bij jullie verkeerd ingevuld !!!
Er kwam geen bericht over de bezorging en tijd. ik heb via de site zelf die vraag gesteld waarop iemand mij persoonlijk de bezorgtijd die hij zag staan heeft gemaild. Vervolgens was er geen bezorging in dat tijdsbestek (wel een uur later).
Beter vermelden dat nieuwe klanten vooraf moeten betalen!! Hierdoor kunnen de klanten beter planning maken. Dit kan gemakkelijk via de betaalpagina vermeld worden. Dus dat nieuwe klanten niet achteraf kunnen betalen.
ik was van gedacht dat de rollen wit papier ook in vellen konden afgetrokken worden ik heb 129,45 euro betaald, en heb toch verzendkosten moeten betalen, ik dacht dat gratis was vanaf 100 euro.