hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241MEMiddelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Snelle service

De bezorger heeft de pakket (vol papier dukkjes) buiten de deur in de regen. Niet echt handig...

Goede kwaliteit tegen en nette prijs, levering volgens afspraak.

tevreden met levering en kwaliteit

1 week geleden
ruime keuze, goede service en snelle levering. Wat wil je nog meer? O, ja interessante prijsstelling Voor ons een fijne betrouwbare partner.

1 week geleden
Vlotte levering, goed product. Alleen de verzendingskosten liggen heel hoog

2 weken geleden

SNELLE CORECTE LEVERING

3 weken geleden
Snelle levering.. top

4 weken geleden
Alles verliep zeer goed exclusief deze levering. Deze was een klein beetje beschadigd maar niet hetgeen dat er in zit.

4 weken geleden
Plaatsen van de bestelling, administratieve verwerking van de bestelling en leveren van het produkt verloopt vlot. Enkel het tijdstip van leveren zou minder ruim mogen zijn. Dit betekent dat men 3/4 van de dag ter plaatse moet blijven want buren zijn niet steeds beschikbaar.

Gebruiksvriendelijk, snel en correct, zoals online shoppen moet zijn

Ik mis nog een aantal producten in het gamma

Snel en netjes bezorgd

Snel en goede levering

Hele goede service

Verpakking product was flink beschadigd .

snelle levering en nette prijzen

heel goed