hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

op tijd bezorgd, het zag er goed uit

snelle, service, goed prijs. Papier zit te strak op de rol.

Uitgebreide keuze, duidelijke website. Tip: verwittig de klant wanneer de bestelling is verzonden en/of track and trace code

Redelijk vlotte levering van de spullen.

goede afhandeling van bestelling.

Goede service! Mooie prijzen

1 week geleden
Binnen de aangekondigde levertijd bezorgd

1 week geleden
Duurt lang voor dat we de levering binnen hebben. Zeggen vandaag

2 werkdagen werd vier werkdagen, beetje jammer, verder tevreden

1 week geleden
Na de bestelling volgt geen bevestiging van de levertijd en weet je niet waar je aan toe bent.

1 week geleden
Website is overzichtelijk Had later even gebeld hoe en wat met de bestelling ivm Coronavirus of dat het langer duurder maar had het met 4 dagen binnen top

alles wordt netjes gebracht .

1 week geleden
levering duurde iets langer dan verwacht, maar logisch gezien het corona virus

1 week geleden
Ondanks de enorme drukt, toch snel geleverd

mail snel beantwoord

Snelle en vlotte levering

Duidelijke communicatie

2 weken geleden
Makkelijke te bereiken voor persoonlijk contact voor inlichtingen

Goede service