hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241ME  Middelharnis

Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

682 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 927 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hygienepapier.nl

Snel en goede levering

Hele goede service

Verpakking product was flink beschadigd .

snelle levering en nette prijzen

heel goed

Niet erg snel geleverd.

Goede service

Nvt

Snelle levering Artikelen netjes verpakt Mooi webaanbod

2 weken geleden
dank

2 weken geleden
Ik had mijn bestelling twee dagen later in huis. Ook op zaterdag

3 weken geleden
Eenvoudig besteld, betaald en binnen de twee werkdagen geleverd. Netjes spatwaterdicht verpakt.

3 weken geleden
Snelle levering en keurig verpakt.

Was optijd geleverd

3 weken geleden
Tiolet papier was zoals verwacht.

altijd correct geleverd

prima service