hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.51/5.00

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Goede service, prima producten

Goed verpakt, prijs kwaliteit was ook goed. Aanrader? Ja

Ga zo door. Vriendelijk geholpen en keurig behandeld.

Door de coronacrisis helaas geen toiletpapier meer in de winkels. Dankzij Hygienepapier kunnen wij weer even vooruit.

1 week geleden
Goed kwaliteit , snel geleverd !

1 week geleden
Goeie webshop. Goeie ervaring.

Artikel en snelle verzending

1 week geleden
Vlotte levering ondanks de drukte door het coronavirus

goed papier snel geleverd

Super bedrijf en snel levering ondanks Corona Virus

prima allemaal.

1 week geleden
Snel geleverd. Goed verpakt.

1 week geleden
Snelle levering, overzichtelijke site, goede prijzen!

1 week geleden
Ze werken met post NL en dat is al een grote plus! Super website en producten ook. Heel tevreden.

1 week geleden
Het wordt binnen een paar dagen bezorgd na bestelling.

1 week geleden
Bestellen via website is makkelijk en snel. Goed aangegeven hoe de bezorging verloopt en dat we van PostNL een track en track ontvangen. Goed verpakt dus ook geen last van defecten.

Alles prima verlopen

1 week geleden
goede service, snel en goed geleverd

Nette service.

Goed en netjes gelevert