hygienepapier.nl

Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Beschrijving
Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier - Hygiëneproducten.bë
Van der Waalsweg 9
3241MEMiddelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.61 / 5.00

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Feilloze levering

2 weken geleden
snel geleverd en normale proijzen

2 weken geleden
Goede prijs en snel geleverd.

Snelle en correcte levering

2 weken geleden
Goed product, alleen in de 2 werkdagen leveren is niet gelukt. Voor de rest prime site, shop

2 weken geleden
snelle levering, eerste klas product

Snelle en betrouwbare levering

2 weken geleden
prima verlopen, goede kwaliteit.

2 weken geleden
snelle correcte levering en goed product

3 weken geleden
snel en correct geleverd, handig in gebruik

Snel geleverd

nee

3 weken geleden
Prima service, even bellen als je het bestelnummer niet weet. Krijg je mail met het juiste nummer. Na bestelling de volgende dag in huis. Prime service.

Vlot geleverd.

Gemakkelijk besteld. Snel geleverd. Top

3 weken geleden
Een snelle en correcte levering

4 weken geleden
goed ontvangen , moet nog uit de bekers drinken

4 weken geleden
De eerste site waar ik de juiste afmetingen van de afvalzakken kan berekenen

gewoon zonder problemen

Ben korreckt en heel eerlijk bediend. Proficiat