hygienepapier.nlBeoordelingen

hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen
hygienepapier.nl- Logo - Beoordelingen

hygienepapier.nl - Online de grootste én goedkoopste in hygiënepapier

Hygiënepapier is de grootste van Nederland (en België) op het gebied van online verkoop van hygiënepapier en meer. We zijn ooit begonnen als online verkoper van de producten van MTS Euro Products, maar zijn inmiddels uitgegroeid tot (bijna!) one-stop-shop in toilethygiëne. Binnen twee jaar zijn we, door samen te werken, veel te testen en te luisteren naar onze klanten, gegroeid tot de grootste. We controleren regelmatig onze eigen prijzen en die van de concurrent, om te kijken of we onszelf nog steeds met recht de goedkoopste mogen noemen. We kunnen ons voorstellen dat je door onze bijna ongelooflijk lage prijzen misschien niet helemaal vertrouwt. Toch kunnen we, door Trusted Shops en Thuiswinkel Zakelijk, garanderen dat we een veilige webshop zijn. En dat vinden we belangrijk. Want zeg nu zelf: bij een zakelijke bestelling (waar het gemiddelde orderbedrag vaak toch hoger ligt dan bij consumenten) wil je toch zeker weten met wie je te maken hebt en of alles goed verloopt? Wij vinden dat het kopen van jouw hygiëneproducten niet te veel tijd moet kosten. Je moet jouw producten makkelijk kunnen vinden, zodat je je vervolgens weer bezig kunt houden met de orde van de dag. Want eerlijk is eerlijk, hygiëneproducten blijven randzaken in jouw bedrijf. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat we het serviceniveau van een winkel naar online brengen. Met een top klantenservice (appen, bellen of mailen kan!) en een heuse dispensercheck heb jij binnen no time gevonden wat je zoekt.
Hygiënepapier.nl B.V.
Van der Waalsweg 9
3241ME Middelharnis
Stephan van den Bos

Beoordelingen voor hygienepapier.nl

4.19/5.00

890 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Makkelijke te bestellen, snel geleverd. Omdat dit het goedkoopste papier is dat Hygienepapier.nl aanbiedt, wist ik niet of ik er wel iets van kon verwachten. Ik moet zeggen, het voldoet prima! Zeer zeker naar wens. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling; wanneer de bestelling en de betaling binnen zijn, wanneer het pakket is verzonden, etc. Aanrader.
Verder lezen

Teleurgesteld Punt 1: van te voren bekend maken dat verzending langer kan duren dan gewend ivm drukte oid en niet pas als de bestelling geplaatst is zou fijn zijn Punt 2: telefonisch niet bereikbaar staat op bandje dat dat via mail even moet Punt 3: doe je het via mail krijg je automatisch bericht dat het wel tot 3 dagen kan duren voordat je eventueel bericht terug zou kunnen krijgen Mijn mond valt open van verbazing zelfs bij bol.com waar alwel van te voren word aangegeven dat de verzending ivm drukte er wat langer over kan doen word het toch de volgende dag of de dag erna keurig geleverd ook door PostNL .. en er staartvin het automatisch bericht van jullie dat mocht je na vier werkdagen nog niets hebben ontvangen neem dan contact met ons op ?? maar hoe dan ??

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over hygienepapier.nl

Sorteren relevantie
Super snelle reactie,en evenzo snelle verzending!! En perfecte kwaliteit.
Alles naar behoren verlopen............Zoals het hoort....... gewoon Top.
goed toegankelijke website, snelle levering, lage prijzen, goed verpakt.
Zeer goed,perfecte aflevering,mooi op tijd kan niet beter,doe zo verder
Het werkt niet,het blijft verstopt zitten. Krijg ik nu mijn geld terug
Duidelijke webshop, snelle levering. Kortom, op alle fronten perfect.
De producten zijn snel geleverd, keurig en stevig verpakt Top service
snelle bezorging en voor de prijs hoef je het niet te laten. Keurig.
Snelle levering,goeie prijs,alleen beetje veel verpakkingsmateriaal
Duidelijke website, makkelijk bestelproces en uitstekende service.
Gemakkelijke website, de bestelling werd snel en foutloos geleverd.
Makkelijk te bestellen. Binnen de afgesproken tijd geleverd. Prima.
Alles is uitstekend, maar de levering zou 1 dag minder mogen duren.
Uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle reactie op een vraag
Correct en snel , goede informatie over de verzending en de rest.
Alles prima van bestelling tot levering Tevreden over de producten
Vlotte service, goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering!
Eenvoudig te bestellen, overzichtelijke site en snelle levering.
Goede producten voor een scherpe prijs en een correcte levering.
Goede service, zeer goede prijs en vriendelijke klantenservice!