Beoordelingen voor muun.co

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 16 Trusted Shops beoordelingen sinds 02-03-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 16 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De levering van de Mutabi Pillow Mist liet wat langer op zich wachten dan ik verwacht had. Na een telefoontje met een uiterst vriendelijke medewerker kwam het alsnog snel in de bus.
Ik heb het nu enkele nachten gebruikt en ik kan niet anders zeggen dat ik goed en zonder periodes van wakker liggen heb geslapen.
Wat mij betreft dus een aanrader.
4.33

vlotte bestelling en levering - knap materiaal

muun.co antwoordt: 04-08-2017
bedanken :)

Wij zijn heel tevreden met onze kussens
5.00

Producten zijn perfect, het klantcontact met de service afdeling is perfect, de informatieverstrekking betreffende verzending en wanneer een en ander verwacht mag worden zou nog wel even net iets beter gecommuniceerd kunnen.
4.67

Snelle bezorging en super support
5.00

Het product en de service zijn prima, maar de levertijd duurt wel langer
omdat het pakketje uit Duitsland moet komen.
4.33

muun.co antwoordt: 10-07-2017
Hello, we are sorry the delivery took longer than expected. we hope you are happy with muun. Kind regards the muun team

De levering duurde vrij lang en het was lang onduidelijk wanneer geleverd zou worden. Het materiaal waar in dit geval het geurtje verpakt was, was heel mooi en milieuvriendelijk. Heerlijke geur ook, waar alles om te doen was.
3.67

Good experience and great products.

muun.co antwoordt: 14-06-2017
Thank you, Arjen, glad you're happy with our product

Werkt goed.
4.00

Ben erg tevreden
4.67

Snelle antwoorden bij vragen aan de klantenservice. Mijn bestelling werd snel verwerkt en geleverd. Het product is van top kwaliteit, echt geweldig Ik ben rondom erg tevreden met Muun.
5.00

Ik slaap sinds 3 weken op het muun matras en ik spreek ook namens mijn vriend als ik zeg dat we nooit meer op een ander matras willen slapen Op het memory foam liggen is werkelijk een heerlijk gevoel. Alsof je op een stevige wolk slaapt.
Ik slaap sindsdien stukken beter en begin de dag met meer energie.
De levering kwam snel en goed verpakt. Ik zou 6 sterren geven als ik zou kunnen

muun.co antwoordt: 09-03-2017
Dank u voor uw overweldigende feedback!

Super matras
4.67

great product and wonderful service, i am very happy with the outcome
4.67

Great service and very good products

muun.co antwoordt: 09-03-2017
Thanks and comfy nights!

Fast dilivery, Perfect mattress, best sleep since long

muun.co klantbeoordeling

muun.co

Choose your Comfort | muun

Ons bekroonde matras met omkeerbare kern en omkeerbare toplaag biedt vier ligcombinaties. Door simpelweg te draaien kun je gemakkelijk wisselen.

Mulackstrasse 16

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 162324
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Frederic Böert
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met muun.co.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen