Confetti Campus Nederland / België- Logo - Beoordelingen

Confetti Campus Nederland / België

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.010 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2018
Confetti Campus Nederland / België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Super snel binnen, er was 1 onderdeel niet geleverd hier heb ik voor gebeld buiten kantoortijd en er werd gewoon opgenomen. De vraag was of ik een mail wilde sturen zodat ze het konden regelen. Dit gedaan. En paar dagen later had ik het in de brievenbus liggen. Met een extraatje. Ik zeg top geregeld en jullie zien mij snel weer terug.

Producten zelf heel tevreden over, maar de bezorging van de bestelling minder. Kon alleen in een pakketkluis afgeleverd worden en dan wordt de bezorging steeds uitgesteld. Dus je hebt het zeker niet de volgende dag in huis.

Beoordelingen voor Confetti Campus Nederland / België

Niks ontvangen. Ook na mail contact, waar niet op gereageerd werd
27 jan 2024
Ik heb mijn product tot op heden nog niet ontvangen en krijg geen antwoord op mijn mail
17 apr 2023

te duur

ik heb een 1! stift besteld en ik moest er 5 euro voor betalen, dus ik haal niks meer bij dit bedrijf! veel de dure prijzen en verzendkosten!!!!!!!!!!
11 sep 2023
Er miste een item in mijn bestelling, ik heb hier een mail over gestuurd en hier is niet op gereageerd.
4 jun 2023
Levering zou de volgende dag zijn. Kwam na drie dagen pas. Te laat om nog te kunnen gebruiken.
Antwoord van Confetti Campus Nederland / België
15 jun 2023
Beste klant, dank voor de beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Het was ontzettend druk bij PostNL en helaas is het hen niet gelukt om het product op tijd te leveren. Wij doen er alles aan om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden. Vanaf dat moment is de controle uit onze handen. We zijn ten alle tijde bereid om een gratis retour aan te maken en het complete aankoopbedrag terug te storten als u het product niet meer kunt gebruiken.
19 sep 2023

Vorige levering goed

Vorige levering goed, maar deze bestelling niet, mail word niet op gereageerd
Antwoord van Confetti Campus Nederland / België
19 sep 2023
Beste Marijke, dank voor je bericht en beoordeling. Zou je misschien in je spambox willen kijken voor onze mails? We proberen je te bereiken om dit op te lossen, maar ergens gaat er iets mis in de communicatie. We hopen dat je dit bericht wel leest zodat we het kunnen regelen voor je. Alvast ontzettend bedankt voor een reactie. Team Confetti Campus