Confetti Campus Nederland / België- Logo - Beoordelingen

Confetti Campus Nederland / België

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.025 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2018
Confetti Campus Nederland / België voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Super snel binnen, er was 1 onderdeel niet geleverd hier heb ik voor gebeld buiten kantoortijd en er werd gewoon opgenomen. De vraag was of ik een mail wilde sturen zodat ze het konden regelen. Dit gedaan. En paar dagen later had ik het in de brievenbus liggen. Met een extraatje. Ik zeg top geregeld en jullie zien mij snel weer terug.

Producten zelf heel tevreden over, maar de bezorging van de bestelling minder. Kon alleen in een pakketkluis afgeleverd worden en dan wordt de bezorging steeds uitgesteld. Dus je hebt het zeker niet de volgende dag in huis.

Beoordelingen voor Confetti Campus Nederland / België

Producten prima, bezorging niet

3 mrt 2024

Onjuiste informatie betreft levering

Ik kreeg een bevestiging dat het brievenbuspakketje is geleverd terwijl dit nog niet het geval was. Ik vind dit onacceptabel.
Antwoord van Confetti Campus Nederland / België
3 mrt 2024
Beste Cindy, Dank je wel voor je bericht en bestelling en we zijn het volledig eens met je opmerking. Veel bezorgers van PostNL scannen vaak al pakketjes als 'geleverd' terwijl de ze nog onderweg zijn. Ze doen dit om tijd te besparen (alles in 1 keer in plaats van stuk voor stuk), maar het zorgt voor onjuiste informatie en onduidelijkheid. Met als gevolg ontevreden klanten voor ons. Ik hoop dat de producten en onze service wel bevallen en wij zullen blijven aangeven bij PostNL dat deze manier van communiceren onacceptabel is en schadelijk is voor onze reputatie. Want helaas kunnen wij hier niets aan doen, we worden er wel op aangekeken.