IVOL.nlBeoordelingen

: 690GoedGecertificeerd

Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor IVOL.nl

4.38/5.00

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over IVOL.nl

goed materiaal, voldoet helemaal en oogt mooi
Adverteren met misleidende foto’s.
Antwoord van IVOL.nl
Beste Bob, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig te vernemen dat u dit op deze manier ervaren heeft, onze excuses hiervoor. Echter hebben we dit per e-mail reeds aan u toegelicht. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
Gewoonweg uitstekende service Elke keer weer.
Antwoord van IVOL.nl
Beste Elo, bedankt voor deze mooie beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat u steeds weer tevreden bent met uw bestellingen! Met vriendelijke groet, IVOL.nl
Prima website. Veel producten. Keurige, supersnelle levering. Uitstekende klantenservice.
Antwoord van IVOL.nl
Beste Ilse, wat een prachtige beoordeling! Wij gaan dit mooie compliment direct doorgeven aan ons magazijn en onze klantenservice! Met vriendelijke groet, IVOL.nl
Super alles
Van 1 trede ontbreekt één kleefstrip
Antwoord van IVOL.nl
Beste Hans, fijn dat u de tijd heeft genomen om uw bestelling te beoordelen. Vervelend te horen dat er een plakstrip ontbreekt, onze excuses hiervoor. Om dit probleem voor u op te lossen hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Ivol.nl
Ik kocht 6 meter (op rol) groen rubber 3 mm dikte. Website, betaling en levering lopen vlot. Product zoals beloofd en zoals verwacht. Super.
Perfect
Alles uitstekend geregeld
Naar aanleiding van mijn eigen mailtje aan U, kreeg ik pas een tegenbericht dat mijn bestelling vertraagd is en pas eind december weer kan worden uitgeleverd, nu is dat geen doodwond, maar je verwacht wel eerder bericht
Antwoord van IVOL.nl
Beste Jacobus, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling pas in december geleverd kan worden. We bieden u graag onze excuses aan voor het feit dat u dit niet eerder heeft mogen vernemen. We hebben onze website inmiddels aangepast, om verwarring in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
Makkelijk bestellen, snelle levering
uitlaat sierstukken passen goed maten die er bij stonden kloppen helemaal
tijdig en juist geleverd