IVOL.nlBeoordelingen

: 690GoedGecertificeerd

Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor IVOL.nl

4.38/5.00

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over IVOL.nl

Snelle levering. Product voldoet prima.
De communicatie met de klant kan beter. Heb NOOIT antwoord gekregen op mijn vraag m.b.t. het aanmaken van een business account en heb het dan maar zelf uitgezocht. Ik heb nogmaals telefonisch contact genomen toen jullie website vastliep tijdens de betaling, ook toen kon men niet helpen. Medewerkster was wel vriendelijke. Levering + product zelf is zeer ok.
Snelle levering!
Bestelde product was beschadigd, maar de kapotte onderdeel is gelukkig snel geleverd
vlotte levering, goede prijs/kwaliteit
prima product snelle levering
Goede producten en snelle levering.
Producten voldoen volledig aan de verwachting en zijn uitstekend. Op de site stond dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden maar dat was een dag later. Op zich geen probleem maar wat ik minder vind is dat de levering van de totale bestelling in 2 deelleveringen via verschillende bedrijven heeft plaatsgevonden. Niet echt zinvol en duurzaam.
Vanaf mijn bestelling tot en met ontvangst is super goed gegaan Ik ben tevreden
Levering uitstekend ontvangen.
Ivol maakt niet waar waarmee ze adverteren. Voor 17.00 uur besteld volgende werkdag geleverd, dit doen ze dus niet. Het heeft ons 1 1/2 dag verlof gekost, kwalijke zaak. Zouden de dag van levering nog gebeld worden 30 minuten voordat de levering kwam, dit is ook niet gebeurd.
Heel mooi product voor weinig geld. Alles is heel vlug geleverd. Prima webshop!
alles ok
prima en snel geregelt
Verschrikkelijk om te monteren. Twee van de acht draadstangen volledig schuin in stoel zodoende het quasi onmogelijk is deze gemakkelijk te monteren. Met de nodige olie en frustatie finaal gelukt. Klantendienst reageerde koel. Stoel op zich zit wel comfortabel.
Zeer tevreden over de behandeling van de bestelling, afspraken worden goed opgevolgd. Dank!!
Ontvang eerst 5 mails met reminders. Vervolgens wordt er niet geleverd en dat adres niet zou kloppen en ontvang ik daar geen email update van. Vreemd. Tevens omdat het adres wel klopt. Moest er nu zelf achteraan.
Goed 8
Eerder geleverd dan aangekondigd. Eames fauteuil niet van echt te onderscheiden