Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Het bestelproces en de bestelling liepen prima. De levering was wat later dan vermeld.
Het bestelde rekje was helaas niet zo stevig als ik gehoopt had. Het zou uitschuifbaar moeten zijn, dat was het ook wel maar wordt uitgeschoven wankel.
IVOL Doen niet wat ze beloven..Bestelling op woensdag ruim voor 5 uur geplaatst. Ontvangen DPD 16.45u volgens mail.
Zou de volgende werkdag geleverd worden. Echter kwam pas op vrijdag aan.
Tot overmaat van ramp ook nog verkeerd bezorgd door DPD drie huizen verder bij buren. (kapsalon)
Lezen is ook een kunst blijkbaar. !!!! Natuurlijk weer de bekende eilandjes binnen elk bedrijf. IVol wijst naar DPD. DPD wijst naar IVOL Cirkel is wederom rond. Zowel IVOL 2 sterren omdat ze qua levering niet doen wat ze beloven. En DPD EEn ster voor de slechte bezorging drie buren verderop. Moest nu extra naar klant twee dagen later om besteld artikel Ivol te monteren. Natuurlijk was het verlies voor mij. Kon ik niet aan klant doorberekenen. Heb nml service hoog in het vaandel. Zowel IVOL als DPD doe hier jullie voordeel mee!!!!!
Kwaliteit van de lange trapleuning laat te wensen over. Nu moet ik het weer terugsturen en heb ik een hoop tijd weggegooid. Retourkosten ook nog zelf betalen. Het korte deel dat niet uit 2 delen bestond was wel goed
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
12 feb 2024
Beste heer Weerman, Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het item. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt deze voor u verwerkt. U ontvangt van ons altijd nog een bevestigend bericht zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
bestelling retour ivm verkeerde postcode.. steeds gemaild, tickets maar nooit echte reactie en waar is mijn bestelling nu???
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
12 feb 2024
Beste mevrouw Fraterman, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat het niet helemaal soepel is verlopen met uw bestelling. Wij zien dat er een nalevering voor u is aangemaakt en dat deze 15 februari 2024 verstuurd wordt. U ontvangt altijd nog een bericht met daarin de verzendbevestiging. Aan de hand van dat bericht kunt u de zending vervolgens traceren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
10 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima bestelproces en bestelling, vertraagde levering
Het bestelproces en de bestelling liepen prima. De levering was wat later dan vermeld.
Het bestelde rekje was helaas niet zo stevig als ik gehoopt had. Het zou uitschuifbaar moeten zijn, dat was het ook wel maar wordt uitgeschoven wankel.
Beoordeling melden
12 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Netto prijs voor mooie meubelen. Binnen een dag reactie op onze offerte aanvraag. Dezelfde week geleverd. Een mankement maar dat is zonder problemen opgelost.
Beoordeling melden
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
ze hebben me goed te woord gestaan en snel geschakeld
het enige is dat niet de voolgende dag geleverd werd maar de dag erna. dat is jammer
Beoordeling melden
15 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De snelheid van leveren wat niet was voorspelt!
Beoordeling melden
30 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Gewoon zoals hoort
Beoordeling melden
19 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
De sportvloer was niet de lengte die ik besteld had. Zit nu met een opening op de vloer.
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
14 jun 2023
Beste heer Callebaut, Jammer om te vernemen dat de rubberenmat niet de lengte blijkt te zijn welke u heeft besteld. Zou u een foto van het item met een meetlint naar ons toe willen sturen? De afbeelding mag u versturen naar klantenservice@ivol.nl. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen kijken wij het zo spoedig mogelijk voor u na. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
25 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Te weinig geleverd
Niet goed geleverd. En daarna niet opwillen lossen. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van IVOL.nl
26 apr 2023
Beste Patrick, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het erg jammer dat onze klachtenprocedure u is ontgaan. U heeft het item inmiddels twee maanden in bezit, hierdoor is het voor ons niet meer te achterhalen waar de kwestie is ontstaan. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.