IVOL.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.360 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
IVOL.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestelproces en de bestelling liepen prima. De levering was wat later dan vermeld. Het bestelde rekje was helaas niet zo stevig als ik gehoopt had. Het zou uitschuifbaar moeten zijn, dat was het ook wel maar wordt uitgeschoven wankel.

IVOL Doen niet wat ze beloven..Bestelling op woensdag ruim voor 5 uur geplaatst. Ontvangen DPD 16.45u volgens mail. Zou de volgende werkdag geleverd worden. Echter kwam pas op vrijdag aan. Tot overmaat van ramp ook nog verkeerd bezorgd door DPD drie huizen verder bij buren. (kapsalon) Lezen is ook een kunst blijkbaar. !!!! Natuurlijk weer de bekende eilandjes binnen elk bedrijf. IVol wijst naar DPD. DPD wijst naar IVOL Cirkel is wederom rond. Zowel IVOL 2 sterren omdat ze qua levering niet doen wat ze beloven. En DPD EEn ster voor de slechte bezorging drie buren verderop. Moest nu extra naar klant twee dagen later om besteld artikel Ivol te monteren. Natuurlijk was het verlies voor mij. Kon ik niet aan klant doorberekenen. Heb nml service hoog in het vaandel. Zowel IVOL als DPD doe hier jullie voordeel mee!!!!!

Beoordelingen voor IVOL.nl

Snelle levering. Je krijgt wat je ziet.
Snelle levering en omruil service
Super opgelost

heel tevreden

snelle levering, veilig verpakt, alles helemaal naar wens. tegels waren van gewicht iets zwaarder dan we gedacht hadden maar verder alles picco bello in orde en tevreden. Makkelijk plaatsen met gat/pen verbinding.
snelle levering
4 feb 2024
Kwaliteit van de lange trapleuning laat te wensen over. Nu moet ik het weer terugsturen en heb ik een hoop tijd weggegooid. Retourkosten ook nog zelf betalen. Het korte deel dat niet uit 2 delen bestond was wel goed
Antwoord van IVOL.nl
Beste heer Weerman, Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het item. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt deze voor u verwerkt. U ontvangt van ons altijd nog een bevestigend bericht zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
bestelling retour ivm verkeerde postcode.. steeds gemaild, tickets maar nooit echte reactie en waar is mijn bestelling nu???
Antwoord van IVOL.nl
Beste mevrouw Fraterman, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat het niet helemaal soepel is verlopen met uw bestelling. Wij zien dat er een nalevering voor u is aangemaakt en dat deze 15 februari 2024 verstuurd wordt. U ontvangt altijd nog een bericht met daarin de verzendbevestiging. Aan de hand van dat bericht kunt u de zending vervolgens traceren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
Snelle levering, kwaliteit hondenrek

topservice

duidelijke updates per mail, snelle verzending
Telefonisch contact gehad en goed verzonden
Top
slechte productinfo
JO
29 jun 2023
Degelijk product, mooi afgewerkt, hamdig bevestigingsysteem (ook makkelijk te verwijderen bij grote dozen, meubels, die naar boven moeten. Ook prima ingepakt en bezorgd. TOP!!!
29 sep 2023
Ik ben uitermate tevreden over de door mij bestelde artikelen! Ik heb er heel lang naar gezocht, maar ben er uiteindelijk in geslaagd bij IVOLD.nl!
27 jul 2023
Duidelijke site met duidelijke productomschrijving. Product is zoals het op de site afgebeeld staat. Snelle levering.