IVOL.nlBeoordelingen

: 690GoedGecertificeerd

Details
Contact
Contact
Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Nederland
Gevolmachtigde
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor IVOL.nl

4.38/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

61 %
28 %
4 %
3 %
4 %
690 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over IVOL.nl

Filter 
(13)
2 maanden geleden
Ivol maakt niet waar waarmee ze adverteren. Voor 17.00 uur besteld volgende werkdag geleverd, dit doen ze dus niet. Het heeft ons 1 1/2 dag verlof gekost, kwalijke zaak. Zouden de dag van levering nog gebeld worden 30 minuten voordat de levering kwam, dit is ook niet gebeurd.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Product is van niet sterke kwaliteit dit heeft te maken met de dunne zwarte onderlaag bij het plaatsen van de mat scheurt dit snel, kijkt u liever verder en kies dan voor een kokosmat met grijze onderlaag die wel stuk sterker is en niet snel scheurt.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Stoel ontvangen die niet geheel op de foto lijkt. Gasveer te laag. Matige kwaliteit stoel.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
4 maanden geleden
Bedankt voor uw review. We zien dat u al contact heeft opgenomen met onze klantenservice en er samen met u wordt gekeken naar een gewenste oplossing. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
4 maanden geleden
besteld en betaald, maar Ivol vergat de betaling te verwerken en ging daarom nog niet leveren - pas bij navraag na 10 dagen werd de betaling gezien en de levering gestart
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
4 maanden geleden
Onze excuses dat uw bestelling iet wat vertraging heeft opgelopen. Wij hebben er zorg voor gedragen dat uw bestelling vervolgens direct werd verpakt en verzonden. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijk groet, IVOL.nl
5 maanden geleden
Totaal wat anders ontvangen dan dat ik besteld heb.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Niet vandaag voor 5uur besteld volgende dag geleverd. Maar 5 dagen wachten.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
te laat geleverd, te laat reactie nav verzoeken , te weinig quantum karting 2 % op bestelling van 10 ?! , geen reactive op goedkeuring voorstel en geen idee wanneer er nu geleverd wordt, bestelling is van 1 naar 10 gegaan. we tasten in het duister.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
5 maanden geleden
Beste Eric, bedankt voor uw bericht. We zien dat u inmiddels contact heeft met onze klantenservice. Helaas is het momenteel erg druk, maar wij proberen uw e-mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, IVOL
6 maanden geleden
Ik heb twee keer een bezorgafspraak gehad waarop er niets geleverd is. De derde afspraak werd er een product geleverd dat niet compleet was en waar iets niet aan deugde. Voor mij dus geen Ivol producten meer. Ik heb dit teruggestuurd en wacht overigens nog steeds op terugbetaling, inmiddels 4 weken geleden...
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
5 maanden geleden
Beste Bianca, bedankt voor uw beoordeling. We hebben direct navraag gedaan bij onze financiële administratie, en zij zullen er zorg voor dragen dat het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen aan u gecrediteerd wordt, onze excuses voor de vertraging in deze. Met vriendelijke groet, IVOL
6 maanden geleden
Ik heb 2 weken op een levering moeten wachten en toen bleek dat de helft ontbrak. Er werd beloofd dat deze met spoed zouden nageleverd worden maar heb nog steeds niets ontvangen. Hierdoor kan mijn praktijk aanstaande maandag niet open gaan.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Direct leverbaar werd er gezegd op donderdag. Nadat ik vrijdags tegen de avond een mail stuurde, kreeg ik een reactie dat het maandag in behandel8ng zou worden genomen. Een dag later hoorde ik dat het product niet meer leverbaar was. Het staat helaas nog steeds op de site. Het geld was keurig teruggeboekt binnen een dag.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Ik heb dinsdag gebeld voor een schoenenkast je wat niet compleet was. Aardig geholpen alleen nog steeds niets nageleverd gekregen.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
7 maanden geleden
Beste Saskia, bedankt voor uw beoordeling. Helaas lijkt er iets misgegaan te zijn met de nalevering, excuses hiervoor. Deze zal vandaag opnieuw naar u worden verzonden. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
9 maanden geleden
Zondag besteld rond 14.30 en woensdag pas geleverd. de doos was helemaal kapot. De levertijd die belooft was, was niet nagekomen
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
9 maanden geleden
Beste Thea, bedankt voor uw beoordeling, we vinden het spijtig te vernemen dat uw bestelling te laat en beschadigd bij u is aangekomen, onze excuses hiervoor. Zou u ons kunnen voorzien van enkele foto's van de schade? U kunt deze toesturen via klantenservice@ivol.nl. We zullen u dan een passende oplossing aanbieden voor dit probleem. Met vriendelijke groet, IVOL
1 jaar geleden
Naar aanleiding van mijn eigen mailtje aan U, kreeg ik pas een tegenbericht dat mijn bestelling vertraagd is en pas eind december weer kan worden uitgeleverd, nu is dat geen doodwond, maar je verwacht wel eerder bericht
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van IVOL.nl
1 jaar geleden
Beste Jacobus, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling pas in december geleverd kan worden. We bieden u graag onze excuses aan voor het feit dat u dit niet eerder heeft mogen vernemen. We hebben onze website inmiddels aangepast, om verwarring in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, IVOL.nl