IVOL.nlBeoordelingen

: 690GoedGecertificeerd

Van den Brink's High Tech Parts B.V.
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Jim Luyendijk

Beoordelingen voor IVOL.nl

4.38/5.00

415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over IVOL.nl

Niet aar mijn wens retour gestuurd.
Levering was weer laat. Zelf verschillende emails moeten sturen om de levering in orde te krijgen
De communicatie met de klant kan beter. Heb NOOIT antwoord gekregen op mijn vraag m.b.t. het aanmaken van een business account en heb het dan maar zelf uitgezocht. Ik heb nogmaals telefonisch contact genomen toen jullie website vastliep tijdens de betaling, ook toen kon men niet helpen. Medewerkster was wel vriendelijke. Levering + product zelf is zeer ok.
Verschrikkelijk om te monteren. Twee van de acht draadstangen volledig schuin in stoel zodoende het quasi onmogelijk is deze gemakkelijk te monteren. Met de nodige olie en frustatie finaal gelukt. Klantendienst reageerde koel. Stoel op zich zit wel comfortabel.
Per ongeluk een verkeerd product besteld. Mail gestuurd maar na meerdere dagen nog steeds geen reactie terug ontvangen. Ik ga het product nu maar retourneren en nieuwe bestellen. Maar het zou fijn zijn als er eerst een reactie was geweest vanuit Ivol. Verder wel tevreden over de rubbertegels voor bij onze schommels in de tuin.
Antwoord van IVOL.nl
Beste Wieteke, vervelend om te horen dat u aangeeft geen reactie op uw email te hebben ontvangen. De klantenservice heeft uw email met uitleg over het retour proces echter binnen 10 minuten beantwoord. Indien u verdere vragen heeft, vernemen wij graag van u. Met vriendelijke groet IVOL.nl.
Eerst het verkeerde artikel ontvangen.
Antwoord van IVOL.nl
Vervelend om te horen dat u in eerste instantie een verkeerde levering heeft ontvangen. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Fijn om te vernemen dat de kwestie verder naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, IVOL.nl.
geen melding wanneer het gebracht zou worden. Bij afgifte meer dan normale haast.
mijn post werd door DPD buiten op de vieze grond voor mijn deur gelegd. iedereen kon het gewoon pakken en meenemen! schandalig!!!!
Levering is 3 dagen later gebeurd. 1 tube was wit i.p.v. zwart..
Het was niet duidelijk wanneer de stoel werd geleverd. De stoel werd namelijk niet de na de eerste werkdag na bestelling bezorgt. Na contact met IVOL.NL was dit wel duidelijk wanneer de stoel werd geleverd.
1 bestelling van 4 dozen geleverd 1 per dag ? Al heb ik begrip voor Corona tijd.
Er werd gezegd volgende dag geleverd maar dat was verre van waar
Er werd gezegd dat t op vrijdag, op zijn laatst zaterdag geleverd zou worden! Het werd maandag! Van te voren werd gezegd 2 tot 5 werkdagen. Het werden er: 9
product: 26 trapmatjes: twee verschillende kleur, motief en maat:: 18 stuks een donkere kleur, en kleiner dan de lichtere kleur, die ik bestelde.: Slecht zaak!
Bbn
Mijn laatste product is goed bezorgd. Moest wel lang wachten voordat een verkeerd bezorgd product weer werd opgehaald.
oke
De geleverde stoel voldeed absoluut niet.