Podobrace.nl

1.731 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Het ding is erg klein waardoor hij knelt onder de armen, bovendien kan je hem niet strak trekken als je hem aan hebt omdat de bevestigingen zo ongeveer op je rug zitten.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de houdingcorrector. Wist u dat wij een niet goed, geld terug garantie hebben? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
FF
Fransisca F.
Wagenborgen
Heb nog steeds niets ontvangen. Geld wel al overgemaakt op 02-04-2024
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, fijn dat u contact met ons opneemt over uw bestelling. Wij hebben u een mail gestuurd!
Als een artikel is veranderd moeten ze dit meedelen in de tekst
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met het product, onze oprechte excuses hiervoor. Helaas laat de leverancier ons niet altijd weten als zij een aanpassing bij het product hebben gemaakt. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben over een andere brace dan kunt u contact met ons opnemen. Ons team bestaat uit enthousiaste professionals die u graag te woord staan om al uw vragen te beantwoorden. Ze zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en live-chat.
Ik voel helemaal geen verschil
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet het gewenste resultaat heeft met onze inlegzolen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Werkt voor geen meter !
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig om te horen dat de brace niet werkt voor u. Uiteraard mag u de brace nog gewoon retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet.

Binnen een week kapot

Binnen een week kapot
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat de hielsokken al defect zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zullen wij voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Lange wachttijd
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de vertraging, wij vinden dit ook bijzonder spijtig. Wij hopen ondanks dat u uw bestelling later in handen had toch tevreden bent over de producten.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer te lezen dat u ons beoordeelt met 1 ster. Wij willen u graag vragen of wij u misschien nog wat voor u kunnen betekenen?
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij vinden het spijtig om te zien dat u zo ontevreden bent met ons als webshop. Omdat wij bij Podobrace altijd streven naar het geven van de best mogelijke service, en de hoogst mogelijke klanttevredenheid willen behalen, hebben wij u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Bedankt voor uw reactie per mail. Wij vinden het spijtig te horen dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Wij hebben dit uiteraard direct voor u opgelost en uw bestelling opnieuw verstuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Op 22februari 2024 een bestelling geplaatst en tot op heden 5maart nog niets ontvangen Misschien niet de schuld van Podobrace maar in plaats van te verzenden met DHL zou ik met Postnl verzenden nog nooit problemen mee gehad
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat er al 2 keer mailcontact met u is geweest. Wij hebben u gemaild om u aan te bieden om uw bestelling opnieuw te versturen omdat het erop lijkt dat uw bestelling blijft steken op het sorteercentrum van DHL. Graag vragen wij of uw adresgegevens kloppen zodat wij nogmaals uw bestelling kunnen versturen. Wij zien graag uw reactie tegemoet, onze excuses voor het ongemak.
CT
Cjc T.
Leidschendam
Steunzolen waren te dik, geen ruimte meer, voeten knelde af. Na aanpassen door voetwende geen steun meer en voetbed was weg. Advies van de fisio was de zolen niet meer te gebruiken.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en deze feedback. We vinden het spijtig om te vernemen dat de zolen niet voldoen. Kunt u wellicht een foto mailen naar info@podobrace.nl, onder vermelding van uw ordernummer? We helpen u graag bij het vinden van een passende oplossing.
Blijft niet zitten Een andere gekocht die wel goed is.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review!. Wat spijtig dat de brace afzakt. Uiteraard mogen alle producten die niet naar wens zijn geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Update: Bedankt voor uw reactie per mail. Wij hebben inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Deugd voor geen meter
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat de wandelstok niet naar wens is. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie op onze mail. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet
17 feb 2024
Slechte kwaliteit strassburg sok. De pasvorm is te ruim mt 35 - 38 besteld (ik heb mt 38). Het klittenband voor om de kuit heen is te lang en kriebelt. Ik heb deze sok gekocht vanwege de lovende reviews, maar ik ben er bedrogen uit gekomen. Ik heb intussen mijn geld teruggekregen, maar dat verandert mijn mening over dit product niet. Mijn beoordeling gaat dus over het product, niet over de service
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!
Bestelling geretourneert. Hoor tijdje niets... Stuur mail metvraag hoe met de retour is Antw.wij hebben verstraging gehad en gaan de retour controleren. Nualleen een onderzoek. Dat is niet slim
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad heeft uw retourzending vertraging opgelopen bij DHL, onze oprechte excuses hiervoor. Uw retour hebben wij direct verwerkt en teruggestort zoals aangegeven in ons mailcontact. Wij streven ernaar om alle retourzendingen direct te verwerken en betreuren het dat uw retourzending er langer heeft gedaan om ons magazijn te bereiken.
Je hoeft maar op een plaats van je been te meten, dan kom ik op een maat S uit. mijn kuit blijkt veel breder te zijn. dus paste de braze niet. helaas. gr.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet past. Helaas komt het weleens voor dat het even zoeken is naar de juiste brace omdat ieder been anders is. Vandaar dat alle producten kosteloos geretourneerd mogen worden. Wij hebben uw retourzending vorige week ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Mocht u advies willen hebben voor een andere kniebrace dan is ons team bereikbaar via de mail, telefoon en de chat!
HV
H.M.M. V.
Middelharnis

Waardeloze sokken

Deze sokken zijn waardeloos zonde van mijn geld, ik heb bij skafit ook sokken gekocht tegen wintertenen en die bevallen prima
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij onze sokken, onze oprechte excuses hiervoor. Bij ons heeft u altijd de gelegenheid om een product uit te proberen, mocht het product niet naar wens zijn dan mag u deze kosteloos retourneren, ook bij deze sokken. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet! Update: Helaas hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.
Betere ondersteuning op drukpunten
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent en op zoek bent naar betere ondersteuning op drukpunten. De brace die u heeft is een brace voor lichte klachten met beschermingsniveau 1. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard kosteloos retourneren. Alle producten mogen gepast en uitgeprobeerd worden en weer geretourneerd als de producten niet naar wens zijn. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update na mailcontact: Fijn om te horen dat u een manier heeft gevonden waardoor u betere ondersteuning van de brace krijgt!
niets ontvangen
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat PostNL wel aangeeft dat dit bezorgd is. Wij zullen direct een onderzoek starten een dit voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Helaas hebben wij nog geen reactie mogen ontvangen
21 jan 2024
Het is waarschijnlijk niet jullie schuld. Het is toch een impuls aankoop voor mij. Deze is te stug om te gebruiken tijdens hardlopen.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de brace niet naar wens is. uiteraard heeft u de mogelijkheid om de brace te retourneren. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet!