Podobrace.nl

1.705 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.486 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

JS
Joke S.
Hoegaarden

Mijn speciale band

De band op zich is wel een goed idee maar door de bepaalde stof waardoor die gemaakt is blijft die niet goed op zijn plaats zitten. Verschuift heel veel waardoor de steunpunten natuurlijk niet meer op de plaats blijven zitten. ik heb nog een band die veel steviger is van materiaal en die voelt goed aan door het feit dat alle steun en drukpunten op zijn plaats blijven zitten. Beide zijn goed bruikbaar maar de ene is beter dan de andere. Zorg ervoor dat die gemaakt worden door een stof die niet constant zit te verschuiven op de huid.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor de feedback. Dit wordt heel erg gewaardeerd. Alle producten mogen uitgeprobeerd worden, mocht u de brace willen retourneren dan kan dat uiteraard. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet!
Bureaustoelmat voldoet niet met name antislip op een PVC vloer. Wellicht duidelijk aangeven dat die mat daarvoor niet geschikt is. Ook blijft de mat bollen, wellicht vanwege de strakke oprol voor verzending
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig te horen dat u iet tevreden bent met de mat. Wij hebben inmiddels uw retourzending ontvangen en uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Bestelling nooit ontvangen en pas na zelf er achter aan te gaan bleek het niet verstuurd te zijn. Afgesproken te wachten echter na ruime week nog niets. Nu geld terug gevraagd.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wij vinden het enorm spijtig dat wij niet aan de leverafspraak konden voldoen. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Het ding is erg klein waardoor hij knelt onder de armen, bovendien kan je hem niet strak trekken als je hem aan hebt omdat de bevestigingen zo ongeveer op je rug zitten.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u niet tevreden bent met de houdingcorrector. Wist u dat wij een niet goed, geld terug garantie hebben? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet!
31 mrt 2024
Geleverde binnen zolen waren te klein. Maat 46 besteld zelfde maat als de schoenen. Maar bij het passen bleek dat ik maat 47 had moeten bestellen. Vreemde zaak.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat u niet de juiste maat heeft van de gelzolen, onze oprechte excuses voor het ongemak. Zoals aangegeven op de website raden wij bij alle zolen aan om de bestaande zool uit de schoen te nemen en daarvan de lengte op te meten. U kunt vervolgens de lengte aflezen in de tabel onderaan de pagina. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid en alle producten mogen dan ook kosteloos geretourneerd worden. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hielspoor sok gekocht. Las er vele goede referenties over! Maar sok zakt af! En blijft niet heel de nacht zitten zeker niet als je draait
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de hielspoorsok, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegmoet.
Zogenaamd een compressielegging gekocht wat alles behalve lijkt op compressie. Teleurstellende aankoop ,onjuiste beschrijving.
Antwoord van Podobrace.nl
Wat ontzettend spijtig dat u niet tevreden bent met de compressiebroek. Uiteraard is het geen probleem om de broek naar ons te retourneren, wij hanteren namelijk een niet goed geld terug . Wij zullen uw aankoopbedrag dan terugstorten op uw rekening na ontvangst van uw retourzending. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Tijd te kort om het product te beoordelen op zijn werking. Klittenbandjes passen net, maar ongetwijfeld voor velen te kort.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u advies willen hebben over de bevestiging van het product dan horen wij dat uiteraard graag
ik had de sok groter verwacht en dat deze toch wat meer steun zou bieden , na een goeie week scheurtje in de gel...
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat er al een scheurtje in het gel zit van de sok, onze oprechte excuses hiervoor. Uiteraard zit hier nog garantie op en zullen wij direct voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Zeer lange levering ,en zeer late communicatie van probrace en de desbetreffende leverancier niet ok.
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zien dat u een product met een langere levertijd had besteld. Toen de levertermijn verstreken was hebben wij u een mail gestuurd dat de levering vertraagd was en of u hierop kon wachten. Onze excuses dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hopen dat u ondanks alles toch tevreden bent met de brace. Met vriendelijke groet team Podobrace
Eerste zending gelijk kapot. Nieuwe gekregen, moet nog zien hoe lang die meegaan.
Antwoord van Podobrace.nl
Mocht het artikel nogmaals defect gaan dan horen wij dit uiteraard graag en zullen dit dan ook direct voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
FF
Fransisca F.
Wagenborgen
Heb nog steeds niets ontvangen. Geld wel al overgemaakt op 02-04-2024
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, fijn dat u contact met ons opneemt over uw bestelling. Wij hebben u een mail gestuurd!
Kwaliteit is niet goed, bandjes laten snel los en een onhandig systeen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace defect is geraakt, onze oprechte excuses hiervoor. Dit mag niet zo snel gebeuren en zullen wij uiteraard voor u oplossen. Op al onze producten zit namelijk garantie. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels een nieuwe brace naar u verstuurd. Wij hopen u hiermee optimaal van dienst te zijn geweest.
Helaas helpt de brace niet voor mijn pijnlijke knieen bij t lipen
Antwoord van Podobrace.nl
Wat enorm spijtig dat u geen baat heeft bij de brace. Wist u dat alle producten die niet naar wens zijn kosteloos geretourneerd mogen worden? Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Geen goede beschrijving en daardoor het verkeerde besteld
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat enorm spijtig dat u de verkeerde brace heeft besteld aan de hand van onze website, onze oprechte excuses hiervoor. Wij waarderen uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd en zien met belangstelling uw rectie tegemoet.
GD
Gustaaf D.
aarschot
31 mrt 2024
Wrijft te veel onder aan de arm
Antwoord van Podobrace.nl
Wat spijtig dat de schouderbrace onder de arm wrijft, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Ik voel helemaal geen verschil
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat u niet het gewenste resultaat heeft met onze inlegzolen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hanteren een niet goed geld terug beleid zoals op de website aangegeven. Wij hebben u een mail gestuurd en zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Klitteband werkt niet zo lang
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemorgen, wat enorm spijtig dat het klittenband niet zo lang werkt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben u een mail gestuurd, wij zien graag uw reactie tegemoet. Update: Wij hebben inmiddels een nieuwe brace naar u verstuurd. Wij hopen u hiermee optimaal van dienst te zijn geweest.
Werkt voor geen meter !
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig om te horen dat de brace niet werkt voor u. Uiteraard mag u de brace nog gewoon retourneren. Zodra uw retourzending is ontvangen zal onze financiële administratie het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet.
Lange wachttijd
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor de vertraging, wij vinden dit ook bijzonder spijtig. Wij hopen ondanks dat u uw bestelling later in handen had toch tevreden bent over de producten.