Podobrace.nl

1.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 mei 2022
Podobrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Omdat eerste brace die enkele weken geleden vanwege artrose werd aangeschaft perfect voldeed, nu dezelfde brace aangeschaft als reserve. Zeer tevreden!!!

Beste ,, weet niet of ik podobrace hier op aan spreken ,, daar de bestelling wel goed verloopt ,, is het betalen dat zij aan gaan achteraf betalen .. RYVERTI ,, JAMMER dat ze zaken doen met dat bedrijf .. dit is mijn mening ,,, ben niet boos op Podobrace , voor mij gevoel klopt er iets niet ,, weet niet wat kan mijn vinger er niet op leggen ben al paar jaar aan het uitzoeken , dank u met vriendelijke groet maria

Beoordelingen voor Podobrace.nl

Goede ondersteuning voor artrose in beiden knieën

Ik heb artrose en helaas ook in allebei m'n knieën. Ik was steeds op zoek naar een fijne brace, die m'n pijn toch iets dragelijker kon maken. Maar omdat ik best flinke benen heb, was dat niet makkelijk. Ik kwam op deze site, en heb even rondgekeken toen kwam ik op deze brace. Even de maat goed opgemeten. Nou en echt voor mij de beste aankoop geweest. De pijn blijft, maar toch minder.. het ondersteund goed. Echt een verschil als ik ze niet om heb.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. We zijn verheugd om te vernemen dat de brace verlichting biedt.

Goede klantvriendelijke service

Heb een gebroken elleboog, dacht dat deze band zou kunnen verzachten. Helaas voor mij waren de kussentjes toch te hard. Retourneren ging aan vankelijk moeilijk geen servicepunt van DHL in de buurt, toen met klantenservice contact gehad hebben een nieuw etiket gestuurd en toen via picnic kunnen inleveren. Top service
Antwoord van Podobrace.nl
We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
Ik zou zo snel niet weten wat ze beter zouden kunnen doen , leveren is snel , als het niet goed is kan je het retourneren waarna ook je geld snel terug gestort wordt. Misschien zou het iets zijn dat je bijvoorbeeld. Inlegzolen vantevoren kunt passen proberen als je niet goed weet welke je hebben moet.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Alle producten mogen uitgeprobeerd worden en als deze niet naar wens zijn dan mag u deze kosteloos retourneren. U heeft ook de mogelijkheid om meerdere maten of producten te bestellen. Zo kunt u thuis op uw gemak dit uitproberen en vergelijken. Alles wat niet goed is mag u dan kosteloos retourneren.
Ik ben erg tevreden over jullie producten en snelle levering! Sinds ik mijn duim brace draag heb ik veel minder pijn daar m'n nu duimen periodes van rust kennen. Aanrader! De klantendienst levert ook uitstekend werk. Keep up the good work 👌🏻
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw uitgebreide review en positieve beoordeling. Hier worden wij blij van!
EG
Els G.
Nietap

Kussens heel goed, maar niet voor mij.

Ik had kussens tussen de knieën besteld voor in bed. De kwaliteit is heel erg goed, ook lekker zacht. Helaas niet voor mij goed, want ik had al rolkussens, die bevielen me beter. Teruggestuurd en snel geld terug ontvangen. Dankjewel.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

gekneusde ribben , auauau

Wegens gekneusde ribben met al het ongemak van dien heb ik een brace besteld. De dag erna was de brace er. Heerlijk snel geleverd en de brace is fijn om te dragen en houdt de ribbenkast stabiel. Eerste nacht weer wat beter geslapen.
Antwoord van Podobrace.nl
Wij zijn blij te horen dat u baat heeft bij de ribbrace, hartelijk dank voor uw review!
Hele fijne webshop. Heb 2 keer wat besteld alleen was 1 artikel te groot. Ik heb het retour gestuurd zonder problemen en ook snel mijn geld terug ontvangen. Raad deze webshop te zeerste aan
Antwoord van Podobrace.nl
Twee rechterzolen ontvangen bij mijn eerste bestelling, maar toen ik hierover mailde kreeg ik gelijk een nieuw paar toegestuurd. Verder snelle service, goed geleverd.

Prima

De communicatie via WhatsApp ging soepel en vlot. Er wordt goed meegedacht om je aan het juiste product te helpen. Product zelf ziet er professioneel uit.
Antwoord van Podobrace.nl
Bandje van klittenband om de duim sterker en breder maken. Laat telkens los. De hele dag bezig het bandje weer vastzetten. Verder erg prettig met dragen
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wat spijtig dat het klittenband niet meer goed kleeft, onze oprechte excuses hiervoor. Dit mag zeker niet zo snel gebeuren. En zullen wij zeker voor u oplossen. Wij hebben u een mail gestuurd en zien graag uw reactie tegemoet.
Goede service. De meeste producten zijn voor familie in het buitenland. Het wordt geleverd bij de shipping op het afgesproken adres bezorgd.
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!

Snelle oplossing bij fout in product

Product bleek een fout te hebben. Werd meteen nieuw opgestuurd zodat ik snel weer vooruit kon. Even een appje en alles werd geregeld.
LV
lenie v.
dordrecht
24 mrt 2024
Snel geleverd. Wäs v dochter met zeer pijnlijk hielspoor. Draagt nu ruim n week maar werkt nog niet echt. Mss wat langer gebruiken.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u de bestelling snel heeft ontvangen. Alle producten mogen even uitgeprobeerd worden en mochten deze niet naar wens zijn dan mag u het product geheel kosteloos retourneren.
EC
Elly C.
Spierdijk

Netjes behandeld.

Netjes behandeld nadat de kous voor mij niet de juiste bleek te zijn. En het geld werd na een paar dagen direct terug gestort.
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons niet goed retourbeleid. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Dat ik vrij snel werd teruggebeld en antwoord op mijn vragen kreeg. Bedankt voor de uitleg!! Met vriendelijke groet, John
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw positieve review, daar worden wij blij van.

Sokken .

Laatste bestelling (sokken) waren goed. Doch leken ze op de site , wat meer ,dan als je ze dan daadwerkelijk ziet.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Mochten wij nog wat voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag.
30 mrt 2024
De inlegzooltjes waren voor mij te hard, maar kon ze zonder problemen terug sturen en kreeg m'n geld terug.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review, wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u advies willen hebben over andere zooltjes dan staat ons team voor u klaar per mail, chat en via de telefoon.
23 mrt 2024
Prima produkt, heldere website, nadat de bestelling gedaan is volgt vlotte levering.(1 dag na bestelling).
Antwoord van Podobrace.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!
Prima bureaustoel gekocht bij Podobrace. Zit comfortabel; tegen leuke prijs. Eenvoudig zelf te monteren.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze bureaustoel. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
AW
an w.
westmalle
Betrouwbaar snelle levering juiste maat handschoenen zitten zacht aan en je kan er goed mee werken
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service en producten en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!