lampentotaal.nl- Logo - Beoordelingen

lampentotaal.nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.124 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jun 2018
lampentotaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Nadat ik de lamp met bewegings detector aangesloten had, brande hij zowel overdag als slachtoffer bij een beweging. Lampen totaal gebeld en kreeg uitleg dat er een dipswish schakelaartje verkeerd stond. Vond het in de handleiding van de fabrikant dan ook niet duidelijk vermeld. Heb dat dan ook gelijk als aandacht puntje doorgegeven. Verder alle lof voor helpdesk, en de prijs ( exact de zelfde lamp en zelfd merk was bij een ander was 20 euro duurder )

Erg blij met de lamp, maar de levering liet wel wat te wensen over. De website gaf aan dat artikelen op voorraad de volgende werkdag verzonden worden, echt kreeg ik 3 dagen achter elkaar een mail dat de lamp de volgende dag verzonden zou worden, uiteindelijk hebben we de lamp een week na de bestelling pas ontvangen.

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

goed product.
Goede prijzen
20 jan 2024
Vlotte levering, prachtige lamp voor een mooie prijs
Na bestelling snel geleverd in veilige verpakking!
Snelle bezorging Het is goed en mooi
Mooie lamp en betrouwbare levering
23 dec 2023
Bezorging prima

Buitenlamp met detectie

26 aug 2023
Ik ben heel goed geadviseerd en alles is snel en netjes geleverd. Per abuis had ik een verkeerde connector besteld , na een telefoontje kreeg ik dezelfde dag nog een andere opgestuurd. Ik ben heel tevreden!
5 jun 2023
Snelle levering, correcte en vriendelijke afhandeliing door de telefoon. En een klein probleempje werd keurig afgehandeld. Website gebruiksvriendelijk. Ik zou hier zo weer mn bestelling plaatsen
23 nov 2023

Pakketje is nooit aangekomen

Mijn bestelling is niet aangkomen op mijn adres. Het pakketje heb ik nergens kunnen vinden. Toen kreeg ik de bestelling nogmaals (gratis) toegezonden. Chapeau!
JR
J.J R.
Tynaarlo
29 apr 2023
Hele snelle levering. Kreeg nog een mail dat 1 item niet op voorraad was, maar werd wel op dezelfde dag (ander tijdstip) geleverd. Ruime keuze.
22 apr 2023

Mooie lamp

De bezorging was snel, de communicatie via e-mail duidelijk en het belangrijkste; de lamp was goed ingepakt en naar verwachting, heel mooi.
26 mei 2023
Goede service nadat geleverd product niet bleek te werken. Het nageleverde product werkte wel goed en dus was het probleem snel opgelost.

Alles in een flits

Geen idee meer wat we gekocht hebben, het was al een tijd geleden, maar het staat mij bij dat alles in een flits geregeld was.