lampentotaal.nl- Logo - Beoordelingen

lampentotaal.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.125 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jun 2018
lampentotaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Nadat ik de lamp met bewegings detector aangesloten had, brande hij zowel overdag als slachtoffer bij een beweging. Lampen totaal gebeld en kreeg uitleg dat er een dipswish schakelaartje verkeerd stond. Vond het in de handleiding van de fabrikant dan ook niet duidelijk vermeld. Heb dat dan ook gelijk als aandacht puntje doorgegeven. Verder alle lof voor helpdesk, en de prijs ( exact de zelfde lamp en zelfd merk was bij een ander was 20 euro duurder )

Erg blij met de lamp, maar de levering liet wel wat te wensen over. De website gaf aan dat artikelen op voorraad de volgende werkdag verzonden worden, echt kreeg ik 3 dagen achter elkaar een mail dat de lamp de volgende dag verzonden zou worden, uiteindelijk hebben we de lamp een week na de bestelling pas ontvangen.

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

10 feb 2024
Goede webshop met mooie producten
24 feb 2024
goed product.
Goede prijzen
30 dec 2023

Goede service

De levering duurde wat lang, maar het was wel besteld tijdens black friday weken dus wel logisch. Lamp zelf en de service is echt top! Het duurde wel lang voordat ik een mail kreeg met daarin de uitleg dat de levering langer duurde.
AV
Ad v.
Oude-Tonge
Vlotte bestelling en een snelle levering. Lampjes zijn bedoeld als kerstkado, dus de beoordeling als lichtbron laat nog even op zich wachten.
Vlotte levering, prachtige lamp voor een mooie prijs
Na bestelling snel geleverd in veilige verpakking!
Snelle bezorging Het is goed en mooi
Mooie lamp en betrouwbare levering
23 dec 2023
Bezorging prima