lampentotaal.nl- Logo - Beoordelingen

lampentotaal.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jun 2018
lampentotaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 apr 2023
Nadat ik de lamp met bewegings detector aangesloten had, brande hij zowel overdag als slachtoffer bij een beweging. Lampen totaal gebeld en kreeg uitleg dat er een dipswish schakelaartje verkeerd stond. Vond het in de handleiding van de fabrikant dan ook niet duidelijk vermeld. Heb dat dan ook gelijk als aandacht puntje doorgegeven. Verder alle lof voor helpdesk, en de prijs ( exact de zelfde lamp en zelfd merk was bij een ander was 20 euro duurder )

Erg blij met de lamp, maar de levering liet wel wat te wensen over. De website gaf aan dat artikelen op voorraad de volgende werkdag verzonden worden, echt kreeg ik 3 dagen achter elkaar een mail dat de lamp de volgende dag verzonden zou worden, uiteindelijk hebben we de lamp een week na de bestelling pas ontvangen.

Beoordelingen voor lampentotaal.nl

aanschaf tweede lamp

Dit is onze tweede lamp via lampentotaal zelfde model, de vorige lamp daarvan heeft de sensor het begeven. Gelukkig was dit model nog op voorraad. Kijken of deze langer dan twee jaar meegaat.
Fijn dat het glas van de oude lamp bij u bedrijf nog te koop is.Dus niet iets stuk dan de hele lamp maar vervangen. Duurzaam.
24 feb 2024
Snelle bezorging en goede afhandeling van het product. Zeer tevreden over de sevice. Zeker een aanrader.
Snelle levering, goed verpakt, goede prijs en een goed product.
Zeer vriendelijke contact, perfecte kwalitiet van de lamp
LV
Zo doorgaan.
24 feb 2024
nvt
3 mrt 2024
Het bestelde product heeft enige tijd op zich laten wachten + het bestelde product is tot nog toe NIET werkzaam gebleken!
10 feb 2024
Goede webshop met mooie producten
20 jan 2024
Vakkundig en professioneel