polyesterplantenbakken.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
 Bij polyesterplantenbakken.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

103 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 okt. 2022
Alles heel vlot verlopen. Wanneer ik belde naar polyesterplantenbakken dan kreeg ik onmiddellijk iemand aan de lijn. Mijn vragen werden op een vriendelijke manier beantwoord. Gezien de wijziging van onze straatnaam door ons gemeentebestuur hebben een aantal transporteurs problemen dat ze ons adres niet kennen en bijgevolg niet leveren. Polyesterplantenbakken heeft zelf rechtstreeks contact opgenomen met de transporteur en er voor gezorgd dat ons pakket is toegekomen. De producten waren heel goed verpakt, goed beschermd tegen eventuele schade. De plantenbakken zijn ook heel mooi! Als we nog plantenbakken nodig hebben, kopen we ze zeker bij polyesterplantenbakken!

16 jun. 2022
Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

13 sep. 2022
Bakken zien er mooi uit, vraag me wel af of er verschil is tussen deze met of zonder wielen want deze hebben een vlakke bodem dus kan je niets laten verzinken. Denk dat prijs wel aardig aan de maat is trouwens.
4 okt. 2022
Hebben er lang op moeten wachten maar zijn er heel blij mee de foto’s sturen we als deze zijn beplant met helleboris deze zijn over ongeveer 2weken te koop dan ga ik na het planten er ook verlichting in maken
16 aug. 2022
De bestelling op de aantrekkelijke website verliep heel vlot. Enkel de beloofde levertijd is blijkbaar niet haalbaar, "morgen thuis" dit zou ik dus niet plaatsen aangezien er dan automatisch een teleurstelling komst als het product niet geleverd is.
30 aug. 2022
Ze zien er heel mooi uit. De bodem zou iets steviger of wat dikkere polyester mogen zijn.
6 jun. 2022
Ben tevreden over de plantenbakken, zeer goed verpakt en zien er zeer mooi uit. Niet tevreden ben ik over de levering van PostNL. Eerst leveren op dinsdag, woensdag, dan vrijdag en zaterdag nog geen levering. Geleverd de volgende week, terwijl we op verlof waren, zonder handtekening voor ontvangst. Drie dagen thuis gebleven voor niets! Spijtig maar gelukkig stonden de plantenbakken nog voor de poort toen we thuiskwamen. Mvg, Valeer
12 mrt. 2022
Mooie bloemenbakken. Fijne service tijdens telefoongesprek met medewerkster. Jammer alleen dat ik zelf gaten in de bodem heb moeten laten maken. Gelukkig was een buurman bereid dat voor me te doen. De bakken zijn zo groot dat ze binnen wellicht nooit gebruikt kunnen worden.
20 jun. 2022
Mooie plantenbakken! Met zorg verpakt en verzonden. Wel wat later dan de verwachte, aangegeven datum, omdat ze niet op voorraad waren. Een mailtje zou fijn geweest zijn. Daarom had ik zelf even gebeld om te vragen waar ze bleven. Blij met het resultaat.
15 jun. 2022
Langer als verwacht moeten wachten op onze bestelling, echter uiteindelijk toch binnengekomen. Volgende keer proactief benaderen als order verlaat is, zou wenselijk zijn. Nu een aantal keren zelf contact moeten zoeken.
7 feb. 2022
Ik koos voor betalen na ontvangst. Op de factuur die ik per mail ontving was het bankrekeningnummer onleesbaar klein. Ik heb het toen telefonisch bij u opgevraagd. Prima gegaan daarna. Dat is wel een verbeterpunt m.i.
1 mei 2022
Plantenbakken precies zoals verwacht, goede kwaliteit en mooie look. Ook een prima dienstverlening bij vragen. Alleen jammer dat er weinig tot geen communicatie is over de levering, een leverdatum was handig geweest.
15 jul. 2022
Onze tuin is nu af! De bakken zijn geweldig. Ik heb er alleen een ster afgehaald omdat we wat lang moesten wachten.
1 jan. 2022
Levering heeft veel langer geduurd dan voorzien maar het was het wachten waard om dit mooie product te ontvangen.
3 jan. 2022
Heel mooie plantenbakken. Maar spijtig dat ze niet zoals afgesproken datum werden geleverd
1 apr. 2022
Besteld, volgende dag bezorgd! Goed verpakt en prachtige plantenbakken. Zeer tevreden
10 dec. 2021
Duidelijke communicatie omtrent levering. Mooi product geheel naar tevredenheid.
29 jul. 2022
Bestelling was zeer snel hier. Alles was goed verzorgd en ingepakt.
15 jan. 2022
Zeer goede klantenservice, vriendelijke mensen en top producten
28 dec. 2021
Te lange levertermijn zonder vooraf hierover te zijn geïnformeerd
1 aug. 2022
9 mei 2022