polyesterplantenbakken.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
 Bij polyesterplantenbakken.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

104 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 okt. 2022
Alles heel vlot verlopen. Wanneer ik belde naar polyesterplantenbakken dan kreeg ik onmiddellijk iemand aan de lijn. Mijn vragen werden op een vriendelijke manier beantwoord. Gezien de wijziging van onze straatnaam door ons gemeentebestuur hebben een aantal transporteurs problemen dat ze ons adres niet kennen en bijgevolg niet leveren. Polyesterplantenbakken heeft zelf rechtstreeks contact opgenomen met de transporteur en er voor gezorgd dat ons pakket is toegekomen. De producten waren heel goed verpakt, goed beschermd tegen eventuele schade. De plantenbakken zijn ook heel mooi! Als we nog plantenbakken nodig hebben, kopen we ze zeker bij polyesterplantenbakken!

16 jun. 2022
Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

15 okt. 2022
8 okt. 2022
Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke informatie. Snel geleverd. Mooie bakken.
10 sep. 2022
Ik heb 2 plantenbakken besteld en geleverd gekregen. Bij aflevering netjes van te voren een belletje gekregen. De bakken zijn prachtig en van goede kwaliteit. Levertijd van 10 weken is wel lang, ondanks maatwerk.
19 sep. 2022
Fijn bedrijf om zaken mee te doen, klantenservice goed bereikbaar en duidelijk communicatie. Zeer tevreden
23 sep. 2022
Duidelijke website, keurige aflevering door te bellen wanneer er geleverd wordt.
20 sep. 2022
Hele mooie bak. Mooi materiaal. Staat prachtig op ons nieuwe balkon.
27 aug. 2022
Prachtige pot, lekker strak, verplaatsbaar, mooi design. Een aanwinst.
28 aug. 2022
Snel geleverd. Met zorg ingepakt. Prima materiaal. Helemaal TOP
4 sep. 2022
Er is met de klant meegedacht
14 aug. 2022
Top
12 jul. 2022
Wat mij in het bijzonder opviel is kortom ALLES. Ik had 2 grote polyester bloembakken en 2 kleine polyester bloembakken besteld, 2 stuks Smooth en 2 stuks Velvet. Kreeg ik een mailtje dat ik verschillende bloembakken had gekozen qua structuur. Dan ben je goed bezig met je werk om de mensen daar attent op te maken (overigens een bewuste keuze van mij, maar dit terzijde). Keurig verpakt kwam de bestelling aan met kwalitatief zeer goede en mooie bloembakken.
14 jun. 2022
De plantenbakken waren niet alle drie op hetzelfde moment leverbaar. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat er eerst twee bakken werden geleverd en enkele weken later de derde. De bakken zelf zien er uit zoals het plaatje op de website. Onze grassen staan er super in!
29 apr. 2022
De hulp van Ellen aan de telefoon, zeer behulpzaam, vriendelijk en mede door haar wist ik precies welke plantenbakken ik kon bestellen en welk type ik een aantal jaren geleden besteld had. Zij heeft geregeld dat de bakken (4) op de dag bezorgd werden dat het mij uit kwam.
25 mrt. 2022
Ik heb al meerdere grote plantenbakken op maat laten maken. Deze zijn altijd op tijd en goed verpakt afgeleverd. Sommigen staan al meer dan 10 jaar in de tuin met oude peren en appelbomen. Mankeert nog niets aan. In het voorjaar even schoonmaken en zijn weer als nieuw!
25 dec. 2021
van M V.
Zelfs jullie aanbevolen aan een klant die bij Intratuin de intentie had om planten bakken aan te schaffen, deze keek op jullie site en de ballen laten staan om deze via jullie te laten afleveren, gezien deze aan haar verwachting en wensen voldeed......
13 dec. 2021
Een witte polyester plantenbak besteld. Wat erg fijn is, is dat je zelf het bezorgmoment uit kan kiezen. De plantenbak was heel goed verpakt, duurde even voordat hij was uitgepakt. De plantenbak is prachtig en staat mooi in onze nieuwe voortuin.
18 jul. 2022
Fantastische telefonische service, vriendelijk en meedenkend . Groot assortiment. Goed bereikbaar ( telefonisch en via mail) Snelle levering en onbeschadigd, vriendelijke behulpzame chauffeur. Plantenbakken zien er ook fantastisch uit.
8 jun. 2022
Zeer tevreden over service, verzending en verpakking ! We waren een weekje weg na bestelling, op simpel verzoek werd hier rekening mee gehouden. Een lichtgewicht plantenbak, makkelijk te plaatsen op eender welke plek in de tuin.
14 feb. 2022
Goede informatie gekregen na telefonisch contact. Het bestellen via de website was erg gemakkelijk. De bestelde producten zijn zeer goed verpakt afgeleverd en in het beloofde tijdsbestek. Wij zijn zeer tevreden
3 jul. 2022
Snelle en korrekte levering. Met zeer veel aandacht aan de verpakking. Dit was gewoon super. Met had al het nodige gedaan om beschadigingen tijdens transport te vermijden. Proficiat hiervoor.