polyesterplantenbakken.nl

4.63 / 5.00

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Snelle levering; er werd contact opgenomen bij afwezigheid ttv levering; fraaie plantenbakken

Snelle levering mooie producten

Uitstekend geholpen toen even de website tijdens bestellen niet werkte. Prima levering en uitstekend product.

De plantenbak op maat die ik bestelde werd in de aangegeven tijd geleverd. De bak is kwalitatief goed en de kleur is exact zoals ik gevraagd heb. Service vind ik goed, de communicatie duidelijk en correct. Kortom ben ik zeer tevreden van de aankoop bij polyesterplantenbakken.nl

De levering echt binnen een dag, de geleverde plantenbakken zijn prachtig, en de service aan de telefoon was helemaal super

Antwoord van polyesterplantenbakken.nl
Veel plezier met de Enjoyplanters plantenbakken!
De door mij bestelde plantenbak op maat werd binnen de afgesproken termijn geleverd. De kleur van polyester is precis zoals ik het gekozen heb. Ik werd goed geïnformeerd over de stand van mijn aankoop. Kortom , heb ik met genoegen de aankoop bij polyesterplantenbakken.nl gedaan.

Duidelijke website en de aankoop kan achteraf zonder meerkosten worden voldaan. Dat vind ik prettig Ik had echter een specifieke datum ingevuld voor de levering. Hier werd niet aan voldaan. De bezorger kwam op het moment dat ik niet thuis was. Gelukkig werd het bij de buren bezorgd.

Alles goed geregeld ook transport

het is niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste ik ben zeer tevreden over de mooie en praktische plantenbakken.

een top product van zeer mooie kwaliteit.

Vlotte service Betrouwbaar Flexibel

Mooi afgewerkt product.

Ik heb hier gekost, omdat deze webshop het gezochte artikel aanbood. Aan Polyesterplantenbakken heb ik moment geen behoefte.

Helaas heel lang moeten wachten op de bakken deze hadden geen standaard kleur. Ook hadden er meer gaten in de bakken voor geboord kunnen worden, we weten nog niet of deze voldoende zijn.

Zeer duidelijke overzichtelijke website met prijzen incl. BTW. Snelle levering. Correcte bezorging met duidelijke communicatie over bezorgingstijd.

prima hoor dames aan de tel. bij klantenservice zijn ook heel vriendelijk en snel.

Prima geholpen bij bestellen, levering keurig volgens afspraak. Mooie kwaliteit bakken

bij de levering was ik niet in mijn appartement, zodat ik de bel niet kon horen en werd het bij de buren afgeleverd, ik had graag een berichtje in mijn brievenbus gevonden om me te informeren bij welke buren het werd afgeleverd en nog beter ware geweest dat men mij even op mijn telefoon had verwittigd, want ik was in het gebouw aanwezig.

Wij hebben 2 planten bakken ontvangen van een bedrag van +/- € 700,- ten eerste was onze verwachten vanwege het bedrag ver van wat er ontvangen is en de planten bakken zijn met iets schoongemaakt wat super vet is. na een aantal x schoonmaken is het er nog niet van af. Als wij dit van te voren hadden geweten hadden wij wel ergens anders de planten bakken gehaald.

Goed geregeld, alles zoals afgesproken, op tijd en netjes geïnformeerd.