polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.65/5.00

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

De polyester plantenbakken zien er fantastisch uit! De 100x100x40 velvet uitvoering in de kleur wit zorgen voor veel spontane, positieve reacties van voorbijgangers en buren. De bakken zijn prima afgewerkt en echt een aanwinst voor onze voortuin! Ze waren stevig verpakt in grote kartonnen dozen met een laagje piepschuim rondom de plantenbakken om beschadigingen te voorkomen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Sorry maar ik kan geen betere beoordeling geven. Over het product kan ik niks zeggen omdat ik niet weet hoe goed het is. Ziet er wel prima uit maar nog geen idee hoe goed of slecht het is. Levering was slecht en onduidelijk via postnl kreeg ik aanvankelijk een tijd door wanneer het geleverd zou worden maar die verschoof elke dag naar de volgende dag. Maar uiteindelijk 6 dagen later binnen
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik ben heel blij met de praktische polyester plantenbak van polyesterplantenbakken.nl De levering was vlot en volgens planning en de beschrijving van de gebruikstoepassing is duidelijk. Het is de tweede keer dat ik een bij polyesterplantenbakken.nl een plantenbak heb besteld. Het is een duurzaam en stijlvol product waar je echt blij van wordt!
Aangekochte onderdelen ( modulaire plantenbak ) werden ons beloofd voor lev. 17 December maar werden pas op 4 januari geleverd. Op zich geen probleem temeer daar wijzelf een verkeerd onderdeel besteld hadden maar dat is terdege opgelost door de klantendienst bij monde van Fleur, waarvoor dank!
het artikel wat ik wilde bestellen kon ik niet betalen via de site, de vriendelijke mevrouw aan de telefoon heeft me keurig geholpen en ook het probleem op de site opgelost, super geweldig dus
Zeer mooi materiaal en mooi afgewerkt ,klopt volledig aan hun beschrijving wat deze firma aanbied en correcte levering ,zal er zeker nog bestellen want dit is echt een meer waarde in de tuin.
keurige levering, netjes verpakt. En ook binnen goede tijd afgeleverd. En producten zijn zoals afgebeeld op de website. Prima hoor. Hoop dat ze lang mooi blijven.
Prima verpakt. Beetje lange levertijd. Sieraad in onze tuin.
Vlugge en verzorgde levering. Heel degelijk product.
Gewoon zo als het hoort, goed!
Zoals steeds weer een prima levering van een mooi product. Reeds de 4de bestelling plantenbakken, want we gaan terug een stukje tuin aanpakken. De eerst bestelde plantenbakken staan er ondertussen vijf jaar en mits het correcte onderhoud zien deze er nog steeds prima uit. Super tevreden, dus geen seconde getwijfeld voor onze verdere inrichting van de tuin.
Hai, pot is prachtig, misschien eventuele onderhoud strips bijvoegen. Die van mij is bv Ferrari rood en staat op het zuiden: insmeren met autowas voor kleur behoud? Is maar een suggestie. Met vriendelijke groet, Jeroen
Mijn vragen werden snel duidelijk en vriendelijk beantwoord. De plantenbakken waren ruim optijd binnen. Super netjes verpakt geen krasje of deukje te bekennen!
Duidelijk wat te moeten bestellen. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Jammer dat bestelling niet telefonisch maar altijd via website geplaatst moet worden
Een (waarschijnlijk door levering) licht beschadigde plantenbak werd zonder moeite meteen vervangen. Prima producten zoals altijd.
Alle verwachtingen en wensen hoe ik het me had voorgesteld zijn ingewilligd top!!!
Goede website , duidelijke afspraak met verzending. Goed verpakt.
snelle en profesionele afhandeling
Prijs conform product.
Alles vlot verlopen
Super geregeld
We zijn tevreden over de kwaliteit. Niet prettig was dat het hele bedrag vooraf betaald moest worden.De achteraf betaalmogelijkheid werkte niet. De verzekeringstermijn is korter dan de leveringstijd. Dat vonden we riskant. Wij zouden het logisch vinden dat er bij grote aankopen een aanbetaling wordt gevraagd ipv het hele bedrag. Op onze geuite zorg hierover werd niet geruststellend gereageerd.