polyesterplantenbakken.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13-12-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
polyesterplantenbakken.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij polyesterplantenbakken.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13-12-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

112 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hadden eerst andere bloembakken besteld , helaas niet op voorraad waardoor levering voor ons te lang duurde. Bestelling in overleg geannuleerd, binnen 1 dag het geld terug ! Nogmaals een bestelling geplaatst , die wel.op voorraad is, binnen 1 dag is het thuis bezorgd. Goed ingepakt en geleverd, en mooie kwaliteit bloembak. Zeker het geld waard !

Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

De plantenbakken waren niet alle drie op hetzelfde moment leverbaar. De vriendelijke dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat er eerst twee bakken werden geleverd en enkele weken later de derde. De bakken zelf zien er uit zoals het plaatje op de website. Onze grassen staan er super in!
Mooie plantenbakken! Met zorg verpakt en verzonden. Wel wat later dan de verwachte, aangegeven datum, omdat ze niet op voorraad waren. Een mailtje zou fijn geweest zijn. Daarom had ik zelf even gebeld om te vragen waar ze bleven. Blij met het resultaat.
Zeer tevreden over service, verzending en verpakking ! We waren een weekje weg na bestelling, op simpel verzoek werd hier rekening mee gehouden. Een lichtgewicht plantenbak, makkelijk te plaatsen op eender welke plek in de tuin.
Langer als verwacht moeten wachten op onze bestelling, echter uiteindelijk toch binnengekomen. Volgende keer proactief benaderen als order verlaat is, zou wenselijk zijn. Nu een aantal keren zelf contact moeten zoeken.
Snelle en korrekte levering. Met zeer veel aandacht aan de verpakking. Dit was gewoon super. Met had al het nodige gedaan om beschadigingen tijdens transport te vermijden. Proficiat hiervoor.
Mooie kleur en ruw oppervlak. Perfect afgewerkt. Styrofoam binnen als isolatie bij warm en koud weer. Ik heb er 4 gekocht en zal hier meer kopen.
Blij met de mooie polyesterbak voor mijn kruiden op het terras. Heldere communicatie over levertijd en goed verpakt tijdens transport.
Al eerder een bestelling geplaatst en ook deze keer erg tevreden over de bak. Mooi formaat en fijn dat je de RAL-kleur kunt kiezen.
Perfect, niks op aan te merken Ongelooflijk ingepakt tegen beschadiging
Snelle en correcte afhandeling. Zeer goed verpakt ook! Een aanrader.
Een super snelle levering. En de tuinarchitect is ook blij verrast!
Netjes afgeleverd, communicatie via de mail verliep prima.
Snelle levering, mooie product
goede uitleg bij vragen, zeer snelle levering, goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. worden morgen in gebruik genomen na verbouwing tuin.
De plantenbakken zijn wel prijzig maar ze zijn prachtig.. Mooie kwaliteit, en alles is snel en netjes geleverd. Ik ben er blij mee.
Post.nl maakte zending zoek. Verzender loste alles op. Knap gedaan kwam er zelf bij de klanten service van Post.nl niet uit.
Netjes voor levering ben ik gebeld en het was allemaal heel goed verpakt! De plantenbakken zien er erg mooi uit.
Zeer correcte levering, heel kwalitatieve bakken. Hopelijk blijven ze er na enkele jaren even goed uitzien.
Prachtig afgewerkte bakken! De grote ronde lage schaal is een Eye Catcher op ons dakterras!