polyesterplantenbakken.nlReviews

2952 AS Alblasserdam
Peter Hoek

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

126 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hadden eerst andere bloembakken besteld , helaas niet op voorraad waardoor levering voor ons te lang duurde. Bestelling in overleg geannuleerd, binnen 1 dag het geld terug ! Nogmaals een bestelling geplaatst , die wel.op voorraad is, binnen 1 dag is het thuis bezorgd. Goed ingepakt en geleverd, en mooie kwaliteit bloembak. Zeker het geld waard !

Andere levertijd dan op de site stond aangegeven.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

De hulp van Ellen aan de telefoon, zeer behulpzaam, vriendelijk en mede door haar wist ik precies welke plantenbakken ik kon bestellen en welk type ik een aantal jaren geleden besteld had. Zij heeft geregeld dat de bakken (4) op de dag bezorgd werden dat het mij uit kwam.
Plantenbakken precies zoals verwacht, goede kwaliteit en mooie look. Ook een prima dienstverlening bij vragen. Alleen jammer dat er weinig tot geen communicatie is over de levering, een leverdatum was handig geweest.
goede uitleg bij vragen, zeer snelle levering, goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. worden morgen in gebruik genomen na verbouwing tuin.
De plantenbakken zijn wel prijzig maar ze zijn prachtig.. Mooie kwaliteit, en alles is snel en netjes geleverd. Ik ben er blij mee.
01 mooie bak 02 kleur en afwerking zoals gehoopt/verwacht 03 vriendelijk en persoonlijk contact 04 we bestellen snel een 2e bak.
Zeer correcte levering, heel kwalitatieve bakken. Hopelijk blijven ze er na enkele jaren even goed uitzien.
Mooi product, en snelle levering. Alles keurig en goed verpakt. Bedrijf is zeker aan te raden.
Mooie plantenbakken! Zeer snelle levering en goed contact met de klantenservice.
Van bestellen tot aan de bezorging was super netjes snel en duidelijk.
Zeer vlug en correct aangeleverd. Bijzonder zorgvuldig verpakt.
De bloempot voldoet volledig aan de verwachtingen
van ko B.
Snelle afhandeling en mooie producten.
Top service👍
Ik heb al meerdere grote plantenbakken op maat laten maken. Deze zijn altijd op tijd en goed verpakt afgeleverd. Sommigen staan al meer dan 10 jaar in de tuin met oude peren en appelbomen. Mankeert nog niets aan. In het voorjaar even schoonmaken en zijn weer als nieuw!
Mooie polyester plantenbak. Ben er super blij mee. Heel tevreden. Vandaag planten erin gezet.
Goede site, correcte afwerking en polyesterbakken zijn heel goed verpakt bij de levering. Top!
Besteld, volgende dag bezorgd! Goed verpakt en prachtige plantenbakken. Zeer tevreden
Snelle en correcte levering. Keurig beschermd verpakt. Prachtige plantenbak!
Supersnelle levering en hele mooie plantenbakken