polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.63/5.00

283 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

super snelle levering! Had ze de volgende dag al in huis
De mogelijkheid om deze plantenbak zelf samen te stellen biedt ongelooflijk veel mogelijkheden. Het is niet het goedkoopste, maar wel zeker een van de mooiste. Wel even op moeten wachten, maar zeer correct (beschermd) verpakt. Montage vraagt wat organisatie door de omvang. Soms komen de gaten niet 100% overeen, maar met een boormachientje is dit snel opgelost. Zeer tevreden van het resultaat !
De op maat bestelde bak is van zeer goede kwaliteit en geheel volgens verwachtingen. Door "corona" was de levertijd jammer genoeg langer dan verwacht/gepland.
Beste, Ik ben uiterst tevreden over de kwaliteit van de plantenbakken, de opvolging van het productieproces, de service en de levering. Aangenaam verrast was ik over de professionele manier waarop de plantenbakken zorgvuldig verpakt waren om beschadiging te vermijden. Knap werk! Met dank!
Wij hebben 2 bloembakken van 120x120 besteld. Snelle levering en super mooi.
De polyester plantenbakken zien er fantastisch uit! De 100x100x40 velvet uitvoering in de kleur wit zorgen voor veel spontane, positieve reacties van voorbijgangers en buren. De bakken zijn prima afgewerkt en echt een aanwinst voor onze voortuin! Ze waren stevig verpakt in grote kartonnen dozen met een laagje piepschuim rondom de plantenbakken om beschadigingen te voorkomen.
Slechte communicatie over veel te lange levertijd.
Twee maatwerk plantenbakken (200x40x40) via de website besteld. Levertijd iets langer dan aangegeven, maar dat is in deze drukke tijd begrijpelijk. Is ook snel vergeten als die mooie strakke plantenbakken gevuld met planten in je tuin staan!
Besteld op 21-4-2020; nog steeds niet geleverd. Dit ondanks het feit dat nu op Facebook reclame wordt gemaakt voor de bakken van Greenlab. Hopelijk heeft mijn bestelling toch voorrang.
 Antwoord van polyesterplantenbakken.nl
Beste Huib, Je hebt een maatwerk plantenbak besteld. Dit heeft altijd een langere levertijd dan voorraad bakken, omdat deze naar wens gemaakt worden. Helaas heeft het maatwerk vertraging opgelopen, waar we je over hebben gemaild. De bestellingen worden op volgorde van datum gemaakt. Onze Facebook reclames gaan over de voorraad, wat direct leverbaar is. Voor vragen kun je altijd contact opnemen.
Vertraagde levering door post.nl met onjuiste levertijden
Moesten er even op wachten, maar tussentijds goed geïnformeerd over de status en tips. Plantenbak arriveerde goed verpakt, erg tevreden met het resultaat.
Producten kan ik nog niet beoordelen, want ik heb ze nog niet gebruikt.
cijfers spreken voor zich! erge lange levertijd en de aflevering is een gok! De eerste bakken van een paar jaar geleden, werden door een eigen koerier gebracht en dan werd je vooraf op de hoogte gebracht!
Mooie plantenbakken en een zeer correcte service! Wij zijn ontzettend tevreden!
Mooie plantenbakken , zeer tevreden...
Goed en duidelijk.
Levering niet conform afspraak. Geen juiste communicatie van postnl
Ze zijn prachtig
Alles correct verlopen. Goederen zijn netjes en veilig verpakt. Blij met de bestelde plantenbakken.
Alles prima