polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.65/5.00

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Zeer professioneel bedrijf, goede producten van hoge kwaliteit en een super service. Bij een levering was 1 bloembak beschadigt, melding van gemaakt en binnen 24 nieuwe bloembak geleverd. Super !! Absolute aanrader Julie zijn een vaste klant rijker.
uitstekend geholpen met een goed , maar prijzig product
Snel geleverd, goed ingepakt en mooie plantenbak in goede kwaliteit! Top !
Nvt
Zowel telefonisch als via de mail: chapeau! Jammer dat het even duurde dat de bakken werden bezorgd, maar ik begreep dat jullie afhankelijk zijn van de fabrikant. Overigens toch nog 14 dagen vroeger dan gemeld!!
Nog mooier dan ik dacht
Nette plantenbakken
We hebben al jaren plantenbakken van polyesterplantrnbakken.nl. Bevallen zeer goed. Nu een bak erbij gekocht. Goede en vriendelijke telefonische service. Bak snel geleverd en goed ingepakt. Staat weer erg mooi in de tuin!
Keurig net bedrijf ,bakken nog niet in gebruik .Maar zien er prachtig uit ! Alleen jammer ,dat wij de palet zelf moesten verwijderen !
prima
Snelle en correcte levering. Keurig netjes verpakt.
Goede producten alleen jammer dat de levertijd erg lang was maar dat was wel van te voren duidelijk aangeven
Keurige mooie stevige bak, extra verstevigd want wordt als vijverbak gebruikt. De bezorger was erg vriendelijk en hulpvaardig, kortom, niets mis mee. Hier gaan wij vaker bestellen, zeker weten!
Bak volgens verwachting. Keurig ingepakt. Voldoet volledig aan de verwachting.
Zeer goede opvolging van en communicatie over de bestelling Zeer correcte informatie over het tijdstip van leveren Supervriendelijke service. Top !
Ondanks de lange levertermijn toch de moeite van het wachten waard. De RAL-kleur is precies degene die we verhoopt hadden.
We zijn tevreden over de kwaliteit. Niet prettig was dat het hele bedrag vooraf betaald moest worden.De achteraf betaalmogelijkheid werkte niet. De verzekeringstermijn is korter dan de leveringstijd. Dat vonden we riskant. Wij zouden het logisch vinden dat er bij grote aankopen een aanbetaling wordt gevraagd ipv het hele bedrag. Op onze geuite zorg hierover werd niet geruststellend gereageerd.
Blablablabla 7
Niets op aan te merken
Overzichtelijke website, goeie communicatie en stipte levering. De plantenbakken zien er schitterend uit.