polyesterplantenbakken.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
polyesterplantenbakken.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij polyesterplantenbakken.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

112 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jul. 2022
Wat mij in het bijzonder opviel is kortom ALLES. Ik had 2 grote polyester bloembakken en 2 kleine polyester bloembakken besteld, 2 stuks Smooth en 2 stuks Velvet. Kreeg ik een mailtje dat ik verschillende bloembakken had gekozen qua structuur. Dan ben je goed bezig met je werk om de mensen daar attent op te maken (overigens een bewuste keuze van mij, maar dit terzijde). Keurig verpakt kwam de bestelling aan met kwalitatief zeer goede en mooie bloembakken.

16 jun. 2022
Fijne webshop met duidelijke informatie over de producten. De levering ging alleen niet volgens afspraak. Ik heb telefonisch een leverdag afgesproken maar dit is niet nagekomen. Op de afgesproken dag was er geen enkel teken van levering, geen track en trace, geen bericht, niks. Daarom belde ik de klantenservice. Die gaven aan dat PostNL vertraging had en dat ik nog een paar dagen geduld moest hebben. Een paar minuten later kreeg ik een oude track en trace die niet werkte en kort daarna kreeg ik ineens een kersverse nieuwe track en trace met levering volgende dag. Ze waren dus vermoedelijk gewoon vergeten om mijn bestelling volgens afspraak te verzenden, snel een nieuw label aangemaakt en mijn bestelling alsnog verzonden. Ik heb dus 2 vrije dagen moeten inleveren om thuis te zijn voor levering en jammer dat ze daar PostNL de schuld van geven. Ook geen excuses ontvangen. Volgende dag wel netjes de bestelling ontvangen op een pallet. Goed verpakt en de producten zijn top.

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

10 sep. 2022
Ik heb 2 plantenbakken besteld en geleverd gekregen. Bij aflevering netjes van te voren een belletje gekregen. De bakken zijn prachtig en van goede kwaliteit. Levertijd van 10 weken is wel lang, ondanks maatwerk.
13 sep. 2022
Bakken zien er mooi uit, vraag me wel af of er verschil is tussen deze met of zonder wielen want deze hebben een vlakke bodem dus kan je niets laten verzinken. Denk dat prijs wel aardig aan de maat is trouwens.
Fijn bedrijf om zaken mee te doen, klantenservice goed bereikbaar en duidelijk communicatie. Zeer tevreden
30 aug. 2022
Ze zien er heel mooi uit. De bodem zou iets steviger of wat dikkere polyester mogen zijn.
Duidelijke website, keurige aflevering door te bellen wanneer er geleverd wordt.
Hele mooie bak. Mooi materiaal. Staat prachtig op ons nieuwe balkon.
4 sep. 2022
Er is met de klant meegedacht
16 aug. 2022
De bestelling op de aantrekkelijke website verliep heel vlot. Enkel de beloofde levertijd is blijkbaar niet haalbaar, "morgen thuis" dit zou ik dus niet plaatsen aangezien er dan automatisch een teleurstelling komst als het product niet geleverd is.
1 aug. 2022
De chauffeur stond erop dat de bak grondig onderzocht werd door ons op eventuele beschadiging en ging pas weg als wij helemaal tevreden waren. Top!
30 jul. 2022
Mooi afgewerkte plantenbak. Verzonden in een degelijke verpakking. Deze vind je niet bij de doorsnee tuincentra.
27 aug. 2022
Prachtige pot, lekker strak, verplaatsbaar, mooi design. Een aanwinst.
28 aug. 2022
Snel geleverd. Met zorg ingepakt. Prima materiaal. Helemaal TOP
14 aug. 2022
Top
1 aug. 2022
12 jul. 2022
18 jul. 2022
Fantastische telefonische service, vriendelijk en meedenkend . Groot assortiment. Goed bereikbaar ( telefonisch en via mail) Snelle levering en onbeschadigd, vriendelijke behulpzame chauffeur. Plantenbakken zien er ook fantastisch uit.
3 jul. 2022
Snelle en korrekte levering. Met zeer veel aandacht aan de verpakking. Dit was gewoon super. Met had al het nodige gedaan om beschadigingen tijdens transport te vermijden. Proficiat hiervoor.
10 jul. 2022
Prachtige, kwalitatieve plantenbakken. Zeer betrouwbaar en je wordt volledig op de hoogte gehouden van het bestel- en leveringsproces. Echt een aanrader, wie voor kwaliteit kiest.
19 jul. 2022
Mooie webshop, met zorg verpakt en had ook een snelle reactie omtrent het aanpassen vd bodem van de plantenbak mbt doorgroei wortels van een palmboompje. Lof!
8 jul. 2022
We zijn erg blij met de geleverde plantenbak van 2x2 meter. Ziet er goed uit, precies zoals we voor ogen hadden. We gaan zeker nog meer bakken bestellen…