polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

Peter Hoek

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.64/5.00

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De polyester plantenbakken zien er fantastisch uit! De 100x100x40 velvet uitvoering in de kleur wit zorgen voor veel spontane, positieve reacties van voorbijgangers en buren. De bakken zijn prima afgewerkt en echt een aanwinst voor onze voortuin! Ze waren stevig verpakt in grote kartonnen dozen met een laagje piepschuim rondom de plantenbakken om beschadigingen te voorkomen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

We zijn tevreden over de kwaliteit. Niet prettig was dat het hele bedrag vooraf betaald moest worden.De achteraf betaalmogelijkheid werkte niet. De verzekeringstermijn is korter dan de leveringstijd. Dat vonden we riskant. Wij zouden het logisch vinden dat er bij grote aankopen een aanbetaling wordt gevraagd ipv het hele bedrag. Op onze geuite zorg hierover werd niet geruststellend gereageerd.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik heb de bakken nog niet in gebruik genomen, maar wel gecontroleerd en deze zien er prima uit. Nog even afwachten hoe ze zich houden in het gebruik uiteraard. Levering was prima, wel een dag eerder dan gevraagd. Service was excellent: op al mijn (telefonische) vragen is antwoord gegeven, en ik heb een goed advies gekregen.
Erg goede kwaliteit van producten, zeer goed verpakt en snelle service. Top bedrijf, top product, top service. Aanrader
Producten kwamen zeer goed verpakt binnen. Bestellen ging soepel en snelle levering.
Van bestelling tot levering, alles ging heel vlot!
Nette levering,mooi produkt,netjes verpakt. Top!!
Alles was prima volgens de afspraak.
Heel goed verpakt en mooie bakken
Prima product en snelle levering
Mooie stevige bloembakken
Snelle levering..mooi product...denken erover nog 2 te kopen...
Aangekochte onderdelen ( modulaire plantenbak ) werden ons beloofd voor lev. 17 December maar werden pas op 4 januari geleverd. Op zich geen probleem temeer daar wijzelf een verkeerd onderdeel besteld hadden maar dat is terdege opgelost door de klantendienst bij monde van Fleur, waarvoor dank!
Product was keurig beschermd verpakt, de service was uitstekend /vriendelijk en de plantenbak is precies zoals afgebeeld op de website. Mooi product! Ik overweeg zeker hier vaker te bestellen.
het artikel wat ik wilde bestellen kon ik niet betalen via de site, de vriendelijke mevrouw aan de telefoon heeft me keurig geholpen en ook het probleem op de site opgelost, super geweldig dus
keurige levering, netjes verpakt. En ook binnen goede tijd afgeleverd. En producten zijn zoals afgebeeld op de website. Prima hoor. Hoop dat ze lang mooi blijven.
Snelle levering, goed product. Hopelijk is het mogelijk snel ook meer duurzame materialen te kunnen bestellen, ook zat er veel verpakkingsmateriaal bij.
zeer goed geholpen via chat en verstand van zaken dat is ook altijd wel belangrijk. Zeer snelle levering ,Kortom helemaal NIETS op aan te merken.
Prima verpakt. Beetje lange levertijd. Sieraad in onze tuin.
Vlugge en verzorgde levering. Heel degelijk product.
Ik ben heel blij met de praktische polyester plantenbak van polyesterplantenbakken.nl De levering was vlot en volgens planning en de beschrijving van de gebruikstoepassing is duidelijk. Het is de tweede keer dat ik een bij polyesterplantenbakken.nl een plantenbak heb besteld. Het is een duurzaam en stijlvol product waar je echt blij van wordt!
 nuttig (1)
Hai, pot is prachtig, misschien eventuele onderhoud strips bijvoegen. Die van mij is bv Ferrari rood en staat op het zuiden: insmeren met autowas voor kleur behoud? Is maar een suggestie. Met vriendelijke groet, Jeroen