polyesterplantenbakken.nl

4.63 / 5.00

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Gemakkelijk te bestellen en correcte goed verpakte vlotte levering

1 week geleden
Het was een zeer aangename eerste bestelling. Handig dat je op de site allerlei tips terugvindt. Ook de levering liep ondanks de feestdrukte zeer vlot. Prima

2 weken geleden
Het was voor de tweede maal dat ik wat heb besteld, snelle levering, uitstekend verpakt en een mooi product. Wij zijn er heel erg blij mee mooi bedrijf. Was een goed advies van een vriend die ook bakken bij jullie had besteld. Komen zeker terug.

Super tevreden

2 weken geleden
De bakken zijn erg goed verpakt. Dat levert helaas wel veel karton, piepschuim en hout op. Dat kon ik helaas alleen kwijt door het naar de vuilstortplaats van de gemeente te brengen

3 weken geleden
alles perfect verlopen

We hebben 2 plantenbakken besteld. Helaas waren ze niet op tijd geleverd, maar dat lag aan het proces bij PostNL. De klantenservice heeft netjes navraag gedaan en me direct terugkoppeling gegeven. We zijn happy met de plantenbakken.

Netjes

Ondanks de problemen door de transportfirma veroorzaakt leverde Polyesterplantenbakken.nl een fantastische service en klantvriendelijkheid, een welverdiende dank hiervoor. Wel een andere transportfirma onder de arm nemen :-)

product werd snel geleverd en goed verpakt kwalitijd is ook zeer goed ik mis alleen de factuur die zat er niet bij en heb ik niet per mail gehad

Top

Top

Goed advies, levering 1 dag, product netjes verpakt. Zeer tevreden over uitstraling van de bak.

top

Prima kwaliteit Alleen op een verkeerde dag geleverd.

Ben wel een beetje verrast over de zeer ruwe buitenafwerking. Elke bevuiling zie je. Afspoelen Is noodzakelijk want het oppervlak is te ruw om het af te kuisen.

helaas te laat geleverd door Post.nl dus uiteindelijk de bakken zelf op moeten halen in Papendrecht. Lag niet aan polyesterplantenbakken en de service was uitstekend.

Niet alles op voorraad maar stond al netjes op de site vermeld en keurige geleverd.

De bestelling vlot, de levering via PostNL dramatisch, maar als je contact opneemt Polyesterplantenbakken.nl dan wordt je zeer goed geholpen en gaan zij direct achter het probleem aan. Top bedrijf

Snelle levering; er werd contact opgenomen bij afwezigheid ttv levering; fraaie plantenbakken