polyesterplantenbakken.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.63/5.00

308 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over polyesterplantenbakken.nl

Goed polyester en de kleur is goed wij hebben er onderhand nu 7 staan op ons balkon!!
Producten zijn wel wat aan de prijzige kant maar verder goede kwaliteit.
Snelle levering binnen 1 dag. Plantenbak ziet er prima uit
Levering volgens afspraak en keurig verpakt. Product zelf kon net iets meer afwerking gebruiken, maar voldoet ruimschoots.
Sorry maar ik kan geen betere beoordeling geven. Over het product kan ik niks zeggen omdat ik niet weet hoe goed het is. Ziet er wel prima uit maar nog geen idee hoe goed of slecht het is. Levering was slecht en onduidelijk via postnl kreeg ik aanvankelijk een tijd door wanneer het geleverd zou worden maar die verschoof elke dag naar de volgende dag. Maar uiteindelijk 6 dagen later binnen
Perfect op tijd geleverd, erg blij met de bakken en het resultaat is uiteindelijk prachtig geworden.
Degelijke mooi afgewerkte plantenbakken. Correcte levering. Plantenbakken worden uitzonderlijk goed verpakt geleverd.
Levering op afgesproken dag mooi product, prima kwaliteit
Goede service en een goede producten.
Ik kon het niet zo goed vinden op internet, totdat ik bij Polyesterplantenbakken terecht kwam. Voldoende keuze (voor ons dan), vervolgens een heldere uitleg wanneer en hoe de bakken geleverd zouden worden. Goed verpakt. Dus ze konden op het wegwerppallet even buiten blijven staan. Wat ik nog wel had willen weten of er ontwateringsgaten in de bakken zouden zitten. Deze heb ik er nu zelf in geboord.
Heel vlot proces van bestelling tot levering. Kwaliteitsvol materiaal.
Het product beantwoordt aan onze verwachtingen. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en de service.
Prima bakken , geleverd in een uitstekende verpakking. Staan inmiddels met plantjes, ziet er fantastisch uit. Zijn er blij mee.
Vrijdagmiddag Na 16 uur besteld, zaterdag in huis. Dus snelle levering. Pakket heel netjes en goed ingepakt! Direct planten erin geplant en staat nu te shinen op het terras. Ook nette omschrijving in de mail hoe om te gaan met de plantenbak.
Een beetje moeten zoeken naar een geschikte leverdatum, maar met behulp van de schitterende hulp van de klantendienst toch alles netjes ontvangen. De plantenbakken waren zeer goed verpakt, wat het nodige werk met zich meebracht om ze uit te pakken, maar de kwaliteit is dan ook de moeite waard!
Product en levering
De planten bak die ik heb ontvangen was goed en is snel geleverd. Echter het is niet de juiste bak en zodoende moet deze wel retour en heb een nieuwe bestelt. Naar ik hoop mag ik deze snel ontvangen.
Ik had een probleem bij het bestellen van een tweede plantenbak. Ondanks dat het druk was werd ik geduldig en perfekt geholpen met het samen bestellen van die tweede bak. SUPER service!!!!!
vriendelijke mensen op de klantendienst , firma is een aanrader
Prima product