polyesterplantenbakken.nl

Peter Hoek

Beoordelingen voor polyesterplantenbakken.nl

4.62 / 5.00

197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 361 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over polyesterplantenbakken.nl

Top

Top

Goed advies, levering 1 dag, product netjes verpakt. Zeer tevreden over uitstraling van de bak.

top

Prima kwaliteit Alleen op een verkeerde dag geleverd.

1 week geleden
Ben wel een beetje verrast over de zeer ruwe buitenafwerking. Elke bevuiling zie je. Afspoelen Is noodzakelijk want het oppervlak is te ruw om het af te kuisen.

1 week geleden
helaas te laat geleverd door Post.nl dus uiteindelijk de bakken zelf op moeten halen in Papendrecht. Lag niet aan polyesterplantenbakken en de service was uitstekend.

Niet alles op voorraad maar stond al netjes op de site vermeld en keurige geleverd.

De bestelling vlot, de levering via PostNL dramatisch, maar als je contact opneemt Polyesterplantenbakken.nl dan wordt je zeer goed geholpen en gaan zij direct achter het probleem aan. Top bedrijf

3 weken geleden
Snelle levering; er werd contact opgenomen bij afwezigheid ttv levering; fraaie plantenbakken

Snelle levering mooie producten

Uitstekend geholpen toen even de website tijdens bestellen niet werkte. Prima levering en uitstekend product.

De plantenbak op maat die ik bestelde werd in de aangegeven tijd geleverd. De bak is kwalitatief goed en de kleur is exact zoals ik gevraagd heb. Service vind ik goed, de communicatie duidelijk en correct. Kortom ben ik zeer tevreden van de aankoop bij polyesterplantenbakken.nl

De levering echt binnen een dag, de geleverde plantenbakken zijn prachtig, en de service aan de telefoon was helemaal super

Antwoord van polyesterplantenbakken.nl
3 weken geleden
Veel plezier met de Enjoyplanters plantenbakken!
De door mij bestelde plantenbak op maat werd binnen de afgesproken termijn geleverd. De kleur van polyester is precis zoals ik het gekozen heb. Ik werd goed geïnformeerd over de stand van mijn aankoop. Kortom , heb ik met genoegen de aankoop bij polyesterplantenbakken.nl gedaan.

4 weken geleden
Duidelijke website en de aankoop kan achteraf zonder meerkosten worden voldaan. Dat vind ik prettig Ik had echter een specifieke datum ingevuld voor de levering. Hier werd niet aan voldaan. De bezorger kwam op het moment dat ik niet thuis was. Gelukkig werd het bij de buren bezorgd.

Alles goed geregeld ook transport

het is niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste ik ben zeer tevreden over de mooie en praktische plantenbakken.

een top product van zeer mooie kwaliteit.

Vlotte service Betrouwbaar Flexibel