haagplanten.net- Logo - Beoordelingen

haagplanten.net

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden939 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
haagplanten.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
In april 100 taxus haagplanten besteld Bestellen en levering ging goed en snel alleen de kwaliteit van de planten is niet zo geweldig... Nu ongeveer 2,5 mnd later zijn er nog ongeveer 30 over de rest is allemaal dood gegaan. Na contact te hebben gehad met haagplanten .net zijn hun gekomen met de oplossing om in het najaar alle dode planten gratis opnieuw te leveren. Top service!

28 jul 2023
Er was een plant beschadigd bij levering, dit heb ik aangegeven maar men blijft volhouden dat het wel goed komt? Zo ziet deze er niet uit, dus een week later nog eens aangegeven en ze blijven bij hun opmerking dat hij vast geworteld zal hebben? Overige bestelde planten lijken het goed te doen ondanks dat ze in dozen op elkaar gestapeld geleverd waren.

Beoordelingen voor haagplanten.net

28 jul 2023
3 aug 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u niet te vrede bent. Wij stellen voor om het toch even af te wachten. De planten herstellen zich vaak snel. Mocht in het najaar de planten nog niet goed zijn, dan zien we graag nieuwe foto's. Met vriendelijke groet, Haagplanten
23 jun 2023
Het merendeel van de planten was in goede staat. De planten zouden in dozen verpakt worden. Werden echter kratten gebruikt die boven op elkaar gestapeld waren waardoor sommige planten geknakt waren. Bovendien was het lastig dat ik niet precies kon bepalen op welke dag geleverd werd.
26 jun 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de planten niet geheel naar wens zijn aangekomen. Wij hopen dat ze het nu goed doen in de tuin, anders zien we graag foto's via de e-mail. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakketten. Met vriendelijke groet, Haagplanten
16 nov 2023
Verpakking en wijze van verpakken laat te wensen over. Bestelde artikel komt niet overeen met weergave op site. Geen melding van transporteur vooraf. Wel nette bezorger.
17 nov 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Mocht u nog vragen hebben over uw bestelling, dan horen we dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Haagplanten