haagplanten.net- Logo - Beoordelingen

haagplanten.net

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden939 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
haagplanten.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
In april 100 taxus haagplanten besteld Bestellen en levering ging goed en snel alleen de kwaliteit van de planten is niet zo geweldig... Nu ongeveer 2,5 mnd later zijn er nog ongeveer 30 over de rest is allemaal dood gegaan. Na contact te hebben gehad met haagplanten .net zijn hun gekomen met de oplossing om in het najaar alle dode planten gratis opnieuw te leveren. Top service!

28 jul 2023
Er was een plant beschadigd bij levering, dit heb ik aangegeven maar men blijft volhouden dat het wel goed komt? Zo ziet deze er niet uit, dus een week later nog eens aangegeven en ze blijven bij hun opmerking dat hij vast geworteld zal hebben? Overige bestelde planten lijken het goed te doen ondanks dat ze in dozen op elkaar gestapeld geleverd waren.

Beoordelingen voor haagplanten.net

Prima verpakt en snel geleverd.
28 jun 2023
5 jul 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat we het zo voor u hebben kunnen oplossen. In het najaar sturen we de nieuwe planten naar u toe. Met vriendelijke groet, Haagplanten.net
16 nov 2023

Aanrader

Ik kreeg direct een indicatie van de week dat de plant geleverd zou worden, dit klopte en de plant kwam in uitstekende conditie aan. Niet lang op de plant hoeven wachten
17 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe plant. Met vriendelijke groet, Haagplanten
30 mrt 2023
snelle en correcte levering. op het eerste zicht zagen de planten er goed uit. geen beoordeling hoe het ermee zal gaan want nog maar juist geplant.
13 apr 2023
Prachtige planten (ligusterstruikjes). Veel wortels en stevige stengels. Snel geleverd en gunstig geprijsd. Aanrader!!
3 mei 2023
Bedankt voor uw review en de mooie foto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
16 nov 2023

Levering haagplanten

Goede communicatie over levertijden en correcte levering. Planten zagen er goed uit.
17 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Taxus haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
Alles was prima, communicatie was goed, levering prima en documentatie duidelijk.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakket. Met vriendelijke groet, Haagplanten
13 apr 2023
Prima planten, formaat conform opgave. Netjes geleverd in een krat.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
9 nov 2023
Zeer goede communicatie naar de klant en goede aflevering.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haagliguster. Met vriendelijke groet, Haagplanten
10 nov 2023

Zeer tevreden

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit haag
12 apr 2023

Bestelling en levering leylandi s.

Bestelling en levering vlgs. afspraak. Mooie boompjes
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe coniferen haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
5 okt 2023
Mooie haag gezond en sterk. Snel en netjes geleverd
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haagbeuk. Met vriendelijke groet, Haagplanten

Goede planten nette levering

Goede planten, netjes verpakt en op tijd geleverd.
23 apr 2023
Haag ziet Eer goed uit. Alles ook netjes vervoerd.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
29 jun 2023
goed in gepakt in stro mooi planten snel bezorgd
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten
4 mei 2023
Snel, accuraat, hulpvaardig en goede struiken.
6 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Portugese laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
17 apr 2023
Zorgvuldig levering van kwalitatieve planten.
6 apr 2023
Prima kwaliteit liguster en taxus planten
10 nov 2023
Minder plastic. Meer biologische teelt