haagplanten.net- Logo - Beoordelingen

haagplanten.net

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden939 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
haagplanten.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
In april 100 taxus haagplanten besteld Bestellen en levering ging goed en snel alleen de kwaliteit van de planten is niet zo geweldig... Nu ongeveer 2,5 mnd later zijn er nog ongeveer 30 over de rest is allemaal dood gegaan. Na contact te hebben gehad met haagplanten .net zijn hun gekomen met de oplossing om in het najaar alle dode planten gratis opnieuw te leveren. Top service!

28 jul 2023
Er was een plant beschadigd bij levering, dit heb ik aangegeven maar men blijft volhouden dat het wel goed komt? Zo ziet deze er niet uit, dus een week later nog eens aangegeven en ze blijven bij hun opmerking dat hij vast geworteld zal hebben? Overige bestelde planten lijken het goed te doen ondanks dat ze in dozen op elkaar gestapeld geleverd waren.

Beoordelingen voor haagplanten.net

Op tijd geleverd. Goede kwaliteit planten. Er miste echter een van de twee zakjes Rootgrow
1 dag geleden
Prima verpakt en snel geleverd.
Juiste levering van de verschillende soorten, ook al was de een iets meer dan de ander. Een verandering in het haaglandschap heg wilden ze volgens ons niet eens aan denken.
Bedankt voor uw review.
Snelle levering van 140 Kardinaalsmutsen in grote krat. Planten in uitstekende toestand.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
28 jun 2023
5 jul 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat we het zo voor u hebben kunnen oplossen. In het najaar sturen we de nieuwe planten naar u toe. Met vriendelijke groet, Haagplanten.net
9 nov 2023
Communicatie is erg goed. Planten kwamen later omdat het te warm was. Dit werd keurig gemeld. Prima. Een bos planten was erg fris, de andere bos zag er niet zo florissant uit. Afwachten of ze allemaal aan slaan.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Rode Zuurbes haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
28 apr 2023
Klachten over onjuist formaat en slechte bezorging worden serieus opgepakt. Er zit desondanks veel verschil in maatvoering. Eerder te klein dan te groot op basis van bestelling.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Ook als er iets niet naar wens is, staan we graag voor u klaar. Fijn om te horen dat het goed opgepakt is. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe groene beuken haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten

Aanrader

Ik kreeg direct een indicatie van de week dat de plant geleverd zou worden, dit klopte en de plant kwam in uitstekende conditie aan. Niet lang op de plant hoeven wachten
17 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe plant. Met vriendelijke groet, Haagplanten
30 mrt 2023
snelle en correcte levering. op het eerste zicht zagen de planten er goed uit. geen beoordeling hoe het ermee zal gaan want nog maar juist geplant.
11 apr 2023
13 apr 2023
Prachtige planten (ligusterstruikjes). Veel wortels en stevige stengels. Snel geleverd en gunstig geprijsd. Aanrader!!
3 mei 2023
Bedankt voor uw review en de mooie foto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
5 apr 2023

Prima communicatie en snelle levering

Prima communicatie, snelle levering. Grootte van planten was iets wisselend, ene plant voller dan de andere.
11 apr 2023
24 aug 2023
De planten waren professioneel verpakt en zagen er goed uit. Tot nu toe doet alles het nog
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe borderpakket. Met vriendelijke groet, Haagplanten
16 nov 2023
Leveringsdatum met de klant afstemmen, niet afhankelijk laten zijn van de transporteur!
17 nov 2023
Bedankt voor uw review en de tip. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten

Levering haagplanten

Goede communicatie over levertijden en correcte levering. Planten zagen er goed uit.
17 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Taxus haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
3 aug 2023
Snelle levering, planten zien er prima uit. Zou graag een plant instructie bijvoegen
3 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Portugese laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
Alles was prima, communicatie was goed, levering prima en documentatie duidelijk.
1 jul 2023
Planten zijn in goede staat afgeleverd, natte pot, geen beschadigingen.
Antwoord van haagplanten.net
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Ilex plantjes. Met vriendelijke groet, Haagplanten
13 apr 2023
Prima planten, formaat conform opgave. Netjes geleverd in een krat.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
13 apr 2023
Goede levering, planten lijken (we zullen het zien) goed geworteld
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten