fietsie.nl- Logo - Beoordelingen

fietsie.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
fietsie.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij fietsie.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-10-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor fietsie.nl

32 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Super mooi en stevige loopfiets. Onze zoon heeft nog niet genoeg balans maar kan hier goed op zitten. Zoon is langer dan gemiddeld en deze fiets kun je het zadel hoger en lager zeggen. Super!

Het product en de service waren goed alleen de verpakking van het product was goed beschadigt en vuil de mensen van DHL waren op zoek naar het pakket maar gingen nog al ruw om met de andere pakketten. Er werd mee gegooid daar had ik wel wat problemen mee.

Beoordelingen voor fietsie.nl