nicebeauty.com/nl/Beoordelingen

nicebeauty.com/nl/- Logo - Beoordelingen

nicebeauty.com/nl/ - Kleiding, Drogisterijartikelen & cosmetica..

Bij NiceBeauty bieden wij een grote selectie van schoonheidsproducten aan tegen scherpe prijzen. Wij hebben een uitbreid aanbod van huidverzorging-, haarverzorging- en make-up artikelen, elektronica en nog veel meer! NiceBeauty is in 2009 opgericht in Denemarken. Het doel was toen om de dure haarverzorgingsproducten die bij de kapper te koop zijn, goedkoper aan te bieden. Dit doel hebben wij vandaag de dag nog steeds. Inmiddels bestaat onze selectie niet meer alleen uit haarverzorging, maar de prijzen zijn nog altijd laag. Op heden beschikt NiceBeauty over een selectie van meer dan 16.000 artikelen van meer dan 260 verschillende merken. Ontdek onze geweldige aanbiedingen, geweldige promoties en prachtige producten. Al meer dan 60.000 mensen zijn blij gemaakt met een pakketje van ons uit Denemarken, wij kijken er naar uit om ook U zo blij te maken.
NiceHair ApS
Simon Elkjaer

Beoordelingen voor nicebeauty.com/nl/

4.39/5.00

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vier dagen voor kerst (laat in de middag besteld) en met twee dagen had ik mijn bestelde producten in huis. Over super snelle service gesproken!! Wederom een super mooie aanbieding op Dermalogica producten! Zo scherp geprijsd ben ik ze in Nederland nog nooit tegen gekomen. Al meerdere keren hier besteld, en alle bestellingen zijn altijd naar volle tevredenheid geleverd! Tot de volgende bestelling!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De producten zullen ongetwijfeld ok zijn, maar ik heb ze nog steeds niet. Het pakketje zou zijn afgeleverd op 03.12.2020 om 20.07 u, maar helaas. Ik heb 4,95 extra betaald voor afleveren door DPD. Nu blijkt dat het pakketje bij onze buren, op nummer 38 dus!, door de bezorger over de heg is gegooid. Voor de extra kosten mag ik het zeiknatte pakketje bij de buren pas vanavond ophalen. Beter geen DPD meer, maar Post NL en DHL zijn stukken beter.
Antwoord van nicebeauty.com/nl/
Hi I have looked into the matter and according to the DPD the package was delivered on the 3/12 https://tracking.dpd.de/status/en_US/parcel/05025034794126 Signed with STANKE Otherwise please contact us on nl@nicebeauty.com BR
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van nicebeauty.com/nl/
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over nicebeauty.com/nl/

Filter  Sorteren Relevantie
Ik kreeg geen € 10 korting bij inschrijven nieuwsbrief op het merk dat ik wilde bestellen, dat vond ik een tegenvaller want dat was niet aangegeven dat de koting alleen voor bepaalde merken geldig was. Bezorging was niet heel snel, maar wel ok.
Snelle levering van artikelen, op zondag bestelling geplaatst en reeds op vrijdag pakket in ontvangst genomen!
Alles zeer vlot verlopen, van bestelling tot levering. Dank je wel. En....de parfum is heerlijk.
in het bijzonder beviel mij de gemakkelijke manier van bestellen en de snelle levering
Mooie producten tegen een goede prijs. Gebruiksvriendelijke site en snelle levering.
Snelle levering en juiste verpakking. Geen verspilling van karton en papier
makkelijke en overzichtelijke website, snelle levering
Nette verpakking snelle bezorging Top prijs
Precies zoals wordt beloofd zo gebeurt het.
Fijne site mooie acties. Snel geleverd.
Snelle levering ondanks drukte post.nl
Levering was goed en communicatie ook
Goede service en goede aanbiedingen
Goed product voor redelijke prijs
De snel leveren en goede prijzen!
prima prijzen en snelle levering
Keurige levering en op tijd
Hele rappe levering
snel en goed