microscoop-expert.nlBeoordelingen

B. Derksen

Beoordelingen voor microscoop-expert.nl

4.54/5.00

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over microscoop-expert.nl

Beoordeling
Snel en netjes bezorgd
Hele snelle levering. Netjes ingepakt.
Hoge verwachting is uit gekomen! Echt top!
Geen commentaar
Tot op heden geen respons ontvangen op mijn klacht
 Antwoord van microscoop-expert.nl
Goedemiddag, Mijn excuus! Door de huidige omstandigheden is het extreem druk op onze klantenservice. Hierdoor duurt het langer dan gebruikelijk voordat wij op e-mails reageren. Je kunt ons evenwel bereiken via onze live Chat of via Social Media (Facebook en Twitter). We ontvangen graag je ordernummer zodat we je kunnen helpen. Webcare Frank
Super snelle levering en communicatie
Echt een topper ik had mijn spulletjes supersnel thuis alles voldeed aan de verwachtingen , zeer tevreden
Prima verpakte microscoop.Snelle levering.
Snelle levering van mooi artikel voor een normale prijs.
Hele snelle levering en een goede service! Zat een klein beetje stof in de microscoop, maar heb er niet veel last van. Persoonlijk geef ik een 9,5!
Meteen de microscoop ontvangen. Echter was de verpakking vd microscoop niet goed afgesloten. Er ontbrak ook de inhoud van een potje met een oplossing om dingen mee te fixeren. Hierover tweemaal gemaild naar de klantenservice en na 2 weken nog steeds geen respons. Ben hier niet over te spreken.
Prima bedrijf Wel lang gewacht met leveren omdat er een product niet op voorraad was.
goed product en snel geleverd, overzichtelijke website
Alles perfect
Snelle levering, alles aanwezig en in prima staat. Alleen het flesje emmersie olie explodeerde over de microscoop heen na gebruik, dit lijkt me alleen een fout van bresser. Om 22:00 besteld en al om 10:00 de volgende dag in huis. Goede en snelle levering, prima producten en goed ingepakt.
Snel ontvangen, ziet er goed uit. Is voor onze zoon van 8 die er super blij mee is. Wel even wennen om het zicht goed te krijgen met 2 ogen. Jammer dat extra lenzen met meer vergroting erg duur zijn.
Eerste indruk is positief. Alles is compleet en functioneert. Prijs kwaliteit klopt.
Snel en correct geleverd, een goed product en fijne service na informatief contact met een van de medewerkers.
Netjes