LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

Het artikel heeft vertraging wat natuurlijk kan gebeuren maar de klant even informeren daarover is wel zo netjes.
Antwoord van LED24.nl
Beste Dominique, Hartelijk dank voor uw feedback! Producten die niet op voorraad zijn kunnen alsnog besteld worden, klanten ontvangen altijd een automatisch bericht met een waarschijnlijke levertijd. Excuses voor de vertraging!
Er is nog steeds geen led tl buis geleverd! Is daar een verklaring voor? Groet Adri adri.angyal@gmail.com
Antwoord van LED24.nl
Beste Adri, Hartelijk dank u voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw bestelling. Het blijkt dat er een fout in de scan was bij de leverancier waardoor uw bestelling niet afgeleverd kon worden. Wij hebben uw bestelling opnieuw aangemaakt en verzonden, u heeft de nieuwe track en tracé code via mail ontvangen.
Niet werkzaam
Antwoord van LED24.nl
Beste Marije, Bedankt voor uw feedback en de ervaring die u heeft gemaakt met ons te delen. Wij begrijpen dat u mogelijk een onbevredigende ervaring heeft gehad bij het gebruik van onze diensten, en dit spijt ons. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen en kort uit te leggen wat er mis is met uw product, graag willen wij een oplossing kunnen aanbieden.
Nooit een antwoord op een mail, ik heb een paar weken moeten vissen waar mijn pakketjes Waren gebleven. Geen enkele medewerking van jullie zijde Na herhaaldelijk verzoek
Antwoord van LED24.nl
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw email is beantwoord aub check uw email inbox zoals spam box.
13 jan 2024

Vervelende reclame

De levering was ok. Ik wordt echter constant lastig gevallen met reclame van led 24
18 jan 2024
Beste Marc, Hartelijk dank voor uw feedback! Mochten de reclames via e-mail te veel voor u zijn heeft u de mogelijkheid om de nieuwsletter af te melden. Dan worden geen reclames en geen aanbiedingen meer meegedeeld als u dat wenst.
Levering de dag nadien zoals op de site beschreven
17 dec 2023

Geen reactie

Nu ik twee keer een klacht heb ingediend krijg ik op geen enkele wijze nog een reactie. Ik ben al meer dan drie weken bezig antwoord te krijgen op mijn vragen.
Antwoord van LED24.nl
Beste Verena, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses! Echter hebben we wat vertraging met beantwoorden van emails ivm hoge aanvragen. Onze Sales & Support afdeling gaat u contacteren en een oplossing aanbieden.

Komen beloftes niet na…

Komen beloftes niet na… bestellen voor 22u is volgende week nog steeds niet in huis! Klantenservice reageert ook niet op klachten hierover
Antwoord van LED24.nl
Beste Kristof, Hartelijk dank voor uw feedback! Onze excuses voor de vertraging die met de hoge bestellingen van Black Friday te maken hebben. Inmiddels is het weer opgelost, mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
25 mei 2023
de eerste keer werd mijn voor levering een verkeerd adres opgegeven . de tweede keer was de inhoud van mijn bestelling totaal iets anders dan besteld
18 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Customer service picked up phone

Ordered item that was available on website, but turns out it's out of stock for the next 3 months. Talked to customer service who promised to send a replacement and a confirmation email. No replacement, nor email, the rest of my order is also not being dispatched, and my money is with them of course.
24 aug 2023
GEEN ANTWOORD OP DE MAILS DIE IK HEB GESTUURD; VOLDOED AAN DE VERWACHTINGEN ; IPV 7 UREN DAT DE SPOTS ZOUDEN MOETEN BRANDEN BIJ HEEEEEL GOED WEER BRANDEN ZE 2 UREN; WAARSCHIJNLIJK ZIJN DE FOTOCELLEN VAN HEEL SLECHTE KWALITEIT; iK BEN ECHT NIET TEVREDEN ;
28 aug 2023
Beste Rene, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Met uw bestellings- email adres - en ordernr. is geen enkel email in ons systeem terug te vinden, heeft u wellicht met een ander account ons gecontacteerd? Graag sturen wij u een email voor een oplossing!
4 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, in de site staat vandaag besteld, binnen zo veel dagen ontvangen. Na bestelling kreeg ik een mailtje dat het product helaas niet leverbaar was en dat ik nog een aantal weken moet wachten. Niet netjes dat dit niet vermeld staat op de site.
3 apr 2023

Nog geen.

Slecht, Ik heb bij dit bedrijf een zwart ledprofiel besteld van 3 meter met een melkwit opaal (afdekkap). Echter is alleen de opaal geleverd. Na 2 mails heb ik nog steeds geen antwoord en als ik de klantenservice bel is dit nummer buiten gebruik.
5 okt 2023
Lampjes besteld, zouden op voorraad zijn en dus volgende dag moeten arriveren. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ze hebben wel gereageerd en gezegd dat de levering niet op voorraad is en dat er vertraging is. Maar hoeveel vertraging?
12 okt 2023
Beste Ineke, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Mochten artikelen niet op voorraad zijn wordt de klant via een automatische bericht geïnformeerd met een geschatte nieuwe levertermijn. Inmiddels is uw order verzonden en geleverd. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met de sales & support afdeling op.
21 sep 2023

Geen levering

Melding op website was volgende dag geleverd indien voor 22.00 uur besteld We zijn een week later en er is nog niets geleverd. Ook een telefoontje had geen resultaat. Volledige stilte, zelfs geen melding dar er problemen zijn.
21 sep 2023
Beste Lute, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De melding klopt alleen als producten op voorraad zijn. Het bestelde artikel van uw bestelling was niet op voorraad waardoor ook niet de volgende dag geleverd kon worden. U heeft een automatisch bericht ontvangen met geschatte levertijd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
20 apr 2023

Reclame

Er worden enorm veel mails gestuurd met aanbiedingen, maar zodra je iets gekocht heb wordt het stil met mails over de aankoop. Geen info over levertermijnen en problemen met beschikbaarheden. After sales is waardeloos.
2 nov 2023
Levering duurde te lang zonder bericht. Ik moest zelf vragen wanneer er geleverd ging worden. Ik verwacht een berichtje als het later wordt dan verwacht. Na mijn vraag waar het bleef nog eens 3 dagen moeten wachten.
Antwoord van LED24.nl
Beste Bert, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten worden altijd met een automatisch bericht geïnformeerd over de levertijd.
21 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

de website ziet er professioneel uit

Bestelling gedaan. Levering volgende dag!!. Alleen niet als je op vrijdag bestelt. Wel eerst de kleine lettertjes lezen. Op maandag een mail. Product niet voorradig. Duurt een extra week.
6 sep 2023
Op de website wordt vermeld dat er 5 jaar garantie wordt gegeven op de producten, na 2 jaar is lamp defect. Na telefonisch contact en e-mail is geen enkele reactie ontvangen.
7 sep 2023
Beste Jan, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses. Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aan te bieden.