LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.600 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

Nooit een antwoord op een mail, ik heb een paar weken moeten vissen waar mijn pakketjes Waren gebleven. Geen enkele medewerking van jullie zijde Na herhaaldelijk verzoek
Antwoord van LED24.nl
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw email is beantwoord aub check uw email inbox zoals spam box.
Levering de dag nadien zoals op de site beschreven
Een product werkte niet. Via de mail (klantenservice) na 3 werkdagen nog geen reactie.
Antwoord van LED24.nl
Beste Piet, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Er is inmiddels een oplossing aangeboden. Mocht u verder nog vragen hebben neem graag contact met ons op.
2 nov 2023
Levering duurde te lang zonder bericht. Ik moest zelf vragen wanneer er geleverd ging worden. Ik verwacht een berichtje als het later wordt dan verwacht. Na mijn vraag waar het bleef nog eens 3 dagen moeten wachten.
Antwoord van LED24.nl
Beste Bert, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten worden altijd met een automatisch bericht geïnformeerd over de levertijd.
27 aug 2023
U moet eerlijk zijn als u de aanvraag schrijft, voordat en die heeft u niet dat is niet eerlijk.
23 aug 2023
wacht al 4 dagen op bestelling, vorige bestelling van 2 weken geleden was de volgende dag binnen.in mijn account zie ik :wacht op verzending. artikelen waren op voorraad
28 aug 2023
Beste Arend, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw order vertraagde met 3 werkdagen, waarvoor onze excuses. Uw order is reeds verzonden en afgeleverd bij u. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
12 aug 2023
Mijn bestelling werd niet zoals de website beloofd de volgende dag maar bijna een week later geleverd.
14 aug 2023
Beste, Hartelijk dank voor de feedback! Onze excuses voor het ongemak! De late levering heeft te maken met een artikel dat niet op voorraad was, hierover bent u via een automatisch bericht gecontacteerd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
21 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

de website ziet er professioneel uit

Bestelling gedaan. Levering volgende dag!!. Alleen niet als je op vrijdag bestelt. Wel eerst de kleine lettertjes lezen. Op maandag een mail. Product niet voorradig. Duurt een extra week.
18 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Customer service picked up phone

Ordered item that was available on website, but turns out it's out of stock for the next 3 months. Talked to customer service who promised to send a replacement and a confirmation email. No replacement, nor email, the rest of my order is also not being dispatched, and my money is with them of course.
4 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie producten, in de site staat vandaag besteld, binnen zo veel dagen ontvangen. Na bestelling kreeg ik een mailtje dat het product helaas niet leverbaar was en dat ik nog een aantal weken moet wachten. Niet netjes dat dit niet vermeld staat op de site.
25 mei 2023
de eerste keer werd mijn voor levering een verkeerd adres opgegeven . de tweede keer was de inhoud van mijn bestelling totaal iets anders dan besteld
20 apr 2023

Reclame

Er worden enorm veel mails gestuurd met aanbiedingen, maar zodra je iets gekocht heb wordt het stil met mails over de aankoop. Geen info over levertermijnen en problemen met beschikbaarheden. After sales is waardeloos.