LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

284 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.593 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

SK
Simon K.
Emmeloord
Led verlichting voor in de jukebox. Daar de jukebox de hele dag aan staat vind ik het belangrijk dat de verlichting goed functioneert. Misschien later gekleurde Led buizen?
Mooi product, voldoet Aan de omschrijving en supersnel geleverd. En dit alles voor een mooie prijs

Snelle verzending en mooie prijzen

Snelle verzending, mooie prijzen. En top klantenservice. Product omschrijving ook heel accuraat.

goede duidelijke website , snelle levering

goede duidelijke website en bij hulp kan je ze altijd even bellen en wordt je goed geholpen.
Antwoord van LED24.nl
Beste Rene, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te lezen dat onze website duidelijk was en dat u de mogelijkheid had om contact met ons op te nemen voor meer hulp.

Zo makkelijk kan het zijn.

Zeer goed overzicht als je wilt bestellen. Snel verstuurd.
Snelle levering en duidelijke info op website
Antwoord van LED24.nl
Beste Lucie, Bedankt voor uw beoordeling en uw positieve feedback over de snelheid van levering en de duidelijkheid van de informatie op onze website. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u bij ons terugkomt voor al uw toekomstige behoeften.
Snelle levering en duidelijke communicatie
HL
Henk L.
DINXPERLO
9 mrt 2024

Heel goed

Bestelling was makelijk En goed geleverd
snelle en correcte afhandeling
Goede prijs, kwaliteit
10 mrt 2024
BV
Bart V.
Stabroek
Correct en snel en ook degelijke materialen. Alleen is het wat zoeken om het aantal Lumen te vinden bij de LED-lampjes die ik ondermeer had besteld.
Snelle levering - lamp is top. Alles goed
10 feb 2024
Zeer snelle en correcte levering!
Antwoord van LED24.nl
Beste Rudi, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Voordelige lamp met goed licht
Vriendelijke medewerkers
Antwoord van LED24.nl
Beste Aziz, Hartelijk dank voor de leuke feedback!
Snelle en prima levering