White cloudz

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.028 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2022
White cloudz voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prettig contact gehad met de klantenservice en duidelijkheid gekregen over vragen die ik nog had. Ik had mijn dekbed enkele dagen voor black friday besteld, waardoor ik een flinke korting misliep. White cloudz heeft vervolgens een compensatie voorgesteld, wat de fijne manier van werken nog eens extra ondersteunde. Ook een uitstekend product trouwens, ik heb het 100% donzen normale winterdekbed. Mijn slaapkamer is nu zo’n 18 graden maar wordt kouder in hartje winter. Dekbed is nu wat warm maar niet te. Net een wolk wat op je ligt, en door de hoge kwaliteit tijk extra makkelijk in een dekbedhoes te krijgen.

20 jun 2023
product ok maar levering niet

Beoordelingen voor White cloudz

Product kwaliteit en snelle service dan ben je hier bij het juiste adres! Zoek je een goede dekbed die lekker voelt shop dan bij White cloudz!
Keurig verpakt. Nette levering. Product perfect.
Betrouwbare winkel. Aankoop netjes verpakt in tas. Vlotte bezorging. Rijk gevuld met 90 procent ganzendans. Voor mij de beste kussen ooit. Heerlijk zacht zonder weg te zakken. Geen nekklachten. Licht opschudden staat weer bol. Ik raad deze kussen aan.
Wij hadden de dekbedden al nu ook voor mijn moeder er 1 aangeschaft. Ze zei “dit had ik veel eerder moeten doen, fantastisch”.
Snel geleverd en vriendelijk en humoristisch gereageerd op mijn terugkoppeling.
Levering was super snel. Dekbed voldoet aan de verwachting, blij mee.
En wij zijn blij met jou :-) Bedankt voor je beoordeling! Team White Cloudz
16 dec 2023
Prima klantvriendelijkheid! Snelle afhandeling.
Dank voor je positieve beoordeling! Team White Cloudz
Betrouwbare winkel. Vlotte bezorging. Mooi verpakt in een tas. Hoogewaardig ganzen dons. Zeer licht gewicht. Ik ben wederom super blij! mijn tweede aankoop. Een dekbed voor de zomer. Ook voor de winter. Ik raad WHITE CLOUDZ aan.
Heel erg bedankt voor je mooie review! Team White Cloudz

Keurige snelle levering 4

Keurige snelle levering van een prachtig dekbed. Heerlijk slapen.
Dank je wel :-) Team White Cloudz
Heerlijk dekbed!
Dank! :-) Team White Cloudz
26 nov 2023
De dekbedden en het kussen zijn van super kwaliteit!
Dank, dank dank. Kwaliteit staat bovenaan! Team White Cloudz

Uitstekende klantenservice

Wat een mooie reactie. Dank je wel! Team White Cloudz
14 nov 2023
Kreeg snel antwoord op mijn mail
Dank voor je beoordeling! Team White Cloudz
12 nov 2023
Dank je wel! Team White Cloudz
5 nov 2023
Bedankt voor je review! Team White Cloudz
27 okt 2023

Sterk aangeraden; zowel dankzij de klantenservice alsmede de heerlijke producten!

De klantenservice reageerde snel en adequaat in de chat toen mijn pakketje even niet traceerbaar was. Ze dachten direct in oplossingen die voor mij paste. De service van WhiteCloudz maakt hen alleen al uniek. Daarnaast zijn de producten hemels. Het dekbed, de kussen en het dekbedovertrek zorgde voor een heerlijke eerste nacht. Mijn FitBit gaf de hoogste slaapscore die ik tot nu toe heb behaald, 95/100 met een maximale score op de diepe slaap. Zo heb ik het ook zeker ervaren! Het is een absolute aanrader en voor mij de investering meer dan waard!
Antwoord van White cloudz
Wow, van dit soort reviews worden wij erg vrolijk :-) Heel erg bedankt! Team White Cloudz
22 okt 2023
Snel geleverd en mooi product
27 okt 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling! Team White Cloudz