vuurkorfwinkel.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden534 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

9 mei 2023
Op de winkel zelf is niets op aan te merken, het bezorgen is een ander punt, jullie moeten betere afspraken maken, het werd bezorgd door andere leverancier dan aangeven kon geen track en tracé code daardoor vinden, bezorging verschoof van dinsdag naar woensdag toen donderdag toen vrijdag uiteindelijk weer donderdag erg lastig als je werkt zeer onduidelijk terwijl er op de site staat voor 17:00 besteld de volgende dag in huis erg jammer
9 mei 2023
Bedankt voor je review! Gelukkig is het pakket wel aangekomen. Het pakket heeft even stilgestaan bij de leverancier, waardoor dit langer heeft geduurd. We hebben deze frustratie doorgezet naar de leverancier.
25 mei 2023

Tevreden!

We kregen een vuurschaal geleverd die helaas wat schade had opgelopen. Wij denken dat deze met het vervoer te maken had. Meteen contact gezocht en na wat over en weer gemaild te hebben is binnen no time een nieuwe bezorgd. Bedankt voor de oplossing en service. Zeer tevreden over de afhandeling en het nieuwe product. De schaal staat perfect op zijn plaats op het nieuwe grind en we gaan er dit weekend volop van genieten.
26 mei 2023
Beste Ivy, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Prettig om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Fijn dat u de nieuwe vuurschaal heeft ontvangen en u hier nu van kunt genieten. Wij wensen u veel plezier met de vuurschaal! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
18 okt 2023
Helaas een mooie haardscherm besteld maar is stuk gegaan door de vervoerders na tel contact gehad met de winkel en de foto’s doorgestuurd kwam er gelijk een nieuwe,maar die was ook helaas stuk Maar dit ligt niet aan de winkel maar echt hoe er mee de vervoerder er mee om gaat dit is af en verschrikkelijk De doos was helaas stuk en het haardscherm was stuk en beschadigd De winkel en personen is gewoon top en vriendelijk
20 okt 2023
Goedemorgen Jan, Hartelijk bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat het product tweemaal bij de vervoerder beschadigd is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U heeft contact opgenomen en we hebben dit probleem voor je op kunnen lossen. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Vuurkorfwinkel.nl
11 sep 2023

Groot pakket

Jammer, dat je niet op tijd weet wanneer ze het pakket thuis aan komen bieden, lees tussen welk tijdstip. Na twee keer aanbieden moest ik vervolgens helemaal naar Eindhoven, vanuit Gemert. Ik snap dat het een groot pakket is, dat je niet bij een kleiner punt kunt afgeven. Als het tijdstip van levering duidelijker kan zijn, kan ik zorgen dat er iemand aanwezig is, om het pakket te ontvangen.
15 sep 2023
Beste Monique, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code met tijdstip gestuurd. Wij zien dat de bezorger 2 x bij u langs is geweest, maar u niet aanwezig was. Als dit het geval is dan wordt het pakket de volgende dag bij een DHL ServicePunt geleverd. U kan er op dat moment ook voor kiezen het pakket opnieuw thuis te laten bezorgen op een naar uw gekozen tijdstip of om het ophaalpunt te wijzigen. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
26 jun 2023
Na melding beschadiging bonfeu bonves 45 Alles snel en netjes opgelost. Nieuwe bonfeu en plancha 55 zelf opgehaald. Ik ben echter niet te spreken over de bezorging via DHL. Krijg in de app bericht dat ze niet hebben kunnen bezorgen. Terwijl er niemand is geweest. Echt een kwalijke zaak. Maar hier kan vuurkorfwinkel niets aan doen
29 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat u nu wel kunt genieten van een goede vuurkorf met plancha. Helaas zullen wij momenteel geen andere vervoerder kiezen. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd voldeed aan verwachting eigenlijk niets bijzonders echter in deze huidige tijd wel Top
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
5 jul 2023
Leuke webshop. Geweldige bbq en vuurschaal artikelen. snelle levering. Inmiddels al 2 keer besteld en dat zal wel vaker gebeuren. minpuntje : je krijgt een kortingscode in de mail als je je inschrijft voor de nieuwsbrief maar de geleverde code blijkt niet te werken. Verder alleen maar top, erg blij met de geleverde items.
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestellingen naar wens zijn en wat leuk dat u al meerdere keren bij ons heeft besteld. De kortingscode hoort wel te werken. Mocht u nog een aankoop willen doen dan kunt u ons mailen met de kortingscode, dan zoeken wij uit waarom deze niet werkt en zullen anders een nieuwe aanmaken. Veel plezier met uw aankoop.
29 apr 2023

Super service vuurschaal.

Wij hadden een mooie 3 in 1 bbq vuurschaal gekocht.. helaas zaten er een paar productie foutjes in de kap. Na wat heen en weer ge mail met foto s van de vuurkorf en verpakking, kregen wij echt razend snel een nieuwe kap toegestuurd. Echt een super service.. bedankt Vuurwerkwinkel 👍
1 mei 2023
Bedankt voor je eerlijke woorden! Fijn dat we jullie snel hebben kunnen helpen. Geniet van jullie mooie 3 in 1 bbq!
KB
Kishen B.
Den Haag
4 okt 2023
Wat wij verwachten hadden dat hebben we ook gekregen. Wij zijn super tevreden!! Ik ben zelf ook door collega's en vrienden geadviseerd om bij vuurkorfwinkel te kijken en bestellen zij zijn ook super tevreden over hun producten. Foto's en omschrijving op de website klopt.
6 okt 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel plezier met uw bestelling. De vuurkorf staat er mooi bij!
12 okt 2023

Met de producten van Vuurkorfwinkel lekker warm de winter in.

De website is duidelijk. De prijs/prestatieverhouding is prima. Het bestellen is eenvoudig en de communicatie over de bestelling en levering is ook prima. Het product is ook nog eens wat ik precies nodig had en het werkt prima.
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
30 apr 2023
Pas aub de verpaking aan de grote van het pakket. Is gewoon waanzin en verspilling grote dozen als omverpaking. Dit is een reden voor mij om geen gebruik meer van u bedrijf te maken. Product was goed zoals verwacht.
1 mei 2023
Bedankt voor je reactie. We willen je graag laten weten dat we afhankelijk zijn van een ander bedrijf voor de verpakking van dit product. We zullen deze feedback echter wel doorgeven aan dat bedrijf zodat zij op de hoogte zijn van jouw zorgen en dit kunnen meenemen in hun verdere overwegingen.
28 mei 2023

Heel tevreden!

Goede omschrijving op de website, met afmetingen en andere nuttige informatie. Maakte dat we goede keuze konden maken. Vervolgens snelle service. Hebben nu echt een hele fijne tuinhaard van Bonfeu.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze website. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
14 mei 2023
Snelle verzending. We hadden besteld en betaald voor een product wat niet op voorraad bleek. Assertief wordt er direct contact opgenomen om in overleg te treden. Zeker aan te bevelen!
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
2 jun 2023

Super

Beste Alles wat ik besteld heb is super zeer goed beschreven en past correct De levering is lekker snel en je wordt meer dan goed geïnformeerd stap voor stap Bedankt team Dirk Put
2 jun 2023
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Erg fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling!
16 okt 2023
Ik vind jullie levering fantastisch maar aftersale matig noemen als ik een vraag heb over een instelling kunnen jullie geen antwoord geven. Wel mooie site en goede levering.
17 okt 2023
Bedankt voor uw review!
11 mei 2023

Vuurkorf

Goede en veel keuze. Mijn vuurkorf kwam wel in n behoorlijk gehavende kartonnen doos aan via dhl maar was gelukkig niet beschadigd…. Mooie kwaliteit vuurkorf, goede prijs.
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat ondanks de schade aan de doos er geen schade is aan het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
29 mei 2023
Reactie snel op vraag via de mail. Alleen als ik winkel had zou ik per direct stoppen met DHL wat een bagger bedrijf Tijdsvakken van 8 uur minimaal belachelijk.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Momenteel hebben wij goede contacten met DHL maar ik begrijp uw irritatie. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
18 apr 2023
Het geeft een gezellig vuurtje, nep natuurlijk maar best echt lijkend! We zijn er blij mee! We hoeven nooit meer as op te ruimen, en dat is heerlijk!
21 apr 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
7 mei 2023
Goede klantenservice. M'n 1e bestelling zat fabriekage fouten in. Gelijk gemaild met de klantenservice de dag erna had ik gelijk een nieuwe bezorgd.
9 mei 2023
Bedankt voor je review! Fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen. Veel plezier met je terrashaard!
1 okt 2023
Snelle levering, die overigens jn twee delen gebeurde. Een artikel was verkeerd terechtgekomen en werd twee dagen later bezorgd. Goede verpakking.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review!